Přejít na obsah

Poškozený lak prahu - oprava


Milik

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

na začátek musím ve svém prvním příspěvku, na tomto fóru, o sobě říct, že jsem idiot. Jak jinak si vysvětlil to, co se mi "povedlo". V pátek unaven po práci jsem se rozhodl, že navzdory únavě a večerním hodinám přezuji svůj Roomster na letní gumy.

Asi shodou zmiňovaných okolností jsem nepřemýšlel a zvedal jsem heverem auto přes práh (ihned pod směřující šipkou). Bohužel než jsem si svou chybu uvědomil, byl lak od heveru poškozen a popraskán.

Pokud by šlo čistě o vzhled, asi bych tuto věc přešel s připomínkou, jak velký hlupák jsem a věc bych dál neřešil. Ale obávám se následné korozi apod. Proto jsem si řekl, že než ze sebe udělám blbce v servisu, zkusím se zeptat tady Vás, jak by jste postupovali v mém případě (hovořím o opravě auta, nikoliv návštěvě psychiatra pro sebe samotného).

Je to pro mne velká zkušenost a svou chybu si uvědomuji. Proto vás prosím, zaměřte své reakce na možnost opravy, ne na posuzování mé inteligence. :/

Přikládám dvě fotografie zmiňovaného poškození. První znázorňuje poškození z větší vzdálenosti, druhá detail.

Předem děkuji za reakce.

post-63725-0-27098500-1302452842_thumb.j

post-63725-0-16783900-1302452852_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše cartmanko nic tam není vidět, jestli jsem to dobře pochopil, nestrčil jsi hever domísta kde je zpevněnej profil spojením podlahy a prahu, ale zvedal jsi to za samotný práh ???pokud je jen odřený lak , tak to neva je pod ním ještě tlustá vrstva nějaké ochrany spodku, tak bych to jen přetáhl lakovou tužkou, odspodu to stejně asi není moc vidět.... pokud je to na plech.... základ, ochrana spodku, lak.... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říká Jikra. Bohužel jsem auto zvedal přes měkký práh, který k tomu není určený. Hever byl originál Škoda, který je speciálně tvarovaný, dle auta (viz obr. 1.). Dále na obr. 1 je tvar heveru a místo, kam se má umístit. Já ho umístil pod měkký práh, kde je červeně označené poškození, které je vidět na obr.2.

Na obrázku dva jsem zobrazi (zvýraznil)l poškození. Červeně je označen popraskaný lak z důvodu promáčknutí měkkého prahu, bíle je označené místo, kde se doslova zaryl hever do prahu a zeleně jsem podrtrhnul dvě prasklinky, kterých jsem si všiml až na fotografií. Nejspíše opěz z důvodu promáčknutí prahu.

Nedokážu poznat, zda se jedná o poškození první vrstvy laku, či více.

Zítra dodám lepší fotky.

post-63725-0-03492400-1302463426_thumb.j

post-63725-0-44493600-1302463475_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Sem u jednoho mechanika viděl rozřezanou fabii.

 

Takhle sou tam nasázený ty profilovaný plechy. Podle mě docela odolná konstrukce kde když zrezne jeden plech, tak je jich tam ještě hromada.

 

Ale to nemění nic na tom, že když se poškodí ochrana na tom venkovním plechu prahu, tak to hnusně vypadá a rezne to rychlejc.

post-85140-0-79264600-1403755125_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Což mě vede také k otázce, jak je to s celoročním parkováním na trávníku.

 

Mam auto ani né rok, ale jeden děda povídal, že jeho známej taky parkoval na trávníku na volném prostranství a ač měl auto taky od nova, tak díky tej odpařující vodě z trávy a země mu to začalo hnít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...