Wertheim Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Rád bych něco takového, ale firmy si prý účtujou strašný prachy za montáž... (to chápu.. myslím, že je potřeba asi vyndat motor ) Co vy na to?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 predpokladam, ze u fabky 1.4MPI bude vacka na stejnem miste, jako je u 1.3MPI, coz znamena, ze motor musis vyndat a nezapomen na prevodovku pevne spojenou s motorem ( protoze se musi vacka vytahnout do boku, kde mas podbeh ). manici v neorigo servisu by mi to udelali zhruba za 2500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Rád bych něco takového, ale firmy si prý účtujou strašný prachy za montáž... (to chápu.. myslím, že je potřeba asi vyndat motor ) Co vy na to?? Hlavně bacha na to co koupíš, kamarád si kdysi koupil vačku na Feldu 1,6, pořádně si jí neprohlídnul a až když si zatočil motorem, tak zjistil že má nestandartně udělanou drážku na klínek (výměna ventilů-ohnuté dříky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 A kde a za kolik by se dala sehnat nějaká, která by se na výkonu odrazila?? (byla poznat..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Jaký úhel vačky by jste doporučili pro největší nárůst výkonu?? Ale taky tak, aby se s tím dalo jezdit po městě... Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 www.motor-excel.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Dík. A kdybych si tam nechal udělt tu úpravu na 69kw, vadí, že už tu jednotku přechipovanu mám?? (oni jí chtějí chipovat znovu..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 to samozřejmě nevadí, jen by mně zajímalo za jak dlouho se ulomí to jejich nerezové výfukové potrubí, které nemá pružný vlnovec a je v jednom kuse od hlavy až ke katalyzátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 9. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 No, vlnovec, to už bych si zařídil sám,.. Vím o jednom, co se mu říká "turbo system" a to stojí za to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 Omlouvám se, jestli už tu toto téma někde je, ale nenašel jsem. Chtěl bych se zeptat zkušených, kde koupit ostrou vačku (260/260) a laděné svody? (kromě nabídky JohnyS, tím si nejsem tak jistý...) Byl bych radši, kdyby to bylo i s montáží.. Zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 jestli se muzu zeptat a co pak budes delat s RJ? a proc chces zrovna 260/260 ? (spocitej si kolik je ted vacka a uvidis) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 3. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2006 jestli se muzu zeptat a co pak budes delat s RJ? a proc chces zrovna 260/260 ? (spocitej si kolik je ted vacka a uvidis) Nechci zrovna 260/260, ale bylo mi doporučeno toto..že by to prý bylo možné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 No já bych se toho http://www.motor-excel.cz bál, nevím, přijde mi to dost brutální úprava. Máte někdo vačkovou hřídel ostřejší? A co ty svody na fabii? fakt to přidá 4kW? a 7nM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 to samozřejmě nevadí, jen by mně zajímalo za jak dlouho se ulomí to jejich nerezové výfukové potrubí, které nemá pružný vlnovec a je v jednom kuse od hlavy až ke katalyzátoru. Souhlas Wertheim : Ještě, jenom to, že dát ostrou vačku moc neřeší - když už něco dělat, tak pořádně.. snížit hlavu, dát ostrou vačku, nový (na to upravený) chip .. počítej tak 20-40 tKč. nevím, co máš za motor, ale nebylo by lepší se poohlídnout po něčem výkonnějším ?... nárůst výkonu na 69 kW zase není za ty peníze taková výhra, 1.4 16V 100 HP má 74 kW už sérii ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Mě by zase zajímalo kam se našroubej druhá lambda sonda ty sportovní svody maj šroubení jen na první lambdu, ale verze s EU4 nebo D4 maj lambdy 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 12. leden 2007 Sdílet Vloženo 12. leden 2007 No já bych se toho http://www.motor-excel.cz bál, nevím, přijde mi to dost brutální úprava. Máte někdo vačkovou hřídel ostřejší? A co ty svody na fabii? fakt to přidá 4kW? a 7nM? jedna zkušenost s ostrou vačkou v diskusi CHIP 1,4 74 KW Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) zdravim milana . takže o spokojenosti už trochu obrázek mám . mám dotaz kdo úpravu prováděl ( jestli to nejni tajný ) a jestli po úpravě bylo provedeno pro porovnání měření na brzdě . Úprava byla provedena v Motorsportu u Ing. Michla v Kuřimi u Brna (autorizovaný prodejce a servis vozů Škoda; tento servis upravuje Fabie pro sportovní závody a pokud se nepletu tak oni mají i svůj soutěžní tým jezdící na vozech Fabia), cena úpravy byla okolo 6.000,- Kč, a dále jsem si zaplatil měření na brzdě před i po úpravě, což bylo 1.500,- kč (první měření stálo 1.000,- Kč, další již za 500,- Kč). Před měřením jsem měl nejvyšší výkon 74 kW a točivý moment 131 Nm, po úpravě to je 75 kW a točivý moment 136 Nm s tím, že v nižších otáčkách je výkon a zejména vzrůst točivého momentu relativně vyšší. Uvedené parametry byly měřeny při použití paliva Natural 95. Graf z brzdy jsem zde už dával, pokud bude zájem (a najdu to), dám ho sem znovu. já osobně sem problém s výkonem vyřešil koupí moto HONDA CBR 1000, 135 HP , 0/100 km 3,6 sec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 No já bych se toho http://www.motor-excel.cz bál, nevím, přijde mi to dost brutální úprava. Máte někdo vačkovou hřídel ostřejší? A co ty svody na fabii? fakt to přidá 4kW? a 7nM? jedna zkušenost s ostrou vačkou v diskusi CHIP 1,4 74 KW Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) zdravim milana . takže o spokojenosti už trochu obrázek mám . mám dotaz kdo úpravu prováděl ( jestli to nejni tajný ) a jestli po úpravě bylo provedeno pro porovnání měření na brzdě . Úprava byla provedena v Motorsportu u Ing. Michla v Kuřimi u Brna (autorizovaný prodejce a servis vozů Škoda; tento servis upravuje Fabie pro sportovní závody a pokud se nepletu tak oni mají i svůj soutěžní tým jezdící na vozech Fabia), cena úpravy byla okolo 6.000,- Kč, a dále jsem si zaplatil měření na brzdě před i po úpravě, což bylo 1.500,- kč (první měření stálo 1.000,- Kč, další již za 500,- Kč). Před měřením jsem měl nejvyšší výkon 74 kW a točivý moment 131 Nm, po úpravě to je 75 kW a točivý moment 136 Nm s tím, že v nižších otáčkách je výkon a zejména vzrůst točivého momentu relativně vyšší. Uvedené parametry byly měřeny při použití paliva Natural 95. Graf z brzdy jsem zde už dával, pokud bude zájem (a najdu to), dám ho sem znovu. já osobně sem problém s výkonem vyřešil koupí moto HONDA CBR 1000, 135 HP , 0/100 km 3,6 sec To je citován můj text... Ale já jsem v něm nikde nepsal, že ta úprava je ostrou vačkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.