Badger23 Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Mel bych dotaz, prosim o radu... - predelavam svoji Fabii 2,0MPI 85kW rv.2004 po faceliftu a RS a chtel bych ji i snizit a tak se chci zeptat zda tam muzu dat origo tlumice i pruziny z RSa a bude me to pasovat a nebo staci dat jen pruziny a o kolik se to snizi kdyz dam jen ty pruziny? A pripadne jestli vite jaky je rozdil v tech tlumicich co se davali na RSo oproti standadnim? - a neby by jste dali jen nejake snizene pruziny napr. HP, HR, KW atd. a pripadne jakou znacku by jste uprednostnili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Dvoulitr už je dost těžkej takže klidně stači dát pouze pružiny z FRS a sniženi u RS jsou dva cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Pokud maš origo RS tlumiče tak by jsem neváhal a dal je tam.Fabia RS ma nejen tužší pružiny,ale i jinou charakteristiku tlumičů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Souhlas jestli to maš komplet tak bych to dal komplet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Badger23 Vloženo 18. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 jj, mam moznost to koupit komplet... a opravdu se mi to snizi? jo a bude tam podvozek z RS pasovat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 Sniží se ti to o tolik o kolik se trefiš s váhovou kategorii pružin... Tlumiče pasovat budou a nevim zda budeš chtít řešit zbytek podvozku..stabilizator,zadni lužka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Pokud jde o tlumiče a pružiny ta ty jsou po technické strance u všech fabii stejné,takže vzájemná zaměna je možná,klesne to určitě jak jsem psal dvoulitr je těžkej +- jako TDI takže dolu to pujde,napiš tady klukum jestli se Ti někdo nepodívá do etky(téma etka)jaká tvrdost se použivá pro tdi a pro 2,0MPI,pokud bude značení tuhosti stejné u serie bude to stejné i spružinamy FRS.Dle mne pokud máš tu možnost tak je tam dej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Badger23 Vloženo 22. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Jeste se zeptam, mam resit i neco jineho nez jen tlumice a pruziny? Mam na mysli nejake stabiky, luzka atd.??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Asi bych to neřešil sice tu kluci dávaj i na origo TDI silnější,zaleží co tam máš za pruměr,ale fakt bych to neřešil pokud není nutná vyměna,při vyměně stabiku musí dolu náprava.(pokud ne tak mne opravte.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Chtěl bych se zeptat zda dostanu kompletní přední nápravu z FRS benzín na fábii tdi 74kw... hledal jsem a nikde nic nenašel, děkuji za info SPĚCHÁ TO! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 FRS benzín? myslíš FRS II?.....nápravu (ramena, nápravnice, stabilizátor, tlumiče, uložení atd) z FRS I TDi na TDI dostaneš, samosebou poloosy nesedím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 no je to FRS 1 a měl jsem za to, že benzin. No jde o to, že jsou i těhlice náboje všechno, tudíš aby tam šli moje poloosy nebo zda budu potřebovat ještě poloosy z FRS.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 poloosy necháš původní,tedy svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 přesně jak píše speed.mb.....jinak FRS 1 je vždy TDI !!! Fabie RS s benzínem je až nová FRS 2....z Fabie RS 1 ti tam náprava půjde, jen pozor na péra, pokud jsou k tomu, jsou stavěný na sníýení o 1.5cm = zadek bude s origo pérama lehce vejš PS: poloosy z FRS 1 jsou stavěný na 6Q, jsou mohutnější a celkově na klasickou TDi Fabii nesednou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 No momentálně mi přijde, že zadek je níž než předek a není to první tdi combi kde je zadek níž. Ano péra tam jsou i s tlumičema je to kompletní náprava bez poloos, ale ty moje mají velkou vůli u převodovky, tudíš mě čeká také výměna, proto se ptám zda je mám shánět z tdi 74kw nebo rs, když budu dávat těhlice s nábojem z rs. Tedy chápu z tohoto, že mám shánět normální poloosy z tdi. Ještě jsem uvažoval o 6Q převodovce také budu měnit, ale to je asi nemožné při motoru ATD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 tak buď rád, srovná se ti to (- těch 15mm) jinak 6 jde na ATD, ale znamená to právě poloosy z FRS, startér z FRS, kulisu řazení FRS áááá snad jsem nic nezapoměl na tvůj 5q sháněj poloosy (klouby) na tvůj motor ATD....až pak dáš 6Q, vyměníš i poloosy ...srozumitelné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 napjosto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxm1919 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 (editace) Máme problém s Fábkou 1 2,0 (85 kw), jezdíme po špatných cestách a náprava dostává dost zabrat (těžký motor to tlačí dolů). Má někdo odzkoušenou sadu pružin a tlumičů "na špatné cesty" origo Skoda/VW? Viděl jsem to na netu, nevím jestli se to za ty peníze vyplatí nebo zda doporučujete např. zmíněnou sadu z F1 RS nebo jiné (Bilstein) sady? A je nějaký problém mít na předku jiný typ jak na zadu nebo je to jedno (na předu třeba tvrdší kvůli motoru a na zadu normál)? Omlouvám se, pokud už to tady někde je, ale NEMOHL JSEM TO NAJÍT (ne, že bych nechtěl). Díky za jakékoliv rady, tipy nebo příspěvky. Editováno: 17. Červen 2012, autor: mxm1919 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 tlumičema ani pérama z RSky si nepomůžeš, spíš naopak, bude to ještě tužší a náprava bude dostávat ještě víc na prdel....pokud ale chceš ochránít spodek auta, udělej si pod motor pořádnej dekl - nejlíp z duralu, nebo plechu......jinak jedinná možnost je ten paket pro špatný cesty = tlumiče, péra, uložení, dorazy...ale za nové dáš pěknou pálku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxm1919 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 tlumičema ani pérama z RSky si nepomůžeš, spíš naopak, bude to ještě tužší a náprava bude dostávat ještě víc na prdel....pokud ale chceš ochránít spodek auta, udělej si pod motor pořádnej dekl - nejlíp z duralu, nebo plechu......jinak jedinná možnost je ten paket pro špatný cesty = tlumiče, péra, uložení, dorazy...ale za nové dáš pěknou pálku Tak ono jde spíš o ty nápravy než o motorovou část (není to jak někdo psal že bych drhnul nebo něco), ale prostě uložení, silentbloky, ramena atd. prostě dostávají zabrat. Samozřejmě vím, že za ten paket se hrozně platí (jen pružiny stojí cca o 1K víc než klasiky), proto jsem hledal alternativu. Právě bych nejradši našel někoho, kdo by mi řekl - "dal jsem to tam a NE/OPLATILO se to". Přeci jen na tom v rodině nejsme tak, abychom mohli dát na zkoušku 40K za nový spodek jestli to třeba nebude lepší Ale díky, viděl jsem, že se aktivně zapojuješ ve většině témat, oceňuju to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 čoveče asi bych to vyřešil tak, že bych dal zesílený silentbloky zadních ramen (viz OII), nechal max (vlastně i minimálně) 15" kola (optimálně pneu 185/55 R15 a zbytek bych nechal origo - myšleno tlumiče a pružiny....ten paket pro špatné cesty by byl určitě dobrá volba, ale cenově je prostě mimo, za ten peníz můžeš udělat dvakrát údržbu nápravy... jinak záměnou tlumičů za jiný verze než ten paket pros špatný cesty si nepomůžeš...když dáš z FRS bude to tužší, z jiný nafty to nebude moc velká změna, on ten 2.0MPi nebude váhově na předek od dieselu moc jinde.....ještě mě napadlo, kolik má Fábina najeto, jestli nejsou péra utahaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxm1919 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 (editace) Máme kolem 110 tkm (nestočených ). Kola origo Škoda R15, pneu teď nevím ale ty klasiky co jdou podle TP (asi opravdu 185/55) Tohle jsem si taky myslel, že by prostě jen chtěly vyměnit, proto jsem na úterý objednaný do servisu na kontrolu podvozku a tam se uvidí víc Ty silentbloky myslíš celovyplněné (tuším z Ibizy)? Editováno: 17. Červen 2012, autor: kibi necituj příspěvky nad sebou ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 spíš tam budeš mít 195/50 R15...kdyby ano, tak ten profil 55 je dorbet lepší nene, nech tam dát pouze zesílené silentbloky OEM 1K0 407 183 E, max plný z Audi A2 OEM 8Z0 407 183 A, z Ibizy nedávej, ten už je dost tuhý (sportovní) a nemuselo by se ti to líbit....jinak Goučko nápravy udělá divy PS: necituj příspěvky co jsou hnedka nad tebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 o paketu šp.cesty bych ze zkušenosti neuvažoval,jinak by se dal poskládat(péra,tlum. atd) cca za 12000kč.Něco jsem řešil tady: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxm1919 Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 Tak v mém případě šlo o veeelmi špatné ložisko LP (6Q0 407 621 AH), po výměně hučení od nápravy přestalo, houpání vozu tam je stále, ale náprava je prý ok a péra taky ještě vydrží (přece jen to je Fabia a ne hothatch, tak to zatím přežijem ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.