Přejít na obsah

klepání u kola při akceleraci


JPS32

Doporučené příspěvky

Caute, asi sa aj mna tyka tento problem...pri akceleracii alebo napr. aj podradeni vychadza spod auta taky divny zvuk - cvaknutie potom nic, pri dalsej akceleraci zase cvaknutie...dalej to robi pri prejazde napr. retardera na ceste...je mozne ze tie matice odisli aj v predu aj vzadu? teda ak vzadu su... diky za rady lebo fakt mi to lezie na nervy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi ti odchází homokinetický kloub stává se to že ti praskne manžeta co je na poloose u kola a vní je ten kloub tím že se do něho dostává bordel tak se vydře a důsledek je praskání a cvakání hlavně při zatáčení B) tak se skus na to mrknout :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar hosi, tak som prestal tapat v probleme..zobral som auto do takeho maleho servisu...previezol som sa z mechanikom, vystupil z auta postavil sa pred predne koleso a zatlacil na neho...kolo sa posunulo do 10 cm dozadu, auto islo na zdvihak...rozbity silentblok na ramene, ked uz to tam mam tak vymenim na oboch stranach, dufam ze potom to bude OK...este raz Vam dakujem za rady

Editováno: , autor: pepa78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar hosi, tak som prestal tapat v probleme..zobral som auto do takeho maleho servisu...previezol som sa z mechanikom, vystupil z auta postavil sa pred predne koleso a zatlacil na neho...kolo sa posunulo do 10 cm dozadu, auto islo na zdvihak...rozbity silentblok na ramene, ked uz to tam mam tak vymenim na oboch stranach, dufam ze potom to bude OK...este raz Vam dakujem za rady

silentbloky vymenene a je TICHOOOOOOOOO :palec2:

Editováno: , autor: pepa78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Tak myslím,že mám stejný problém s klepáním,nebo spíše cvaknutím při akceleraci ,nebo puštění plynu.Zvedl jsem přední kola na zvedák a při zařazené rychlosti ,když otočím kolem dopředu a dozadu,tak je tam to cvaknutí.

je to u obou kol stejné.Rok 2002 najeto 57000km.

Myslíte,že to jsou matice,nebo kloub???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Caute ľudia. Mám takýto problém. Ide o to, že pri ťahu motora je cítiť klepanie na podlahu auta. Klepe to v závislosti na otáčkach motora. Najevidentnejšie je to pri miernom stúpaní na trojke. Pri voľnobehu je kľud. Silentbloky boli menené nedávno, tými to nebude určite. Idem teraz na výmenu oleja, tak chcel by som to dať doporiadku. Čo by mohlo spôsobovať to klepanie? Za každú radu budem vďačný. :help:

Je to Fabia Combi 1.4 16V MR06 174000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

cau lidi mam stejny problem od rana pod autem ležim a mužu s jistotou na 80% říct žejeto bud polosa nebo homokineták na který si sázím víc lehl jsem pod auto a zkusil zavyklat poloosou a jetam vule jak svina takže vnejsi homokynetak musi na vymenu a pakse uvidí..hezký den přeje Víťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Děkuji vám za vaše příspěvky - hodně mi pomohly. Před 2 měsíci jsem si nechal  v neznačkovém servisu vyměnit ložisko v pravém předním kole. Cena byla poměrně vysoká 3800 Kč. Asi za týden se začalo ozývat cvakání při sešlápnutí a ubrání plynu - přesně tak jak zde píšete a při brzdění to ještě vibrovalo. Zajel jsem do toho "servisu" kde mi sdělili, že bude vadná převodovka a zvlněné kotouče vše bude nutné vyměnit. Na cenu jsem se ani neptal a raději jsem odjel. Po přečtení příspěvků jsem zkontroloval matici náboje kola. Přišel šok! Do fábie 1,4 16V 74 KW mi dali tu plechovou matici a ještě byla celá zrezivělá. Tak jsem za 50 Kč koupil tu správnou, železnou - vyměnil jí a je po všech problémech. V tomhle servisu mne už nikdo neuvidí.

 

Aktualizováno dne 17.11. 2016:  

Za 2,5 roku  odešlo vyměněné ložisko v neznačkovém "autoservisu" mělo najeto 25 tisíc. Tak mi tam opravdu dali Čínu. Koupil jsem nové origo Škoda a kamarád mi to vyměnil za lahvinku kořalky. 

Editováno: , autor: hund
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

mám 14 dní fabii combi TSi..roční vůz najeto 20 500..a když řadím rychlosti směrem od 1-5 nebo když jedu po nerovnostech tak taky slyším klepání jinak ne ani při akceleraci..pouze když sešlápnu spojku a pustím tak dvě klepnutí...tož asi vyrazím do servisu..mám to ještě 3 roky v záruce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...

https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=58482

Mne cvakne diferák pri uvolnení spojky a to pri všetkých prevodoch dopredu aj dozadu mám radialnu vôlu v diferáku a po prečítaní uvedeného PDF hlavne strana 15 kašlem na to,asi to nie je až taký závažný problém,vypadá to že je to spôsobené konštrukciou uloženia unášača poloosi.Možno to niekomu z Vás pomôže.FABIA 1,2 40kw -BMD

Editováno: , autor: gtride
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...