pepa78 Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 Caute, asi sa aj mna tyka tento problem...pri akceleracii alebo napr. aj podradeni vychadza spod auta taky divny zvuk - cvaknutie potom nic, pri dalsej akceleraci zase cvaknutie...dalej to robi pri prejazde napr. retardera na ceste...je mozne ze tie matice odisli aj v predu aj vzadu? teda ak vzadu su... diky za rady lebo fakt mi to lezie na nervy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Poloosa cvaká při zatáčení a při přidání plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 asi ti odchází homokinetický kloub stává se to že ti praskne manžeta co je na poloose u kola a vní je ten kloub tím že se do něho dostává bordel tak se vydře a důsledek je praskání a cvakání hlavně při zatáčení tak se skus na to mrknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 podozrieval by som homokinetak (vytoc na maximum a pridaj a sleduj a znova to iste do opacnej strany) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepa78 Vloženo 26. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2007 (editace) Zdar hosi, tak som prestal tapat v probleme..zobral som auto do takeho maleho servisu...previezol som sa z mechanikom, vystupil z auta postavil sa pred predne koleso a zatlacil na neho...kolo sa posunulo do 10 cm dozadu, auto islo na zdvihak...rozbity silentblok na ramene, ked uz to tam mam tak vymenim na oboch stranach, dufam ze potom to bude OK...este raz Vam dakujem za rady Editováno: 29. Říjen 2007, autor: pepa78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepa78 Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 (editace) Zdar hosi, tak som prestal tapat v probleme..zobral som auto do takeho maleho servisu...previezol som sa z mechanikom, vystupil z auta postavil sa pred predne koleso a zatlacil na neho...kolo sa posunulo do 10 cm dozadu, auto islo na zdvihak...rozbity silentblok na ramene, ked uz to tam mam tak vymenim na oboch stranach, dufam ze potom to bude OK...este raz Vam dakujem za rady silentbloky vymenene a je TICHOOOOOOOOO Editováno: 30. Říjen 2007, autor: pepa78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda217 Vloženo 8. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 Tak myslím,že mám stejný problém s klepáním,nebo spíše cvaknutím při akceleraci ,nebo puštění plynu.Zvedl jsem přední kola na zvedák a při zařazené rychlosti ,když otočím kolem dopředu a dozadu,tak je tam to cvaknutí. je to u obou kol stejné.Rok 2002 najeto 57000km. Myslíte,že to jsou matice,nebo kloub??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Caute ľudia. Mám takýto problém. Ide o to, že pri ťahu motora je cítiť klepanie na podlahu auta. Klepe to v závislosti na otáčkach motora. Najevidentnejšie je to pri miernom stúpaní na trojke. Pri voľnobehu je kľud. Silentbloky boli menené nedávno, tými to nebude určite. Idem teraz na výmenu oleja, tak chcel by som to dať doporiadku. Čo by mohlo spôsobovať to klepanie? Za každú radu budem vďačný. Je to Fabia Combi 1.4 16V MR06 174000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brave89 Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 cau lidi mam stejny problem od rana pod autem ležim a mužu s jistotou na 80% říct žejeto bud polosa nebo homokineták na který si sázím víc lehl jsem pod auto a zkusil zavyklat poloosou a jetam vule jak svina takže vnejsi homokynetak musi na vymenu a pakse uvidí..hezký den přeje Víťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hund Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Děkuji vám za vaše příspěvky - hodně mi pomohly. Před 2 měsíci jsem si nechal v neznačkovém servisu vyměnit ložisko v pravém předním kole. Cena byla poměrně vysoká 3800 Kč. Asi za týden se začalo ozývat cvakání při sešlápnutí a ubrání plynu - přesně tak jak zde píšete a při brzdění to ještě vibrovalo. Zajel jsem do toho "servisu" kde mi sdělili, že bude vadná převodovka a zvlněné kotouče vše bude nutné vyměnit. Na cenu jsem se ani neptal a raději jsem odjel. Po přečtení příspěvků jsem zkontroloval matici náboje kola. Přišel šok! Do fábie 1,4 16V 74 KW mi dali tu plechovou matici a ještě byla celá zrezivělá. Tak jsem za 50 Kč koupil tu správnou, železnou - vyměnil jí a je po všech problémech. V tomhle servisu mne už nikdo neuvidí. Aktualizováno dne 17.11. 2016: Za 2,5 roku odešlo vyměněné ložisko v neznačkovém "autoservisu" mělo najeto 25 tisíc. Tak mi tam opravdu dali Čínu. Koupil jsem nové origo Škoda a kamarád mi to vyměnil za lahvinku kořalky. Editováno: 17. Listopad 2016, autor: hund Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 mi dali tu plechovou matici a ještě byla celá zrezivělá. ach jááááj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 nemôžete to niekto ofotiť kde je tá plechová matica? mne tiež "cvakne" ked akcelerujem alebo brzdím moc dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Co chceš fotit! Je to ta matice uplně u prostřed kola. Ale nevím nevím. Tvůj problem můžou být i poloosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 nemôžete to niekto ofotiť kde je tá plechová matica? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Libero dík, tam mám maticu mnohohran. (nie plechovú) (mám FI MR2007) takže tým to asi nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 mám 14 dní fabii combi TSi..roční vůz najeto 20 500..a když řadím rychlosti směrem od 1-5 nebo když jedu po nerovnostech tak taky slyším klepání jinak ne ani při akceleraci..pouze když sešlápnu spojku a pustím tak dvě klepnutí...tož asi vyrazím do servisu..mám to ještě 3 roky v záruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 v záruke? - povedia že nič nepočujú... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 3. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2015 (editace) https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=58482 Mne cvakne diferák pri uvolnení spojky a to pri všetkých prevodoch dopredu aj dozadu mám radialnu vôlu v diferáku a po prečítaní uvedeného PDF hlavne strana 15 kašlem na to,asi to nie je až taký závažný problém,vypadá to že je to spôsobené konštrukciou uloženia unášača poloosi.Možno to niekomu z Vás pomôže.FABIA 1,2 40kw -BMD Editováno: 3. Červenec 2015, autor: gtride Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.