nismo8 Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Zdravím všechny.Jedná se o octavii první řady 2001 1.6 75kw.Mám problém ve formě nepříjemného zaklepání při akceleraci zahřátého auta.Dělá to jen kolem 1500-2200 ot/min a trvá to tak sekundu dvě .Má na to vliv topení a benzín.když spustím topení at topi na maximum a třeba na první stupeň vetracku tak se to velmi zmirní,až skoro ztratí.To samý když přesednu na 100 oktanový benzín.Zmírní se to až skoro přestane.ale jakmile se vrátím zpět na natural 95 nebo vypnu topeni z tepla na chlad tak to začne zase.nechapu co to je..mám pocit jakoby se to mělo při každém rozjezdu rozzsypat.Zní to jako klika,ale na to by přece neměl vliv benzín.Poradíte prosím někdo..?Aspon co so myslite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Vliv topení si dost dobře vyvětlit nedovedu, ale bůhví o čem všem elektronika přemýšlí. Zkusil bych začít u čidla klepání - dává třeba nějaký nesmysly a jednotka pak blbě nastavuje předstih. Vliv taky může mít jiná tepelná hodnota svíček. Neměnil jsi třeba svíčky? Bylo by taky dobré nějak identifikovat, odkdy se to projevuje, jestli samo, nebo po nějaký změně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nismo8 Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 (editace) Svíčky jsou měněné a jsou tam ngk bkur6et-10.Doporučují se od výrobce.každopádně dělalo to i před výměnou,takže svíce vylučuji.Příjde to z ničeho nic,prostě jakmile se zahřeje na tu určitou teplotu,která navím jaká je a pak to začne dělat.teď už sem to 4 dny neslyšel ani jednou,ale to beru omv carrera 100.S 95 naturalem to zase začne. EDIT: A kde najdu čidlo klepani na motoru 1.6 75kw? Editováno: 28. Duben 2011, autor: Wojnar Edituj poslední příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 Čidlo klepání najdeš zepředu pod svíčkama a sáním nebo nad olej filtrem vlevo. Čidlo je přišroubováno uprostřed jedním šroubem momentem 20Nm. Zkus tu N95 natankovat někde jinde nebo připadně diagnostikou zkontrolovat měřené hodnoty čidla. Jinak mírné zaklepaní při prudké akceleraci z velmi nízkých otáček slýším také, ale není to ani vteřína, je to spíš jako když luskneš prsty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.