Publikováno Duben 28, 201114 r Na octavii I r.v.98 mám problém s bubnujícím zvukem při jízdě, jako by byla boule na gumě. Myslím si, že to jde z přední nápravy. Gumy jsou v pořádku , disky také, vyvážení také. Při zatáčení do leva se zvuk zvíší. V CB servisu mě vyměnili gumy na stabilizátoru, silenbloky na ramenou. Prohlédli vše a prej ložiska to nejsou. Homo. klouby by prej mlátil do řízení. Řízení se ani nehne, brzdy jsou také OK. Už nevím jak zjistit co to je, když ani CB si s tím neporadilo. Někdo říkal, že by to mohl být dyferenciál. Nevíte někdo co by to mohlo být? Děkuji za rady F.
Červen 11, 201114 r jo tak já mám audi TT 99 a dělá mi to přesně to samé. Začalo mi to dělat když jsem dal nové gumy Dunlop sportmaxx TT. Gumy jsem prohlížel ale žádný defekt jsem nenašel... tak navím co to... Uz jsi na neco přišel??????????
Červen 11, 201114 r no zkusim to zjistit... ale to bubnování má asi stejnou frekvenci jako otáčky kola. no a a přímém směru to vubec není slyšet, jen co trošku vybočím tak to začne dělat
Červen 21, 201114 r zajeď na STK na výtřasáky, nech si to prolézt technikem, zaplatíš mu cca 100 Kč a budeš vědět.
Červenec 10, 201114 r Zdarec, když auto 3dny stojí tak při jízde cvaká něco u levého předního kola(jako by byl kamínek v pneu)když mírně zatočím tak se razance zvuku zvětší a při přibrždění to jde jde cítit slabé kopnuti do volantu.Po ujetí cca 2km a pár přibrždění se vše ztratí a je to ok.Zádné kopání do volantu,žádné cvakání.Také jsem vypozoroval,že při průjezdu pravotočivou zatáčkou cca100km/h a následné akceleraci,kdy je auto v záběru se rozechvěje.Podezdřívám vnitřní kloub na levé straně,ale nejde mě do hlavy proč to cvakání po par zabržděních přestane.To si zas říkám zda to není ložisko,které jak se ohrěje tak se roztáhne a přestane mít vůli.Měnil jsem je cca před 30tis,hlucné není.Pokud někdo víte co by to mohlo být,tak poraďte.Dík
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.