Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Může to být klidně testování nových úprav podvozku pro SIIf, spolu s novým motorem, který by nahradil 3.6 FSI.

  • Autor

Ja myslim, ze 3,6 bude nahradeny (vraj tak ako v Passate FL) silnejsou verziou 2,0 TSI...

Takže by bylo asi něco takového?

1.4 TSI (92kW)

1.8 TSI (118kW)

2.0 TSI (147kW)

2.0 TSI (175kW?)

RS 3.0 TSI (213kW?)

Upraveno od NNN

kdyby to bylo rs, tak by tam byl maskovany naraznik

Takže by bylo asi něco takového?

1.4 TSI (92kW)

1.8 TSI (118kW)

2.0 TSI (147kW)

2.0 TSI (175kW?)

RS 3.0 TSI (213kW?)

Koncern má nějakou 36.0 TSI pro zástavbu napříč?

Tak 36.0 TSI nevím :p, ale vycházím z informací v článku, tak doufám, že tam mají pravdu...

OMG, normální překlep. 3.0 TFSI z Audi je jen pro podélnou zástavbu s 7q DSG, které Audi nazývá S-Tronic.

Tak v něm bude 2.5 TSI, ten už je, myslím, na zástavbu napříč.

Upraveno od NNN

To by bolo super. R5 s turbom, výkon 340 koní.. žúžo.

ale nepredpokladám, že si ho audi pustí :(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.