Petrkiller Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Rone vycisti si klapku nejprve nic nezkazis a spotreba ti urcite klesne a usetris Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RONE Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Ja to auto mam od poloviny cervna spis ty jsi pres 1.4 MPI odbornik .. a stryc ji jeste ma od novoty .. ja mam najeto ted uz 152 299 km .. tech 6L i min se da dostat ale je to podle PP a to jsem same okresky a trochu dalnice trasa Frydek-Mistek - Liberec a zpet a same takove trasy aspon 150 km na zatah .. ja jezdim do skoly kazde rano a domu je to asi 4.5 km .. 2 km me trva nez se motor zahreje a spotreba je kdyz to nezenu 10L podle PP a kdyz to zenu tak 11-12 ale taky zalezi na teplote .. jak je 20 stupnu da se dostat i na 9 jak je v technicaku .. ale urcite ten PP keca .. A co bych ti rozhodne poradil!! Vycisti si skrtici klapku Ja si ji nechal vycistit a to byl rozdil! Mel jsem na volnobeh spotrebu 1-2litry takze silenost a spotreba celkove me klesla o 2 litry .. jeste predtim jsem zmensil kola dal tam 165/70R14 misto 205/40 R16 a spotreba klesla taky o dost .. ale k tomu vyfuku.. podle me staci praskly vlnovec a spotreba ti stoupne tak o pul litru .. jinak jestli je dira ve stredovem dilu taky to dela sve ale osobne bych rekl ze prorezly posledni dil vyfuku ten tlumic ti spotrebu nezvedne .. A hlucny to je urcite jen pri studenem motoru a prvnim startu za ten den ze a nebo totalne promrzlem motoru kde RJ nastavi 1200 ot. a spotreba je 2.5L ne? U me to tak je jinak me prijde vpohode .. Vycisti poradne klapku a uvidis poradne rozdil navic ti to bude vice tahnout a lepe pojede .. a ja teda tocim do 3000 .. obcas 2800 nepripadalo mi ze by spotreba nejak extra klesla kdyz jsem to tocil jen do 2500 .. po prerazeni na dalsi r.stupen motor nezrychloval moc a spotreba byla stejne vysoka takze se to vyrovna .. o.k díky za rady nechám tu klapku u známýho vyčistit a uvidim.Hele jak máš názor na to,že je lepší vyříznout u deset let starýho auta katalizátor a nechat si tam navařit jen kus ,,roury,,prej je to znát,že jsou takhle stary už stejně nefunkční a dusí to akorád.Nevim,to jsem slyšel od kolegy z práce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Tonda-B : Myslis si ze jsi dobry, kdyz tady pises ze jezdis 240 Ty se jednou budes divit, az ti to machrovani nevyjde, bohuzel vecinou to odskaci nevinni zucastneni a ten bl*ec co to zpusobil to vecinou prezije. Premyslej o tom... To si sice nemyslím, ale nevím, proč bych měl tajit skutečnost, že za potěšení z jízdy je třeba zaplatit - bohužel... A že většinu rozdílu spotřeby máš ve své pravé noze. Mezi 2. a 3. hodinou ráno cestou moc nevinných nepotkáš. Vlastně nepotkáš moc jakýchkoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Hele jak máš názor na to,že je lepší vyříznout u deset let starýho auta katalizátor a nechat si tam navařit jen kus ,,roury,,prej je to znát,že jsou takhle stary už stejně nefunkční a dusí to akorád.Nevim,to jsem slyšel od kolegy z práce.. Pokud je katalyzátor rozpadlý a výfuk přiucpává, je dobré ho vyměnit. Když ho nahradíš kusem trubky, budeš poslouchat poměrně nepříjemný hluk a řešit jak na emisích každé 2 roky projít. Rozhodnutí je pochopitelně na tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 (editace) K tomu katu .. navar si to Ale emisema neprojdes ani kdyby jsi je uplacel zlatyma cihlama Je blbost ze ten kat je nanic .. ja jsem to taky kdysi resil taky jsem si myslel ze je na prd po takove dobe .. zjistil jsem ze nekteri snim najezdili i pres 300 000 a vic a bez problemu .. a urcite nic nedusi nechej ho tam No tak Tony-B ma smysluplnejsi zpravu a zaroven me i predbehl Editováno: 29. Září 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 A tondo ja obcas jezdim ve 2 i ve 3 dokonce i v 5 rano takze me se vyhybej prosimte se svyma 240 km/h .. ja nechci byt mezi tema nevinyma kteri na tebe doplati ani nechci videt tu srnku kterou pri takove rychlosti srazis nekde na dalnici mezi poli ikdyz je to mala sance vzdycky tam nejaka je .. myslim ze ze srny by nezbylo nic a z auta by byl kabriolet .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 (editace) Pánové, prosím abyste to neviděli tak fatálně. Víte ještě, že byla doba, kdy i v tuzemsku byla rychlost jízdy zákonem neomezena? Dokonce i v obcích mezi 23:00 a 5:00. A že v jedné sousední zemi je na dálnici zákonem neomezená dosud? Jeví se mi jako přílišné zjednodušení věci, když slyším, že porušení zákona o provozu na pozemních komunikacích (ve věci maximální povolené rychlosti na dálnici) se rovná automaticky hora mrtvých a zraněných. Tak to opravdu, ale opravdu, není. Editováno: 30. Září 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Nevim sice o tom ze rychlost byla neomezena .. tak dlouho tu jeste nejsem jen od roku 1991 ale na nemecke dalnici s neomezenou rychlosti bych se rad jednou s mou 1.4MPI fabcou projel .. Ale vic jak 180 nepojedu .. vic to asi ani neudela Ja jezdim ve meste 50-60,mimo 80-110 dalnice 110-150 .. proste podle potreby ale kazdy at si jezdi jak chce on a na co si troufne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Jak to tak vidim, trosku jsem tema ozivil hihi. Kdyz se bavime o velke rychlosti, ja jsem uz pouceny z motorky. Kdy jsem teda jeste pred par lety sedlal 3 sezony Suzuki GSX-R 600. Taky jsem ji daval co proto, ovsem moje pouceni me nastesti stalo jen rozbitou motorku a dost narazenin atp. Nastesti jsem nikoho nesmetl, protoze to by se semnou uz tahlo cely zivot a kdyz si clovek predstavi, jak malo staci k tomu aby zustal na voziku ci to uz nerozdychal, tak se na to uz divam i z jine strany nez jen z toho, jak je to uzasny pocit tomu poradne vzit za plyn a letet pres 200km/h. Me stacilo jednu zatacku spatne odhadnou na brzdy a pak me to vyneslo mimo cestu, moje stesti jako "blbce" jsem mel v tom, ze tam zrovna v tom miste nebyl zadny patnik, strom nebo znacka..Takze jsem motorku jen pekne zapichnul do prikopy, kde jsem teda ji profrcel hlavou napred a motorky me normalne preletela saltem a nastesti me netrefila. Takze vim ze staci fakt malo, a clovek muze sam sobe nebo nekomu druhemu pokazit zivot... Co se toho katalizatoru tyka, ja to na Octavii 1,9TDi normalne vymlatil ocelovou tyckou a katalizator pak z5 navaril a nejde to vubec vizualne poznat ze je vykuchany. Auto o poznani lepe jede. Ale je fakt ze u dieslu je ten kat vzdy o hodne spinavsi nez z benzinu. Nekdo to resi tak, aby nemusel oddelavat katalizator ktery je bezpochyb uz hodne spinavy a nebo rozpadly, tak lze zespod proriznout okynko kterym se pak vnitrek katalizatoru vykrape ven a pak se to jen z5 zavari a je to. Prace na 30min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 (editace) Já si myslím, že rychlost je hrozně relativní a ne absolutní veličina. A tak nevidím dobrý smysl v tom ji stanovit jedním číslem. Pokud pojedu 130 na dálnici, můžu si na jednu ruku sednout a je to nuda, kdy není moc co dělat. Pokud ale pojedu 130 na kostrbaté zatáčkovité okresce, budu potřebovat určitě obě ruce na volantu pořád a nuda to nebude ani chvilku. Nebo jinak - můžu jet v zatáčce mimo obec 80 km/h a zákon tak neporušit. Ovšem když tu zatáčku projel přede mnou autobus a z plně natankované nádrže mu vytekla nafta, tak nehodě stejně neujdu - a možná trefím i někoho nevinného - protože nepoměr mezi adhezí na suchém asfaltu a na asfaltu politém naftou je příliš velký, než aby se to podařilo vyřešit po dobrém. Takže odmítám přijmout teorii, že o nehodách rozhoduje dodržování omezení rychlosti. Myslím si ale, že omezení rychlosti má svůj velký smysl ekonomický a plně ho chápu: Stát, jeho rozpočet, dokáže spolykat libovolnou shora neomezenou sumu peněz. A pokud si dám tu práci že proženu parlamentem zákon o omezeních rychlostí na komunikacích, stačí jen začít dodržování kontrolovat a peníze se začnou sypat. Jen to není zcela dokonalé - od těch, kteří neřídí, nevyberu nic. A co ti, kdo ta omezení neporuší? Musím připustit, že se najdou i takoví i když já jsem se zatím se žádným nesetkal. Každý řidič, se kterým jsem o tom mluvil, mi řekl, že omezení rychlosti někdy porušil, nebo porušuje. Tak od těch by stát zase nedostal nic. Já bych navrhoval prohnat parlamentem zákaz dýchání. Každý by měl povinnost do určitého data odevzdat místně příslušnému finančnímu úřadu přiznání o tom, který den a v kolik hodin přestal dýchat. Kontrolory FÚ bych vybavil zrcátky, to není drahá výbava, a poslal do ulic. Kdo by dýchl a zrcátko se zamžilo, pokuta. Těch pár lidí v márnicích bych si odečetl, ale jinak by to byl čistý výnos. To by bylo pro stát ještě lepší, ne? EDIT: vysypat z obalu katalyzátoru keramiku a používat to tak jsem taky zažil - musím říct, že i když kvůli rychlosti jsem ochoten překousnout různé věci - ten zvuk byl ve srovnání s rovnou trubkou o dost hnusnější. Byl to ale benzín. Editováno: 30. Září 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 30. Září 2011 Sdílet Vloženo 30. Září 2011 Nevím jak je to se zvukem když vykucháš kat ale dle mého názoru je to na nic protože v prázdném obalu vznikají "turbulence" které plyny jen zbrzdí na cestě ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 1. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 Tezko rici kolik to zbrzdi, ale vysledek u Tdi byl poznak ku prospechu. Ta mrizka byla tak ucpana sazema, ze proti slunci jsi videl jen slabounke svetlo, takze to kladlo znatelny odpor. A nejake turbulence nebo prdeni ci nejaky takovy zvuk slyset nejdou. Nevim teda jak by to bylo u benzinu, ale nepredpokladam nejake velke huceni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.