Whitefabia Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 mam taky problem na fabii 1.9 TDI 74 kw nemam vykon.. turbo troska zatlaci do sedacky pri 3000 ot min ale len trosilinka ....EGR ventil je vycisteny ,vaha vzduchu je nova elektromagneticky ventil N75 tiez, turbo je tam druhe (lebo sme predpokladali ze je uz povodne turbo v haji) a auto stale nema vykon diagnostika nehlasi nic diki za kazdu radu .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 udělej log ze skupin 3,10,11 na plný plyn od 1500 do 4000ot. do kopce na čtyřku, ev. na trojku a hoď to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 udělat log jak píše boobika + skontrolovat vedení vzduchu od IC a hadičky podtlaku...brzdy fungujou jak mají? píše VAG nějakou chyb? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 20. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Tak problem vyrieseny .. .diagnostika neukazala nic auto bez zavad nakoniec sme prisli na to ze je to spatny ventil ... auto ide jak raketa !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 myslíš jako egr? rovnou ho zaslep plechem a máš to vyřešené navždy (pokud jsi tak neučinil právě teď) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 21. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 nie nie ... myslim tento diel 046 905 291 A http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/046905291a-zpetny-ventil-podtlakoveho-vedeni-fabia-2-roomster-octavia-superb.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 ať vzpomínám, jak vzpomínám, tak tohle jsem nikde na F1 origo neviděl (měly to O1 i O2, F2 ..), ale podstatné je, že to máš funkční Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 nechci kecat, ale tuším že všechny FI 1.9 TDi ještě s klasickým N75 mají tento zpětný ventil podtlaku (tuším pod jiným číslem dílu ale ve výsledku stejná součástka)...někdy se stane že v něm je bordel, nebo praskne ta membránka v něm (když se do něj foukne tak z jedné strany musí jít profouknout z druhé strany ne) PS: zajímavý je že v ETCe jsem číslo dílu nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 koukal jsem taky do etky a zvláštní, že to (u škodovek) našlo jak jsem psal - F2, O1, O2, S, ale F1 ne. nicméně je docela dost možné, že u první modelů, který ještě neměli mag. podltakový blok, to bylo osazené. co jsem viděl, tak většina byla s tím blokem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 22. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 to som mal napisane na too spatnom ventilku kupil som presne taky isty s tym istym cislom ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Nebudu zakládat nové vlákno tak to hodím sem. Dneska mě z ničeho nic přestal tahat motor.Celou dobu v pohodě,dojel jsem na parkoviště ,zdechnul ho a šel jsem po nákupech. Jak jsem potom nastartoval tak nic nebylo poznat ale jak jsem se dostal na 2000 otáček tak by mělo zabrat turbo ale nic se nedělo. Už asi 4 hodiny pročítám toto fórum a příčin může být docela dost. Noťas mě nefunguje takže LOG zatím nemůžu udělat, tím pádem se asi z místa nehnu ale zatím jsem skusil vyčistit váhu vzduchu ale žádná změna. Jediný co jsem zjistil že když mám odpojenou váhu vzduchu tak to jede daleko líp jak když ji mám zapojenou. Není to divný ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 19. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 vadna vaha vzduchu .... na 100% ak ide lepsie auto ked odpojis vahu vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 Tak to byla fakt váha vzduchu. Vytáhnul jsem ji a hodil tam strejdovu z O1 a auto jede jako pila. Tak už mám objednanou novou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 Ahojte mam ten sami problem auticko mam lenive na dignostike mi nic neukazuje obcas mi nieco skoci cca po 150km ze nieco s rozvodom, turbo ked za volnobehu pridam ply tak ta guma hadica s turba strvdne skusal som ten ventil trosku prepusta ale to je na brzdy a tie su ok prosim poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 Pročti si co je na http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825&highlight=logov%E1n%ED Udělej pořádnej log a dej ho na to forum a někteří na to kouknou a řeknou ti co to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 Pročti si co je na http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825&highlight=logov%E1n%ED Udělej pořádnej log a dej ho na to forum a někteří na to kouknou a řeknou ti co to je. Problem vyrieseny, auto slape ako raketa dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.111 Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 Ja se pridam taky problem s turbem, jel sem po dalnici do prahy a ve 150 zniceho nic ztrata vykonu na 10O a pak se mi to rozjelo jeste na 120 chvili sem jel jeste touhle rychlosti k pumpe a pak to umrelo uplne-vykonove jel jsem jenom 80-90.Zastavil jsem na pumpe a nechal to bezet na volnobeh a krome normalniho dieslackyho klapani slo z motoru jeste takovy hluk jako rezononce pres sani nebo jak to popsat ten zvuk prestal po chvili co sem tam stal a telefonoval ze prijedu pozde. Tak sem to otocil a jel domu jenom 80. Kamarad co se na to koukal byl z toho zvuku taky divnej. Za studena byl pekne slyset a podle Vagu to hlasi 2 chyby a on me postrasil ze turbo je mozna pryc. Kazdopadne diagnostika hlasi todle: 18097 - P1689 - 35-10 - Sporadická 17964 - P1556 - 35-00 Nemam uplny vypis kodu co znamenaji ty P... ale podle Visu to kontrola turbo soustavy vcetne moznosti turbo ko. Tak co lidi mam se bat nejhorsiho? Nestalo se nekomu neco podobnyho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Ja se pridam taky problem s turbem, jel sem po dalnici do prahy a ve 150 zniceho nic ztrata vykonu na 10O a pak se mi to rozjelo jeste na 120 chvili sem jel jeste touhle rychlosti k pumpe a pak to umrelo uplne-vykonove jel jsem jenom 80-90.Zastavil jsem na pumpe a nechal to bezet na volnobeh a krome normalniho dieslackyho klapani slo z motoru jeste takovy hluk jako rezononce pres sani nebo jak to popsat ten zvuk prestal po chvili co sem tam stal a telefonoval ze prijedu pozde. Tak sem to otocil a jel domu jenom 80. Kamarad co se na to koukal byl z toho zvuku taky divnej. Za studena byl pekne slyset a podle Vagu to hlasi 2 chyby a on me postrasil ze turbo je mozna pryc. Kazdopadne diagnostika hlasi todle: 18097 - P1689 - 35-10 - Sporadická 17964 - P1556 - 35-00 Nemam uplny vypis kodu co znamenaji ty P... ale podle Visu to kontrola turbo soustavy vcetne moznosti turbo ko. Tak co lidi mam se bat nejhorsiho? Nestalo se nekomu neco podobnyho? 18097 Datovy can bus pohonu- neveruhodny signal Pricina skrat nebo preruseny vedeni, can bus- RJcentralni elektriky vadna 17964 regulace plniciho tlaku- mez regulace nedosazena Pricina: Magneticky ventil plniciho tlaku N75 zablokovany nebo vadny, medzi turbomichadlem a motorem, netesnost turbomichadlo vadne Doporuceny postup: kontrola tlaku, kon. ventilu N75,kontrola netesnosti Kablovanie mas v poriadku??? Ono ti to naskoci do nudzaku rieseni je viac ale mam obavu pojde to do penazi napis ako si pochodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 A co spotreba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 (editace) Ja se pridam taky problem s turbem, jel sem po dalnici do prahy a ve 150 zniceho nic ztrata vykonu na 10O a pak se mi to rozjelo jeste na 120 chvili sem jel jeste touhle rychlosti k pumpe a pak to umrelo uplne-vykonove jel jsem jenom 80-90.Zastavil jsem na pumpe a nechal to bezet na volnobeh a krome normalniho dieslackyho klapani slo z motoru jeste takovy hluk jako rezononce pres sani nebo jak to popsat ten zvuk prestal po chvili co sem tam stal a telefonoval ze prijedu pozde. Tak sem to otocil a jel domu jenom 80. Kamarad co se na to koukal byl z toho zvuku taky divnej. Za studena byl pekne slyset a podle Vagu to hlasi 2 chyby a on me postrasil ze turbo je mozna pryc. Kazdopadne diagnostika hlasi todle: 18097 - P1689 - 35-10 - Sporadická 17964 - P1556 - 35-00 Nemam uplny vypis kodu co znamenaji ty P... ale podle Visu to kontrola turbo soustavy vcetne moznosti turbo ko. Tak co lidi mam se bat nejhorsiho? Nestalo se nekomu neco podobnyho? Ta mez tlaku nedosažena znamená že je bud někde díra za turbem, vypadlá hadice nebo něco podobného, nebo to může být prasklá nebo vypadlá hadička od ventilu n75, příp. vadnej samotnej ventil. Dál může být špatná ovládací baňka na turbu. To je souhrn nejpravděpodobnějších možných závad po čem by jsi měl jít. Editováno: 9. Srpen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 (editace) Tady hodím dva logy, jak vypadá totál zatuhlá regulace turba před a po vyčištění - bez rozebírání a na počkání. Log jedna je extrém, turbo plnilo skoro o 0,6 baru více než mělo v celém rozsahu což je pro tohle turbo smrt , pak přišel nouzák. Log dva jak by to mělo vypadat, když je to v pořádku. Tmavě zelená požadovaná hodnota tlaku turba Světle zelená je skutečná- měli by se pokud možno krýt. Dávám to sem jako příklad Economy jízdního stylu vě městě a neřešení problému. Možná ty obrázky někomu pomůžou. Pře odpravou Po opravě Editováno: 9. Srpen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Ako ste to precistily hod sem cely popis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 (editace) Bohužel je to moje Know How který si chráním. Jen jsem chtěl ukázat že to jde a jak vypadají logy špatný a dobrý, přeci jen Vaga má doma plno lidí. Editováno: 10. Srpen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.111 Vloženo 14. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2011 tak nakonec zavada byla hadice u IC pred ventilem a tedka uz jezdi jak ma Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marselus Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Zdravim prave som si urobil diagnostiku a mam tam par chyb ktore sa ukazuju aj po vymazani. Nieco som pohladal na ross-tech.com len nie vsetkemu rozumiem. Potesilo by ak by ste poradili ci treba vsetko menit ale bude stacit cistit. Diky moc VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: XX - All to 2002 Scan: 01,11,41,02,12,22,03,13,14,24,34,44,54,15,25,35,45,55,65,75,16,26,36,46,56,66,76,17,37,47,67,08,18,09,19,29,39,49 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Rídící jednotka: 038 906 019 AF Komponent: 0000SG 1110 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 13765 TMBHS46YX23406466 SKZ7Z0A1115550 4 Nalezeny chyby: 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky 17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus P1161 - 35-10 - - - Sporadicky 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: N/A Adresa 17 ------------------------------------------------------- Rídící jednotka: 6Y2 919 880 D Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDO V09 Kódování: 16441 Opravna #: WSC 17018 TMBHS46YX23406466 SKZ7Z0A1115550 1 Nalezeny chyby: 01176 - Klicek 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Adresa 09 ------------------------------------------------------- Rídící jednotka: 6Q1 937 049 B Komponent: BORDNETZ-SG. 1S31 Kódování: 25754 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01598 - Napeti akumulatoru vozidla 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.