Petrkiller Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Ja zde na foru resim obe auta a jejich problemy jak od rodicu HTP se kterym jsem skoro 2 roky jezdil a najezdil asi 50 000 km tak me vlastni uz asi 2 mesice 1.4 MPI Proto mam v podpisu obe dve ne ze bych tam vypisoval vsechny ktere jsem chvili pouzival a uz o nich nemam ani paru kde skoncily No a kolik stoji ta klapka teda kdyz ne 15 000? To jsem cetl tady na foru ze 15 000 a na vrakaci pry 5 to mam taky odsud Ale zatim to jezdi tak snad bude dlouho slouzit mozna ze to bude chtit obcas nastavit znova na zakladni hodnoty a bude zase na nejakou dobu klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Tady ji maji za 4ku http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047133062d-skrtici-klapka-mpi-fabia-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 29. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 (editace) Uf no oddychl jsem si ze ne za 15 No za 3 dny jsem najezdil 600 kilometru ( pro me je to zazrak takze me neukamenujte ze to najezdite za den ) a motor se zda ze to prezil Ale kdyz uz prezil ty kopce a tu cestu tak si myslim ze prezije vse..zadne problemy s nim nejsou az na obcasne zatrepani motoru na volnobehu ale rikam si ze to je rozvodovy retez..chrasti silene a litaji otacky asi o 5 ot. na volnobehu .. cosby taky rikal ze to je tim retizkem tak vymenim pri vymene oleje a uvidime jake to bude Moturek jinak slape jako hodinky jsem s nim maximalne spokojeny Editováno: 29. Červen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Tak ten problém s lietajúcimi otáčkami až zdochýnajucim motorom pri voľnobehu mám tiež.Mám VAG, takže chyby si kontrolujem sám a ohľadom tohto som nikdy nemal žiadnu. Klapka vyčistená a nastavená, sviečky, filtre, olej, všetko menené pravidelne podľa servisných intervalov. Rozvody menené pri 100tis. ,teraz mám 140tis. O auto sa starám sám, do servisu chodím len v nevyhnutných prípadoch, takže presne viem čo a kedy lejem do a mením v aute. Už tiež rozmýšľam nad zapaľovacou lištou. Nič iné mi nevychádza. Inak neviete niekto výrobcu originálnej lišty? Niekde na nete som videl lištu TESLA. Vyrábalo sa to fakt v Tesle, alebo je to len nejaký lacný paškvil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 (editace) RAMON: Firma TESLA uz neexistuje par rokov. Ked si aj nieco nasiel s logom Tesla tak je to Made in CHINA. Listu tam mas HELLA,BOSCH. Editováno: 4. Srpen 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Prochy - POZOR! Co neexistuje, to je TESLA koncernový podnik, ale některé jeho původní závody dál vyrábějí pod jménem TESLA - například Tesla Blatná, kde se dělají mimo jiné i zapalovací kabely. Stejně tak bývalá Tesla Valašské Meziříčí neboli TVM ještě nedávno produkovala reproduktory právě i pro Škodofku... Bohužel byla zkrachována a na její místo postoupil někdo lacinější... Stejně tak dál fungujou fabriky na Slovensku - Piešťany, Vráble, Stropkov, Liptovský Hrádok... Jen pod jiným názvem a často i s jiným výrobním programem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 (editace) Díky chlapi, tak teraz som s toho zase múdry... Inak na nete som našiel len Champion, Tesla a nejaká Čína. Z toho mi najlepšie vychádza Champion. Tesly by som sa nebál, ak by som vedel, že sa to fakt vyrába niekde u nás ( SK, CZ). Činu ani náhodou. A Bosch a Hella som ani nenašiel. Editováno: 4. Srpen 2011, autor: ramon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 EKKAR. : Bavime sa tu o zapalovacej liste. URCITE TESLA CZ nerobila tie listy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Prochy - ne, to jedině v nějakým zlým snu. Ani zapalovací cívky nebo svíčky ne - ty se dělaly v PAL-Magneton v Kroměříži a jinde nebo (svíčky) v PAL-Jiskře Tábor (dnes BRISK)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 (editace) Tak čo som s môjho pátrania po nete zistil, tie zapaľovacie lišty robí TESLA BLATNÁ. Aj na viacerých e-shopoch uvádzajú, že je to originálny výrobca, ale to uvádzajú aj pri nejakých nemeckých lištách, takže sa to asi montovalo podľa obdobia. Inak s felície nepasuje, je tam iná koncovka. A ešte dodám, že ja tam mám lištu od f. HANHART Morkovice. Ďalší český originálny výrobca. Editováno: 10. Srpen 2011, autor: ramon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 19. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Ahoj nechci zakladat nove tema tak to pisu sem .. Stalo se mi to dnes pred chvili vecer kdyz jsem jel od pritelkyne .. zastavil jsem asi na pul hodinky a pak jsem otocil klickem na kontrolky .. vsechno vpohode mel jsem to tak zapnute asi 3-5 minut a pak jsem nastartoval a jel domu .. na zacatku cesta vpohode jenze asi po 300 metrech na krizovatce me auto zaclo z niceho nic pri rozjizdeni skubat .. rikal jsem si ze to je moje chyba ze se neumim rozjet .. pri rozjizdeni na dalsi rychlostni stupne to taky trochu poskubavalo ale snazilo se to tahnout .. a po asi 50m na dalsi krizovatce jsem si vsiml ze pri zastaveni jak to spadne na volnobeh zacnou litat otacky asi o 200 tak tak ze se motor nevypne .. litalo to jako na houpacce .. pak jsem se znova rozjel a zase skubani .. pridal jsem plyn asi do poloviny a skubani prestalo a najednou uz to jede vpohode .. check ani nic nezasvitilo ani nesviti .. pote jsem si rikal zda se zavada znova neprojevi tak jsem zkousel jezdit ruzne rezimy .. jel jsem po meste s vyrazenou rychlosti chvili a volnobeh se normalne drzi, pak mimo mesto 90 a taky vpohode .. na krizovatkach se to taky vklidu rozjizdi .. volnobeh je klidny motor taky .. pouzivam VIF,svicky nove champion .. prosim poradte .. A pokud by me nekdo nacetl chyby z diagnostiky pokud tam nejake budou z okoli frydku-mistku byl bych moc vdecny jinak jak rikam .. ted uz to jezdi zase normalne .. motor byl zahraty na provozni teplotu a neschadl ani o kapku startoval normalne .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Dobry den, najde se tu nekdo ochotnej z Brna, aby me nastavil klapku a vymazal ty adaptacni hodnoty? Samozrejme ne zadarmo. Mam vysoky volnobeh a po vyrazeni se otacky zhoupnou na 500 a nekdy i chcipne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.