Přejít na obsah

Kolisani otacek-neudrzi volnobeh


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Tak jsem to zkoukl sam .. vzduchovy filtr byl cerny vevnitr i po stranach .. takhle cerny jsem jeste nikdy nevidel .. motor pri pridani plynu chvili premyslel jestli je to opravnene a pak pridal a nekdy se dost zadusil .. ale po vymene vzduchace to jede jako raketa :) otacky kolisaji asi o 2ot. nejde to ani videt a zadne vynechavani plynu nebo skubani .. vystreli okamzite :) problem vyresen :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak nakonec Cosby vycistil skrtici klapku a nejaky ten patek to fungovalo jenze dnes to z niceho nic zablblo :( Jelo to normalne a zastavim na parkovisti a najednou volnobeh zacal kolisat okolo 400 ot. nahoru i dolu .. malem to chciplo svetla blikaly podle toho kolisani otacek ale nevsiml jsem si jestli svitila kontrolka motoru nebo ne :( Vypl jsem motor bez problemu nastartoval a jelo to bez problemu i po dalsich nastartovanich .. ja nevim co zkouknout :( Myslite si ze odchazi skrtici klapka? Motor ma najete 143 850 km 1.4 44kw r.v. 2001 .. Uvazuju ze vymenim svicky jestli nahodou nevynechala .. auto jsem koupil pred 2 mesici takze ani nevim kdy byly meneny svicky .. nevim nic .. nebo to muze byt neco jineho? VAG nemam k dispozici a v pondeli jedu na 3 dny mimo a nevim co budu delat kdyz se mi to pokazi :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus svíce, zapalovací modul (lištu) a podobně. Jestli tankuješ u pumpy s normální značkou a ne někde "ve dvoře statku", je velice nepravděpodobné, že bys měl problémy s palivem - co jsem koukal na ty pokutované stanice na webu (dá se to najít na Aktuálně.cz i jinde - do Ujce Gůgla napiš "pokuty ČOI za palivo" a prohlídni co vyhodí), tak většina pokut byla v poslední době za nízký bod vzplanutí motorové nafty, u benzínu je problémů míň. Chtělo by to opravdu ten log z VAGu, aby se dalo upřesnit, co to má v paměti závad - a podle toho čenichat blíž...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Průsak vody je možný jen tam, kde mají ještě podzemní nádrže - který pokud vím, tak se už minimálně 10 let nestavějí, protože pro jejich instalaci jsou tak přísný ekologický předpisy, že se dalece vyplácí udělat nadzemní objekt s nepropustnými podlahami a veškerou další dozorovou technikou - a nádrže umístit do něj. Spíš bych se bál nekvalitního paliva z důvodu úmyslného "pančování" prodejcem a podobných zhovadilostí. Vyloučit se to dá jedině změnou pumpy - a to ještě ne vždycky, protože ty zeměpisně k sobě blízké můžou klidně používat stejného dodavatele i stejnou metodu "úpravy kvality"... lollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no co já vím tak v okolí jsou benzínky které už stojí tady víc jak 10let, a benzínka vypadá tak že je prostě budova kde je prodejna a vedle jsou jenom stojany, tzn. že nádrže jsou pod zemí lol lol lol lol takže asi tak.

ale více bych řešil až po dodání info z vagu.

Petrkiller hele ty bydlíš někde blízko cosbyho jako odsaď z fora? jestlii jo tak proč nezajedeš za ním na vag? předpokládám že poo vyčištění dělal vagem nebo jiným programem základní nastavení škrticí klapy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U cosbyho jsem byl .. udelal vagem zakladni nastaveni a nasel jednu chybu neco s cerpadlem ci co ale rikal ze to je normalni a asi to bylo i tim ze mi to s tou spivanou klapkou nekolikrat malem i chciplo takze asi ta chyba ..

Ja mam taky podezreni na zapalovaci civku .. ale nevim jeslti jet na VAG zitra do skodovky a at mi vymeni tu civku ktera delala bordel a nebo ji nechat tak a vydrzi jeste tak 1000 kilometru najet hlavne po dalnici .. ty 3 dny budu auto potrebovat jako sul a bude litat dalnice ve vysokych otackach nechci at se mi to odsere :( Takze zajet do skodovky na VAG a nechat vymenit jeste rano? A nebo nechat tak kdyz uz to nic nedela :( Odepiste nekdo prosim jeste do 9 rano :D

Nekde jsem tady cetl ze ta civka takhle naznacuje ze uz je tesne pred smrti kdyz to jede na 3 valce a nastartuju znova aje to dobre .. ani kontrolka motoru nesvitila jak se to stalo jen kolisaly otacky a s tim i svetla .. zatim najeto od toho problem 120 km a vpohode zatim ..

Vyreseno: nebudu to riskovat ze nekde zustanu trcet .. zitra zajedu do skodovky na VAG a at mi zjisti problem .. jestli to bude civka necham ji vymenit :) snad se do 1500 vlezu .. starou si necham jako nahradni :) jeste neco vydrzi

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele jestli jse bavíme o té 1.4 co máš v podpisu, tak zajeď opravdu do škodovky, škoda že nejsi odsud z Karvinska bych ti to načetl na vag.

jinak nepočítej stím že zajedeš do škodovky a řekneš vyměnit lištu a oni tii ji vymění na počkání, určitě nebude skladem takže se bude objednávat.

skusil bych spíše nějakej vrakáč a vyměníš si to sám jsou tam 2 imbusy myslím že č. 6.

Hele a co svíce ty už jsi zkoušel?

pak ještě písni jak jsi dopadl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na MPIčku je celý modul přes všechny čtyři svíce přišroubovaný dvěma imbusy jak už ti psal wiglegummy (stejně jako u Feldy MPI), modul na každé svíci má jen HTP a 1,4 16V určité typy motoru. Jinak obávám se že ve Škodovce, celý ten modul bude dražší, tipuji že přes 2 táci určitě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP má samozřejmě jinou zapalovací soustavu než 4válec. Průšvih je v tom, že servisy spoléhají na dobrou logistiku prodejců ND a na to, že požadovaný díl jsou schopní dodat do druhého dne od objednání. Z tohoto důvodu nedrží skladem nákladnější ND - snad jen pár filtrů, svíček, řemeny k altíku a podobně. Zapalovací lišta motoru 1,4MPI sice je poruchový díl, ale právě kvůli ceně to asi nebude skladovka - takže sedni k telefonu, obvolej servisy a prodejny ND a zkus ji nejdřív fyzicky sehnat, než někam vyrazíš. A pak ji vyměň pokud možno co nejdřív - vynechávající zapalování znamená zvýšenou zátěž pro celý motor - vibrace na klikovém mechanismu, který v ten moment postrádá vyvážení, nespálená směs ve výfuku = katalyzátoru, nevyrovnané teploty v bloku a hlavě válců = čtvrtina motoru je najednou o podstatný počet °C chladnější než zbytek = hrozí tepelná deformace, vyšší spotřeba z důvodu nutnosti náhrady výkonu nepálícího válce těmi zbývajícími...

Malta - není ta lišta k 1,4MPI nakonec stejná jak k Felině, tak k Fábuli? Vůbec bych se tomu nedivil - jsou to přece jen skoro identické motory...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vam pisi z dovolene kde jsem nakonec uplne bez problemu dojel :) v servisu me to hodil na vag a rekl ze tam byl problem se skrtici klapkou ze je asi spinava a je to prace na 2 Hodiny .. ale rekl jsem mu ze mi ji uz vycistil automechanik a i nastavil .. rekl mi ze to asi nenastavil zakladne a tak to udelal no auto se malinko zase sklidnilo .. jezdi normalne spotreba na 270km dalnice-mesto-vesnice-hory 6.4L .. po dalnici jsem jel 130-150 a v kopcich prumer asi 13 litru ..

Cosby rikal ze mozna odchazi ta skrtici klapka ale nebudu to resit a uvidim jak dlouho to bude bez problemu jezdit kdyztak ji necham vymenit ale pry nova stoji 15000 coz me docela trapi .. ja chudy student kde na to vezmu :D

Dekuju vsem za rady :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baví se o motoru 1,2HTp což jsou jenom cívky v kelly jsou cca zza 1000kč, jinak jednou jsem dělal zakladní nastavení na octavii po vyčištění klapy a nic, nakonec jsme zajeli za borcem co jse tím živý a řekl nám že tím vagem co tu koluje snad už všude to většinou nejde nastavit, musí se to prej párkrát zopakovat ale na moji fabuli to šlo napoprvé a na té oktě jsem si nevšiml jséstli klapa při nastavování cvakala

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, Wigli - ta haťapka, co má Killer v podpisu, je jen "používaná", nikoliv "vlastněná". Stačí si kliknout na poslední řádek v podpisu = "Má fábia" - tam má "mazlíka" v samostatném dredu na fotkách včetně přítulkyně.

Jo, kdybych si měl takhle do podpisu dát všecky vozítka, kterými jsem kdy brázdil silnice, asi by mi půl stránky nestačilo - u drtivé většiny z nich to bylo jen na jedno-dvě poježdění, nejvýš pár stovek kilometrů (služebáky). Z těch vícekrát používaných by to byly i minimálně

- 2 haťapky kombíky - a obě 40kW (ty úplně první - HRŮZA!), dvě octy TDI (jedna liftback, druhá combi) - první 81kW, druhá 96kW, felina pick-up 1,9SDI, favorit pick-up 135, Praga V3S valník (snad nejlepší na učení se jezdit s náklaďákem...), "stíhačka" TAZ1500 valník (5-kvalt!!! ale 80 jedině s větrem v zádech a z kopce... lol lol lol), Avia A-31 skříňová (šílenej verk!), Lancia Dedra 2,0i (hezký povození - ale žrala snad i trávu kolem cesty), dál několik dalších starších škodovek počínaje starou Oktávií (ještě s řazením pod volantem), přes Š110L, dvě Š110LS, Š105, Š120, Š136 Rapid, dva Wartburky 353 (sedany - taky šaltpáka pod volantem), Renault 5GTR, Renault Clio1,4, Ford Scorpio Ghia 2,9i (liftback)...

A motorky radši vyjmenovávat nebudu... Sry za OT

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...