Přejít na obsah

Kolisani otacek-neudrzi volnobeh


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Ja zde na foru resim obe auta a jejich problemy jak od rodicu HTP se kterym jsem skoro 2 roky jezdil a najezdil asi 50 000 km tak me vlastni uz asi 2 mesice 1.4 MPI :) Proto mam v podpisu obe dve :) ne ze bych tam vypisoval vsechny ktere jsem chvili pouzival a uz o nich nemam ani paru kde skoncily :)

No a kolik stoji ta klapka teda kdyz ne 15 000? To jsem cetl tady na foru ze 15 000 :) a na vrakaci pry 5 to mam taky odsud :D Ale zatim to jezdi tak snad bude dlouho slouzit mozna ze to bude chtit obcas nastavit znova na zakladni hodnoty a bude zase na nejakou dobu klid :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uf no oddychl jsem si ze ne za 15 :D No za 3 dny jsem najezdil 600 kilometru ( pro me je to zazrak takze me neukamenujte ze to najezdite za den :D ) a motor se zda ze to prezil :D Ale kdyz uz prezil ty kopce a tu cestu tak si myslim ze prezije vse..zadne problemy s nim nejsou az na obcasne zatrepani motoru na volnobehu ale rikam si ze to je rozvodovy retez..chrasti silene a litaji otacky asi o 5 ot. na volnobehu .. cosby taky rikal ze to je tim retizkem tak vymenim pri vymene oleje a uvidime jake to bude :) Moturek jinak slape jako hodinky jsem s nim maximalne spokojeny :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak ten problém s lietajúcimi otáčkami až zdochýnajucim motorom pri voľnobehu mám tiež.Mám VAG, takže chyby si kontrolujem sám a ohľadom tohto som nikdy nemal žiadnu. Klapka vyčistená a nastavená, sviečky, filtre, olej, všetko menené pravidelne podľa servisných intervalov. Rozvody menené pri 100tis. ,teraz mám 140tis. O auto sa starám sám, do servisu chodím len v nevyhnutných prípadoch, takže presne viem čo a kedy lejem do a mením v aute. Už tiež rozmýšľam nad zapaľovacou lištou. Nič iné mi nevychádza.

Inak neviete niekto výrobcu originálnej lišty? Niekde na nete som videl lištu TESLA. Vyrábalo sa to fakt v Tesle, alebo je to len nejaký lacný paškvil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prochy - POZOR! Co neexistuje, to je TESLA koncernový podnik, ale některé jeho původní závody dál vyrábějí pod jménem TESLA - například Tesla Blatná, kde se dělají mimo jiné i zapalovací kabely. Stejně tak bývalá Tesla Valašské Meziříčí neboli TVM ještě nedávno produkovala reproduktory právě i pro Škodofku... Bohužel byla zkrachována a na její místo postoupil někdo lacinější... Stejně tak dál fungujou fabriky na Slovensku - Piešťany, Vráble, Stropkov, Liptovský Hrádok... Jen pod jiným názvem a často i s jiným výrobním programem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky chlapi, tak teraz som s toho zase múdry... :p

Inak na nete som našiel len Champion, Tesla a nejaká Čína. Z toho mi najlepšie vychádza Champion. Tesly by som sa nebál, ak by som vedel, že sa to fakt vyrába niekde u nás ( SK, CZ). Činu ani náhodou. A Bosch a Hella som ani nenašiel.

Editováno: , autor: ramon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak čo som s môjho pátrania po nete zistil, tie zapaľovacie lišty robí TESLA BLATNÁ. Aj na viacerých e-shopoch uvádzajú, že je to originálny výrobca, ale to uvádzajú aj pri nejakých nemeckých lištách, takže sa to asi montovalo podľa obdobia. Inak s felície nepasuje, je tam iná koncovka.

A ešte dodám, že ja tam mám lištu od f. HANHART Morkovice. Ďalší český originálny výrobca.

Editováno: , autor: ramon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj nechci zakladat nove tema tak to pisu sem .. Stalo se mi to dnes pred chvili vecer kdyz jsem jel od pritelkyne .. zastavil jsem asi na pul hodinky a pak jsem otocil klickem na kontrolky .. vsechno vpohode mel jsem to tak zapnute asi 3-5 minut a pak jsem nastartoval a jel domu .. na zacatku cesta vpohode jenze asi po 300 metrech na krizovatce me auto zaclo z niceho nic pri rozjizdeni skubat .. rikal jsem si ze to je moje chyba ze se neumim rozjet .. pri rozjizdeni na dalsi rychlostni stupne to taky trochu poskubavalo ale snazilo se to tahnout .. a po asi 50m na dalsi krizovatce jsem si vsiml ze pri zastaveni jak to spadne na volnobeh zacnou litat otacky asi o 200 tak tak ze se motor nevypne .. litalo to jako na houpacce .. pak jsem se znova rozjel a zase skubani .. pridal jsem plyn asi do poloviny a skubani prestalo a najednou uz to jede vpohode .. check ani nic nezasvitilo ani nesviti .. pote jsem si rikal zda se zavada znova neprojevi tak jsem zkousel jezdit ruzne rezimy .. jel jsem po meste s vyrazenou rychlosti chvili a volnobeh se normalne drzi, pak mimo mesto 90 a taky vpohode .. na krizovatkach se to taky vklidu rozjizdi .. volnobeh je klidny motor taky .. pouzivam VIF,svicky nove champion .. prosim poradte ..

A pokud by me nekdo nacetl chyby z diagnostiky pokud tam nejake budou z okoli frydku-mistku byl bych moc vdecny :( jinak jak rikam .. ted uz to jezdi zase normalne .. motor byl zahraty na provozni teplotu a neschadl ani o kapku startoval normalne ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...