Přejít na obsah

1.6 MPI - problémy nejen s kultivovaností.


schneefall

Doporučené příspěvky

Dobrý den.

Půl roku vlastním oktávku 1.6 MPI najeto 118 000 km.Nastal čas výměny rozvodů,pumpy,kladky,vzduchového filtru palivového + olejového a svíčky a samotného oleje polosyntetika mogul 10W-40.Auto ještě před výměnou mělo mírně nekutivovaný chod za volnoběhu.Vinu jsem dával mizernému vzduchovému filtru a už vojetým svíčkám.Bohužel po výměně těchto komponentů žádná změna.Auto pořád rezonuje a navíc jsem si všiml, že při otevření víčka hrdla na olej se z něho valí pára.Navíc jsem po najetí 5000 km dolejval 1 litr oleje, což se mi zdá dost.Na Meganu s 300 000 km jsem nedolejval během 15 000 ani kapku..Napadají mě pístní kroužky a gufera + zřejmě těsnění pod hlavou.Mlůžete mi potvrdit moji domněnku a napsat ceny potřebných věcí?

Ještě jsem zapomněl dodat, že jsem byl kdysi na vagu u kamoše a tam se mu zobrazilo cosi o špatnem spalování na dvou válcích.Může to mít nějakou souvislost ?V červenci mě čeká nájezd zhruba 5000 km

Za případné odpovědi děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...