Iguka Vloženo 4. Červen 2011 Vloženo 4. Červen 2011 (editace) Dneska jsem u spolujezdce na zemi našel chladící kapalinu. Teče mi to z toho plastu na dvou místech, vyfotil jsem to. Co to vypadá za závadu?. Nevím ani jak se rozdělává ten plast. Editováno: 5. Červen 2011, autor: Iguka Citovat
Iguka Vloženo 4. Červen 2011 Autor Vloženo 4. Červen 2011 (editace) Paráda Myslíš tohle http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA Krásně se to prý vyměňuje Mohlo by tam téct ještě z něčeho jiného nebo je to vysoce pravděpodobné, že to je ten radiátor.? Editováno: 4. Červen 2011, autor: Iguka Citovat
Iguka Vloženo 5. Červen 2011 Autor Vloženo 5. Červen 2011 Dneska jsem na to ještě mrkl a musel jsem odpojit předřadný odpor ventilátoru, protože mi z toho kape voda. Udělal jsem fotky. Podle toho schématu a vyfocených hadic v motoru, by měl zajímalo, jestli by bylo možné hadice odpojit a spojit nějakouk trubkou, aby se zatím radiátor topení vyřadil, než to spravím. Určitě to bude ono, žádná jiná hadice s vodou dovnitř nejde. Citovat
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 Tak určitě by to šlo.Jen hlídej teplotu, ať to neuvaříš Citovat
Iguka Vloženo 5. Červen 2011 Autor Vloženo 5. Červen 2011 (editace) myslíš, že ten radiátor odvádí hodně tepla, že po jeho vyřazení, by se to mohlo přehřívat?. Teď jsou pěkný tepla, tak z toho mám strach. Potřeboval bych poradit, jak se k tomu radiátoru dostat. Někde jsem četl, že se nemusí oddělávat palubovka, stačí tam prý někde ohnout nějaký plech a ten pak zase narovnat. Editováno: 5. Červen 2011, autor: Iguka Citovat
libero Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 (editace) zajtra ti pozriem ten postup a dám vedieť tak Johnyy ti to tu už poslal...šikovný Editováno: 5. Červen 2011, autor: libero1071 Citovat
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 (editace) Nemělo by se to přehřívat.Stejně teď jezdíš s vyplím topením a chladič s ventilátorem, to zvládnou. Tady je návod i s fotkama.Sice Pro naftový motor, ale je to stejný Editováno: 5. Červen 2011, autor: Johnyy Citovat
Wojnar Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 Tak určitě by to šlo.Jen hlídej teplotu, ať to neuvaříš Kontrolní otázka: Kde výměník tepla odevzdává teplo, když v autě netopíš, popřípadě chladíš? Malá nápověda: Citovat
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 To bylo myšleno jenom jako všeobecná rada.Nechytej mě za každé slovo Citovat
Wojnar Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 No, ne. Mně jen napadlo, že to prostě nikdy NEPŮJDE (uvařit motor bez výměniku tepla) za předpokladu, že ostatní prvky jsou OK. Jinak dík za odkaz k demontáži topení a už teď se modlím ať mi NIKDY NEPRASKNE VÝMĚNÍK! Citovat
67jitka58 Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 Když se netopí tak teplo zůstane uzavřené.Je možné vyřadit propojením hadic výměník tepla.nic se nestane.Při výměně výměníku tepla je potřeba demontovat středový tunel,ručku, plasty palubky, palubku. Citovat
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 Jo po zhlédnutí fotek jsem stejného názaru.By mě jeblo Citovat
Iguka Vloženo 5. Červen 2011 Autor Vloženo 5. Červen 2011 No tak to nezvládnu, na to nemám, to si musím přiznat. Tady jsem četl, že se nemusí oddělávat palubovka, když se tam zespodu ohne nějaký plech http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=109343&sid=886d8168eed0b79970e3eb3fb7367b1f Zatím ty trubky propojím a vyřadím to, ať mi to neteče dovnitř. Čím to nejlépe propojit? Citovat
libero Vloženo 5. Červen 2011 Vloženo 5. Červen 2011 kúskom trubky a zatiahnuť na obidvoch koncoch šrobovacími páskami.. Citovat
Iguka Vloženo 6. Červen 2011 Autor Vloženo 6. Červen 2011 hm, tak to vypadá, že se to musí komplet rozdělat včetně palubovky. Tak na to nemám, to nezvládnu rozdělat. To jsem zvědav, kolik si za to vezme servis Citovat
Bison1 Vloženo 9. Červen 2011 Vloženo 9. Červen 2011 Nic nerozdělávej. Teče ti tam voda přes pylovej filtr a topením. vyndej pylovej filtr, zaručeně bude nacucanej vodou. Pod filtrem je box ventilátoru a úplně na dně je taková jakoby prohlubeň a ta bude plná vody, když se ta prohlubeň naplní, tak to teče ventilátorem do vedení vzduchu a netěsnostma to kape na podlahu spolujezdce... Citovat
Wojnar Vloženo 9. Červen 2011 Vloženo 9. Červen 2011 Žeby nepoznal čistou vodu od Fridexu? Když je to tak, pak tam teče ze dvou důvodů: 1. Ten plast pod oknem má takovou okapničku a tá je urvaná. 2. Je ucpaný odvodový kanálek a taky tím pádem s největší pravděpododbností máš tak do půlky plný bordelu ten prostor za plastovým podběhem. A nejen, že teče voda zkrz pylový filtr, ale aby jim protekla, tak ji tam musí být "mírně zvětšené" množtsví. Čili vozíš si sebou malý bazén. Citovat
Iguka Vloženo 9. Červen 2011 Autor Vloženo 9. Červen 2011 Ne, voda to není, je to chladící kapalina (červená). Ztrácí se voda, už jsem odpojil topení a teď se psychicky připravuji na výměnu. Pustím se do toho sám. Citovat
Iguka Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) předevčírem jak pršelo, tak mi pro změnu hrkla dovnitř voda přes pylový filtr (ucpaný odtok), tak jsem tam měl 5 cm vody na koberci. Jinak radiátor už mám koupený, ale ještě jsem ho nevyměnil. Editováno: 23. Červenec 2011, autor: Iguka Citovat
Iguka Vloženo 10. Září 2011 Autor Vloženo 10. Září 2011 (editace) Nadešel čas, kdy se vrhnu na výměnu radiátoru topení. Stáhl jsem si návody na rozdělání palubky, tak bych to měl zvládnout. Potřeboval bych ještě vědět, který šroub se povoluje v motorovém prostoru, abych uvolnil radiátor. Nahazuji fotky. Editováno: 10. Září 2011, autor: Iguka Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.