pajula Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 Mám Fabii 1.2, včera se mi rozsvítila kontrolka EPC + akumulátoru, nebylo možné nastartovat (až po dojetí, kdy jsem chtěla zaparkovat do garáže). Až poté mi soused cosi udělal s baterkou (zřejmě odpojil a zapojil, říkal cosi o restartu). Co s tím, aby se to neopakovalo, čím to může být způsobeno? Fabka má 6 let, najeto 56000, rok stála v bazaru, já s ní teď jela asi počtvrté. Baterka je podle souseda zřejmě ještě origoš. Jsem naprostý začátečník, tak se prosím nezlobte, že se vyjadřuju jako lama Díky za každou radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 no pokud je baterka origo, může být KO, mě minulý týden také odešla naprosto bez varování po 6 letech a 115 dnech . JInak bych pro jistotu nechal někým kdo má VAG načíst chyby, jestli se tam neděje i něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...