Publikováno Červenec 12, 201114 r Zdravím, dneska jsem jel na emise a STK v domění, že v pohodě projdu. Jedná se benzín, 1,6 75 kW, rv. 2001, combi .Ale chyba lávky . Při měření emisí na volnoběh bylo vše OK, ale po zvýšení otáček to hned hnalo nahoru a hodnoty byly v červeném poli, dle slov technika 10x vyšší než je limit !! Po 3. pokusu jsem požádal technika ať už to auto netrápí. Píchnul to na diagnostiku a sdělil, že to hází 6 chyb, po smazání zůstaly 3. : Váha vzduchu, a žhavení obou lambda sond. Ty sondy jsem měnil před dvěma měsíci, protože byly v tahu . Olej to nebere, spotřeba je v normě, výkonově mě to nepřijde, že by byl problém, byl jsem z toho dost v šoku. Takže jsem poděkoval, vrátili mi peníze a prej až to bude v cajku, ať se stavím . Myslíte si, že váha vzduchu může dělat takový problémy s emisema ? Je fakt, že cca před měsícem se mi rozsvítila kontrolka ASR a už nezhasla, na VAGu to házelo vždycky několik chyb, ale po vymazání byly pryč ? Váha vzduchu je celkem ranec, teda pro mě, chtěl bych mít jistotu, že je to ono, a je možný, aby obě lambda sondy zase odešly ? Upraveno Červenec 12, 201114 r od Schizo
Červenec 13, 201114 r Na ty lambdy bych zkontroloval pojistku, ale která to je z hlavy nevím, takže buď najít schéma pojistek, nebo vzít zkoušečku a všechny vyzkoušet...
Červenec 14, 201114 r Autor Tak závada vyřešena , STK i Emise OK !! Včera to stájový servisman odhalil, nakonec to opravdu byla pojistka, ale né v pojistkové skříni. Jedna z těch pod krytem baterie !! Když si vezmu, kolik stresu jsem si prožil a jak jsem už pohřbíval další prachy ( a servisáka, že odfláknul opravu Lambda sond :'> ), kvůli takový blbosti . No hlavně že je to už v pořádku a mám snad na dlouuuho klid . Upraveno Červenec 14, 201114 r od Schizo
Červenec 14, 201114 r No tak to je dobře, že se to vyešilo, ono málokdy se stane, aby odešly obě lambdy naráz
Srpen 19, 201411 r Zdravím vážení, mám v podstatě obdobný problém. Po návštěvě STK, kde jsem neprošel přes emise (vysoké hodnoty CO2), se trápím s autem. Podle technika na emisích je v háji lambda sonda nebo katalyzátor. Auto jsem proto odvezl do servisu na diagnostiku, kde jim vyjela špatná lamba a hallův snímač. Lamba je relativně nová (najel jsem s ní cca 20.000 km - Bosch). Je možné že dělá paseku právě hallův snímač? Jen mi nejde do hlavy, že je tu a tam cítit v interiéru auta benzín. Hlavně při dojezdu a krátkém stání v koloně, nebo při výjezdu do kopce na první až druhý rychlostní stupeň. Nenapadá Vás prosím něco? Škoda Octavia I. 1,6 74kW AKL 1997 313.000km
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.