Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

buď to bude chyba v otváraní klapky alebo chybný radiátor, mal som podobný problém na golfe... vymenili termostat a zbytočne, bol to radiátor. Predpokladám že bol zaoxidovaný vodným kameňom a voda nemohla pretekať cez neho, nakoľko je tvorený z množstva malých tzv. trubiek, môže sa rýchlo upchať ak sa používa nekvalitná chladiaca kvapalina popr. len voda.

Upraveno od bobocop

hmm divné.. ale když auto normálně topí tak to radiator asi nebude.. mnělo by to topit všude stejně.. jediné co by mohlo být špatné ,tak nějaká klapka a nebo tam něco drhne .. a když se otočí knoflíkem na nohy zároven se i otočí klapka na studeno.. jinak si to nedokážu vysvětlit..

Tak co to robi ked ovladac prepnes do medzipolohy? Skus ci do interieru pojde teply a na nohy studeny

Tak co to robi ked ovladac prepnes do medzipolohy? Skus ci do interieru pojde teply a na nohy studeny

Omlouvám se,trochu mi to trvalo,nejsem žádný mechanik-bohužel :) .

Tak jsem prošla co se dalo,všechno funguje a já jsem zase na začátku :feve: .

Poloha 1. na okna-teplo,2. na nohy-strašná zima,3. do interiéru a na nohy-teplo a na nohy zima,4. do interiéru-teplo.

Jsem z toho úplně vedle kol119 .Jestli máte ještě radu tak prosím pomozte :help: ,díky.

Neviem ci si to kontrolovala ,ale jedina vec co ma fakt napada je vzajomne ovplyvnovanie klapiek na teplotu vzduchu a smerovania rozvodu. Packa oznacena pismenom C je na ovladanie smeru rozvodu(hybe sa , ked prepinas na okno, nohy, nohy-interier, interier.)

Packa oznacena pismenom B je na zmenu teploty. Inak ti uz nepomozem, takze zelam vela uspechu.

Urcite napis, ked sa to podari vyriesit-som fakt zvedavy.

post-28368-1233597747_thumb.jpg

Neviem ci si to kontrolovala ,ale jedina vec co ma fakt napada je vzajomne ovplyvnovanie klapiek na teplotu vzduchu a smerovania rozvodu. Packa oznacena pismenom C je na ovladanie smeru rozvodu(hybe sa , ked prepinas na okno, nohy, nohy-interier, interier.)

Packa oznacena pismenom B je na zmenu teploty. Inak ti uz nepomozem, takze zelam vela uspechu.

Urcite napis, ked sa to podari vyriesit-som fakt zvedavy.

Tak jdu na to :palec2: .To víš,že dám vědět jak jsem dopadla.Škoda,že nemám tu knížku co ty :( .

  • 1 měsíc později...

Nazdárek.Mám podobný problém až na to že můžu přepínat směr proudění vzduchu kamkoliv a teplota vzduchu je stále stejná (studený).Ale pokud dám teplotu vzdychu do modrého pole tak je to o něco studenější.Teplota motoru se drží stále na 90 stupních i při ujetí 50km (nedochází k přehřívání).

Poradí mi někdo něco co mám zkusit???

Tak mám nové poznatky.Dnes se mi auto začlo přehřívat.Jezdil jsem po městě a pak cestu dom cca.18km tak mi teplota lítala jak na houpačce.Chvílema to vylítlo i na 130 stupňů a po chvilce to pomalu padalo když to běželo na volnoběh na 90 stupňů.Podle mě to vypadá na termostat.Nebo myslíte že je to něco jiného?Chladící kapalina se mi neztrácí.Nebo je to vodní pumpa?Mám najeto 227 tis km a nevim jestli byla měněna.Poradí někdo???

Tak mám nové poznatky.Dnes se mi auto začlo přehřívat.Jezdil jsem po městě a pak cestu dom cca.18km tak mi teplota lítala jak na houpačce.Chvílema to vylítlo i na 130 stupňů a po chvilce to pomalu padalo když to běželo na volnoběh na 90 stupňů.Podle mě to vypadá na termostat.Nebo myslíte že je to něco jiného?Chladící kapalina se mi neztrácí.Nebo je to vodní pumpa?Mám najeto 227 tis km a nevim jestli byla měněna.Poradí někdo???

Může to být propálené těsnění pod hlavou, popř. prasklina - tlak z válce prochází do chladící soustavy.

Může to být propálené těsnění pod hlavou, popř. prasklina - tlak z válce prochází do chladící soustavy.

Jak to můžu zjistit přesně?Zaráží mě ale že mi nejde to topení!!!

Jak to můžu zjistit přesně?Zaráží mě ale že mi nejde to topení!!!

Zažil jsem to sice na jiném motoru, ale chovalo se to stejně. Kolísala teplota, topení topilo, netopilo. Měnil jsem termostat, nepomohlo. Potom jsem zjistil, že se mi dost natlakovávala expanzka, vyměnil jsem víčko a opět nepomohlo. Nakonec šla dolů hlava a těsnění bylo v jednom místě profouklé. Tlakovalo to do vody, někdy víc někdy méně, tím pádem díky tlaku a bublinám nefungoval dobře oběh vody. Najezdil jsem s tím několik stovek km - někdy dobré, jindy to vařilo.

Zažil jsem to sice na jiném motoru, ale chovalo se to stejně. Kolísala teplota, topení topilo, netopilo. Měnil jsem termostat, nepomohlo. Potom jsem zjistil, že se mi dost natlakovávala expanzka, vyměnil jsem víčko a opět nepomohlo. Nakonec šla dolů hlava a těsnění bylo v jednom místě profouklé. Tlakovalo to do vody, někdy víc někdy méně, tím pádem díky tlaku a bublinám nefungoval dobře oběh vody. Najezdil jsem s tím několik stovek km - někdy dobré, jindy to vařilo.

Ale mě to netopí vubec.Dnes jsem jel 20km voda se držela na 90 pak to stouplo trošku víc ale jako kdyby otevřel termostat tak to rychle kleslo na 90 a to se opakovalo vícekrát.Ale pak už šla teplota až do červaného pole a klesalo to pomaleji.Chladící kapalina se mi neztrácí.

Myslim,ze keby si mal problem len s termostatom, tak by kurenie slapalo bez problemov(okruh kurenia je mimo okruh chladenia). Logicky to bude vod.pumpa(nechladi-nekuri t.j pomali tok kvapaliny), alebo sa sustava zavzdusnuje. Tiez mozes mat problem s tes. pod hlavou, alebo len vadne vicko na nadrzke s vodou.

Pokud by nefungovala vodní pumpa tak si myslím že bych motor hned uvařil a vubec by se to nechladilo.Zaráží mě že se nazapíná ventilátor na chladiči takže přes chladič to asi nekoluje takže to asi drží termostat.tak proč mi nejede topení když je to jiný okruh??

Pokial si tu schemu pozeral v Diel. prirucke, tak o par stran dalej zistis,ze skrina termostatu odvadza vodu do kurenia mimo samotny termostat.

Tak poradíš mi co mám tedy zkusit ať např. zbytečně neměním termostat a závada nepřetrvávala?

Bolo by dobre porovnat hodnotu teploty na pristrojovke sucasne s realnou hodnotou meranou cez VAG. Mas diagnostiku?

diagnostiku bohužel nemám.

A tu Diel.prirucku mas? Ak nie mozem ti ju skusit poslat.

Jo jo tu mám.

Jak poznám to těsnění pod hlavou nebo to víčko??Chladící kapalina se mi neztrácí.

Ciste teoreticky -ked je zle tesnenie a motor tlaci do vody tlak, tak citis v nadobke spaliny. Ked je spatne vicko a neudrzi tlak, tak su hadice meke a nestvrdnu. Skus podla Diel. prirucky kontrolu el.riadeneho termostatu.

Nazdar pánové.Tak termostat jsem vyměnil ale závada stále přetrváná.Stále se to žačne po chvíli jízdy přehřívat a nefunguje topení.Trubky k topení jsou studené.Nedokáže se to uchladit ani na ventilátor na chladiči.Je to stále na 130stupních.

Ja si myslim,ze ti necirkuluje chladiaca kvapalina. Mas istotu,ze vod.pumpa bola menena spolu s rozvodmi? Ako som uz pisal ,bez cirkulacie voda neprechadza cez chladic-AUTO SA PREHRIEVA. Zaroven necirkuluje cez radiator-AUTO NEKURI.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.