vinklec Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Tak to bohužel jistotu nemám že byla měněna.Mám najeto 228tis km a rozvody byly dělány ve 120tis poznamenáno v servisce (značkový servis).(bylo to firemní auto ve firmě kde jsem dělal)Já ji koupil když měla najeto asi cca 175tis.km.Takže rozvody mě v brzké době čekají stejně.A jak bych ponal kdyby to bylo to těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 1.pokial tlaci vodu do spalovacieho priestoru, tak ti pojde s vyfuku para a auto bude zrat vodu. 2.pokial tlaci vyfukove plyny do vody,tak je nadmerny tlak v nadrzke a je v nej citit spaliny. 3.pokial tlaci olej do vody, tak v nadrzke su viditelne mastne skvrny-motor zere olej. 4.pokial tlaci vodu do oleja, tak je olej sfarbeny na bledo- na mierke ma farbu ako biela kava-motor zere vodu. - toto su beznee prejavy zleho tesnenia pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 18. Duben 2009 Sdílet Vloženo 18. Duben 2009 Tak si myslím že žádné tvé popisované příznaky nemám.Tak to asi bude nakonec ta vodní pumpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Tak proběhla výměna pumpy.Lopatky byli prasklé.Auto začlo topit ale bohužel závada s přehříváním se opět opakuje.Termostat jsem také vyměnil.Opravdu už nevím co s tím.Byl jsem dnes na emisích a auto bohužel neprošlo.Byla vysoká hodnota lambda sondy.Dělal diagnostiku a byla závada překročena teplota chlazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Skontroluj napajanie elektronickeho termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.mess Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Zdravím ve spolek, Mám problém s O1, TDI, 66KW, r.v. 99 Jel jsem po dálnici a najedou začalo topení na plno topit, regulátorem ýteploty na palubní desce se to nedalo ovlivnit (odpor měl stále stejný, takže se neotáčí lehčeji než předtím). Provizorně se to vyřešilo tak, že se rukou zatálo za táhlo za palubní deskou a topení ustalo. Bohužel od té doby se situace nijak nezměnila a nepovedlo se mě topení přimět k provozu. Myslel jsem, že to bude vypadnutým táhlem, ale když se podívám na topení dírou při pravé straně pod volantem a otočím regulátorem teploty tak se klapka točí i na topení. Možná mě to připadá, že v jedné poloze se to tak divně kousne, ale není tam moc vidět. Přes léto jsem to nějak neřešil i když se mě zdálo, že topení nepatrně přitápí (klimatizace to řešila), ale teď s blížící se zimou se situace rapidně mění - setkal se někdo s takovým problémem ? případně návrh řešení než zmrznu díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cifelin Vloženo 30. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2009 (editace) Ahoj,mám tenhle problem,mám octávu 1,6 55kw r.v. 1997 bez klimy.Ode dneška mi nefunguje topení v autě,když si chci pustit vzduch třeba na přední sklo,tak to akorát hučí,ale nefouká.Když zapnu cirkulaci vzduchu,tak to fouká v pohodě,když to znova přepnu na přední sklo,tak to asi vteřínu fouká,ale pak to přestane a zvuk toho ventilátoru se malinko ztiší.Nevíte pleas někdo co s tím může být?Nemůže to být pylovým filtrem?Ale přestalo to foukat ze dne na den,tak nevim.... Editováno: 31. Prosinec 2009, autor: cifelin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2009 koukni na filtr může to dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonyk02 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Je možný že bude nějaká přepínací klapka šaptná, zaseklá nebo ulomená. zkus pohledat něco tu určitě najdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cifelin Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Takže vyřešeno,bylo to tim pylovým filtrem,dal jsem tam novej a fouká to jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Zdravim mam skoda octavia 2003 ASZ a mam problem jak pustim topeni a i AC tak mi vetrak zacne foukat nepravidelne jednou jak ma potom zase malo VAG mlci dekuji za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
De Niro Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 ahoj mám octavii 1.6 1999,nedávno mi začalo blbnout topeníři zahřátí motoru topení fouká jen horký vzduch,při otočení kolečka regulátoru teploty-nic,zase jen horký.Při zapnuté klimatizaci-zase jen horký vzduch. Máte někdo podobné skušenosti??? Díky za odpověď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 nejspis ti vypadlo tahlo na nastavovani misici klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef Kolto Vloženo 3. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2020 dobry den ma problem stopenim na skoda octavia 1 1.8 20 v moc slabo topi fouka jenom vlaznej vzduch vymnenil sem termostat ale nepomohol to motor se pa ppar kilometrech zahreje na 90 stupnu a je ok i v zacpach vlete sem nemnel problem prosim o radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 12. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2020 pokud má motor 90 a netopí tak pravděpodobně zanesené topení setkávám se s tím často zvlášť, když rádoby mechanici místo opravy netěsnosti použijí utěsnovač v prášku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.