Publikováno Srpen 17, 201114 r Zdravim. Mam kratkou verzi FII a chtel bych v ni vozit dve kola a nakonec mi nejlepe vysly hagisy od Neumanna, ktery je vyrabi i na kratke verze. Ma s tim nekdo zkusenosti? Nerezne pak strecha a nebo netece dovnitr, nebo v horsim pripade neprohyba se strecha? Dekuji
Srpen 18, 201114 r Nechci kecat, ale myslím že se tady někde psalo, že pokud je nemáš z výroby, tak na krátkou nejdou. Ve střeše nejsou nějaké výstuhy. To ale neznamená, že ti je tam v nějakym servisu nedaj. Jen origo servis od toho dá asi ruce pryč. Co to udělá se střechou nevím. Předpokládám, že bude mít prostě menší nosnost. Takže místo 80 kg, třeba jen 20-30??? netušim. Na ty kola by to mělo stačit, i když připočtem odpor vzduchu. Pokud to udělá někdo podle návodu, tak bych se zatékání nebál. Jsou tam těsnění.
Srpen 18, 201114 r Autor No kdyz se podivas na stranky Neumann, tak tam maji psane, ze to je nejaka patentovana technologie. Ale taky se mi do toho moc nechce. A co si myslite o taznem? Ale tam je podminka, aby se pri nepouzivani zcela demontovalo resp. nebylo mo videt, ze tam je.
Srpen 18, 201114 r Mám Neuman na kombi bez hagusů cena ve stř provedení 2500,- držáky thule vozím 2x horské kola. Zatím vše ok
Srpen 18, 201114 r Na dvě až tři kola je bezesporu nejlepší nosič na tažné. Absolutně bezproblemová jízda, snad jen trochu omezené couvání. Cena ale trochu vyšší, zvláště když se započítá cena tažného. To se dá ale využít i jinak. To spenik: podminka demontování tažného, je jen, když je demontovatelné. Pevné může být pořád. Osobně to ale rád nemám rozbíjí se tím značky při souběžném parkování.
Srpen 18, 201114 r Nesouhlasím, nosič na tažné je ta nejhorší možná přeprava kol, jaká může být. Jako závodící cyklista jsem se setkal snad se všemi druhy přepravy kol a to opravdu ve velké míře... No a proč tvrdím, že nosič na tažné je tak špatný? Neskutečně trpí kola, veškerý bordel z cest skončí na kole, za mokra je to až k neuvěření jak jsou ty kola za*rané. Riziko poškození kol na křižovatkách. Problematické upevňování kol (povolování sedlovek, představců, ...) a zdlouhavé nasazování!!! Na střechu za 20 vteřin když moc (Thule Proride), na tažné jedno kolo několik minut. Spotřeba vyšší u kol na tažném, než na střeše v menším počtu kol (1-2), při vyšším počtu kol je to srovnatelné (dlouhodobé zkušenosti). Další nevýhoda je vyšší cena nosiče na tažné (10 tisíc a víc). Takřka zablokovaný přístup do kufr (resp. velmi omezený). Ještě na něco jsem zapoměl??? V životě bych si nekoupil nosič na tažné, vždy na střechu, resp. přeprava v kufru, pokud je možnost. Upraveno Srpen 19, 201114 r od Blacky
Srpen 18, 201114 r Autor Děkuji za nazory. Dneska jsem si z Lipna zaskočil při výletě do Škodovky a prý už montuji originální hagusy i na krátké ;-) tak půjdu do nich :-D
Srpen 19, 201114 r mě se nechtělo dávat 5tis za hagusy když sem objednával auto, stejně bych musel koupit příčníky. Takhle ohradka za 2500 a je klid. Proč nechceč jen nosič??
Srpen 19, 201114 r Autor Protože se bojim poškrábání střechy při jejich upevňování a taky se mi líbí víc to auto má takový sportovnější vzhled ;-)
Srpen 21, 201114 r Mně se ty připínací hodně líbí. Myslel jsem, že se to už ani nedělá. Naposled jsem to viděl na Felicii. Navíc když stojí střešní nosič 5100Kč v černé barvě plus příčníky, je to i cenově atraktivní. Já jsem na Felicii originální podélný nosič nikdy nevyužil, ale na druhou stranu je dobré mít možnost v záloze.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.