Přejít na obsah

Hagusy Neumann na FII


spenik

Doporučené příspěvky

Zdravim. Mam kratkou verzi FII a chtel bych v ni vozit dve kola a nakonec mi nejlepe vysly hagisy od Neumanna, ktery je vyrabi i na kratke verze.

Ma s tim nekdo zkusenosti? Nerezne pak strecha a nebo netece dovnitr, nebo v horsim pripade neprohyba se strecha? Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci kecat, ale myslím že se tady někde psalo, že pokud je nemáš z výroby, tak na krátkou nejdou. Ve střeše nejsou nějaké výstuhy. To ale neznamená, že ti je tam v nějakym servisu nedaj. Jen origo servis od toho dá asi ruce pryč. Co to udělá se střechou nevím. Předpokládám, že bude mít prostě menší nosnost. Takže místo 80 kg, třeba jen 20-30??? netušim. Na ty kola by to mělo stačit, i když připočtem odpor vzduchu. Pokud to udělá někdo podle návodu, tak bych se zatékání nebál. Jsou tam těsnění. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyz se podivas na stranky Neumann, tak tam maji psane, ze to je nejaka patentovana technologie. Ale taky se mi do toho moc nechce. A co si myslite o taznem? Ale tam je podminka, aby se pri nepouzivani zcela demontovalo resp. nebylo mo videt, ze tam je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na dvě až tři kola je bezesporu nejlepší nosič na tažné. Absolutně bezproblemová jízda, snad jen trochu omezené couvání. Cena ale trochu vyšší, zvláště když se započítá cena tažného. To se dá ale využít i jinak.

To spenik: podminka demontování tažného, je jen, když je demontovatelné. Pevné může být pořád. Osobně to ale rád nemám rozbíjí se tím značky při souběžném parkování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouhlasím, nosič na tažné je ta nejhorší možná přeprava kol, jaká může být. Jako závodící cyklista jsem se setkal snad se všemi druhy přepravy kol a to opravdu ve velké míře... No a proč tvrdím, že nosič na tažné je tak špatný? Neskutečně trpí kola, veškerý bordel z cest skončí na kole, za mokra je to až k neuvěření jak jsou ty kola za*rané. Riziko poškození kol na křižovatkách. Problematické upevňování kol (povolování sedlovek, představců, ...) a zdlouhavé nasazování!!! Na střechu za 20 vteřin když moc (Thule Proride), na tažné jedno kolo několik minut. Spotřeba vyšší u kol na tažném, než na střeše v menším počtu kol (1-2), při vyšším počtu kol je to srovnatelné (dlouhodobé zkušenosti). Další nevýhoda je vyšší cena nosiče na tažné (10 tisíc a víc). Takřka zablokovaný přístup do kufr (resp. velmi omezený). Ještě na něco jsem zapoměl??? V životě bych si nekoupil nosič na tažné, vždy na střechu, resp. přeprava v kufru, pokud je možnost.

Editováno: , autor: Blacky
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se ty připínací hodně líbí. Myslel jsem, že se to už ani nedělá. Naposled jsem to viděl na Felicii. Navíc když stojí střešní nosič 5100Kč v černé barvě plus příčníky, je to i cenově atraktivní. Já jsem na Felicii originální podélný nosič nikdy nevyužil, ale na druhou stranu je dobré mít možnost v záloze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...