Přejít na obsah

RS 1.9TDI PD 96KW


Doporučené příspěvky

Zdravím dohledal jsem si toto fórum za účelem rady vás zkušených za dohledáním dlouhotrvajícího problému.

Takže jedná se o motor, co jsem fabii zakoupil před 5-ti měsíci tak jsem se setkal s tímto problémem a to že motor v extrémních podmínkách že když jsem po něm chtěl tzv maximum tak motor na 5kvalt začal jakoby zakopávat neboli vynechávat a při zařazení na 6kvalt to kopalo strašně ale jen vždycky když jsem po něm chtěl aby co nejvíc zabral.....první co mě napadlo ucpanej palivovej filtr, tak jsem zakoupil od značky bosch palivovej i vzduchovej a problém trval dále a teď co to bude dál po pár dotázání mechaniků se došlo k dalším podezřením, tak jsem auto nechal přečipovat protože bylo načipovaný ale nikdo nevěděl jak tak to šlo na zaručený čip takže jsem byl o 5600,-kč lehčí a stále motor v extrémních podmínkal zakopával a nejel, poté se mi podařilo si zapůjčit řídící jednotku od cimbu z auta které na to lítá bez problému a v pořádku takže čipem to také nebylo, a šlo se dál proběhlo vyzkoušení jiné tandemovky a na tu to také nebylo, dále se šlo po vstřikách dal jsem to do servisu kde to za 4000,- vyčistili a údajně z toho mělo vytéci jakesi svinstvo ale motor pořád to samé, dále proběhl výplach motoru nějakym speciálním olejem že při nalití nového mi do toho dali nějakej přípravek ale motor zase stále to samé zakopávání.... začínám být zoufalej možnosti co by to mohlo bejt docházejí proto než se rozhodnu tam kopnout celej jinej motor a odzkoušet jsem vás tu chtěl poprosit jestli nevíte co ještě by tento zdlouhavý problém mohlo dělat, ten motor prostě běží v pohodě, startuje hned, sice na volnoběh mi počítač ukazuje spotřebu 1litr/hod což je dost, ale jak na ní šlápnu tak na 6kvalt kope jako svině a ve 180km/h to jakoby vypne přetáčí se to a ve 200km/h se to zastaví a dále už nic, zkrátka motor žere a nejede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zobrazovaná spotřeba může být tím čipem. lepší změřit podle tankování. u koho jsi ho nechal dělat?

ale když to hodíš na vag, koukni na volnoběh do řj motoru - měřené hodnoty - na skupinu 4, pole 4 - synchronizace vačky vůči klice - ideál je 0

pokud bude ok, tak na skupinu 13 - stabilizace volnoběhu - ideál na všech válcích 0, ale to mít nebude, takže tolerance plus/minus 1, maximum je 2,5.

jinak ta řj motoru, kterou jsi měl půjčenou, měla origo softík nebo taky byla upravená? když jsi měl venku vstřiky, tak jsi dal nové o-kroužky a seřídil je?

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zobrazovaná spotřeba může být tím čipem. lepší změřit podle tankování. u koho jsi ho nechal dělat?

ale když to hodíš na vag, koukni na volnoběh do řj motoru - měřené hodnoty - na skupinu 4, pole 4 - synchronizace vačky vůči klice - ideál je 0

pokud bude ok, tak na skupinu 13 - stabilizace volnoběhu - ideál na všech válcích 0, ale to mít nebude, takže tolerance plus/minus 1, maximum je 2,5.

jinak ta řj motoru, kterou jsi měl půjčenou, měla origo softík nebo taky byla upravená? když jsi měl venku vstřiky, tak jsi dal nové o-kroužky a seřídil je?

tak kdyz na to kouknu jako lajk tak podle pranostik cipovani by to melo min zrat a vice jet, cipovano mam od TDIchip.cz, dale dekuju za tip nechat zkontrolovat rozvody a vstriky vyndavany nebyly jen cisteny specialnim pristrojem a ze prej jsou v poradku dale ta ridici jednotka byla take nacipovana ale od cimbu se kterou ta fabie ze ktery jsem to mel pujceny na odzkouseeni jezdi suprove...

Editováno: , autor: Maldis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budu se opakovat jako u každýho tématu problému s motorem...udělej log, třebas na ten 5Q od cca 1500ot klidně do 4000ot...nejlépe mírný kopeček (vím že na 5Q to půjde těžko, přinejhorším to udělej na 3-4Q).....zakouří si auto? na ostatní kvalty to jede dobře? pokud máš možnost, zkus před katem odpojit výfuk a projet to bez něj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budu se opakovat jako u každýho tématu problému s motorem...udělej log, třebas na ten 5Q od cca 1500ot klidně do 4000ot...nejlépe mírný kopeček (vím že na 5Q to půjde těžko, přinejhorším to udělej na 3-4Q).....zakouří si auto? na ostatní kvalty to jede dobře? pokud máš možnost, zkus před katem odpojit výfuk a projet to bez něj

vsechny kvalty to je paradne zacne lehce vynechavat na Q5 ale to az nekde u 4000ot, zaradis Q6 a kope do tebe jako blazen a netahne

auto nekouri jen kdyz to zaslapnu pod 2000ot nez zapne turbo tak to flusne a je pokoj, mam to odzkouseny za tmy ze za mnou jelo nekolikrat auto a ja za to takhle parkrat vzal..

co jsem tu pochytil vzacny rady tak mam nechat prekontrolovat rozvody, dale jsem zaslech neco ze by to moh delat setrvak, prevodovka anebo pridrena vacka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně bych to typoval na problém s dvojhmotou.....ale je to divný, to by se spíš projevilo při plným plynu na vyšší kvalt od nízkejch otáček....na zpátečku je chod hladký, nejde slyšet od převodovky žádné pazvuky?

Koukám že se začíná hodně lidí schodovat na setrváku....díky za tip na něj se kouknu v průběhu září jo a na zpátečku ok.

Jinak jsem přes víkend absolvoval "sprint" na 400m auto jelo jako blázen nezakopávalo nic ale po projetí cílem sem vyšláp spojku a začal brzdit a v tu chvíli motor vzdech a nechtěl naskočit tak si řikám konečná chvílema zkoušim startovat furt nic a pak po delším podržení startování motor naskočil a zase vše funguje jak má...tak jsem začal nad tím přemýšlet co by to mohlo být, že nejspíš naftu co jsem měl připravenou ke spálení jsem aktivně po dobu sprintu spálil jenomže mi ji tam něco už nestihlo dodat aby motor dál fungoval proto to asi chcíplo a naskočilo až po delším startování tudíž když se tady zabýváme problémem že mi auto v extrémních podmínkách kope tak by tento problém s tím mohl souviset protože ze začátku extrému motor jede i na Q6 odzkoušeno poté jsem lehce přibrzdil znovu sešláp na Q6 a začlo to kopat tudíž jako lajk mě logicky napadá jenom to že mi něco nestíhá dodávat požadované množství nafty, tak proběhlo rozebrání podávacího čerpadla z nádrže, totálně zanešený nákou černou sračkou včetně nádrže, nádrž byla vyčištěna do sucha a čerpadlo co šlo tak taky, zakoupil jsem shell v pover disel 24l nalil do suche čisté nadrže vše zapojil jel projet tak na q6 parada tahla řikám že by byl rpoblém vyřešen ale po chvíli zase to samé kopání..... že by to podávací čerpadlo bylo už špatné vlivem zašpinění a nestačilo dodávat pravidelné množství nafty mám možnost odzkoušet z fábie 74kw.

Editováno: , autor: Maldis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podávací čerpadlo je u 74pd i 96pd stejné ;) pokud chceš autu dopřát, tak nevyhazuj peníze za Shell V-power, když už tak vem Benzinu Verva Diesel, nebo ekonomickou variantu klasickej diesel (třebas Globus, Tesco...tam kde je velká stočnost nafty) + VIF aditivum (dle testů nej u nást na trhu - opravdu jde znát, jestli se to VIFko do nafty dá, nebo ne....do Vervy nedávat, sama o sobě je sině aditivovaná;))

PS: jestli dost blbneš s RSkem, navíc s chipem, tak bych začal řešit interooler....ten origo co tam máš dost nestíhá :feve: udělej si alespon lamelky do podběhu, at má kam ten horký vzduch odcházet ;) viz:

skodaoctavia.cz/motornavody/icVetrani.htm (www si dopln, jinak odkaz nelze vložit;) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podávací čerpadlo je u 74pd i 96pd stejné ;) pokud chceš autu dopřát, tak nevyhazuj peníze za Shell V-power, když už tak vem Benzinu Verva Diesel, nebo ekonomickou variantu klasickej diesel (třebas Globus, Tesco...tam kde je velká stočnost nafty) + VIF aditivum (dle testů nej u nást na trhu - opravdu jde znát, jestli se to VIFko do nafty dá, nebo ne....do Vervy nedávat, sama o sobě je sině aditivovaná;))

PS: jestli dost blbneš s RSkem, navíc s chipem, tak bych začal řešit interooler....ten origo co tam máš dost nestíhá :feve: udělej si alespon lamelky do podběhu, at má kam ten horký vzduch odcházet ;) viz:

skodaoctavia.cz/motornavody/icVetrani.htm (www si dopln, jinak odkaz nelze vložit;) )

Tak naftou tou nebylo nádrž čístá zevnitř ale motor stále zakopává ale jen tím stylem že chvíli jede na jakejkoliv kvalt v extrému ale po chvíli motor začne kopat a konečná, tudeíž abych si usnadnil hledání problému bylo to že jsem odpojil palivovej filtr a hadičku od tandemovky ponořil do kanystru aby to bralo přímo bez nějakejch překážek a to jsem sice neprojel ale mělo to stále spotřebu 1liter na hodinu což je moc...já už tedy nevím po čem jít kdyby to byl setrvák kopalo by to hned od začátku a né že to jede jako prase a až po chvíli to přestane.....teď už snad zbývá jen tandemovka a vstřiky že??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...