AlexF Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 Ahoj, nevím jestli se tady objevilo vlákno s tímto zaměřením. Chtěl bych, aby tady byly přehledně ukázané a vysvětlené nastavení, které nám můžou prospět. Viz můj první příklad. Automatické zamknutí auta při překročení rychlosti 10mil/hod (cca 16km/h) V controleru 46 změnit kanály 3 a 4 z hodnoty 0 na novou hodnotu 1. Pokud chcete funkci naopak vypnout pak hodnoty přepište na 0. Vyzkoušel jsem a funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 dobrý nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 Sice dobry, ale asi tak 10 let stary, to jsem si nechal aktivovat na sve prvni O1 jiz nekdy v r.2002.... Ale jako priklad budiz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlexF Vloženo 30. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Samozřejmě, že toto je asi to nejzákladnější co si můžeš aktivovat. Právě proto jsem toto téma založil. Jsou další vychytávky, které jsou méně známé běžnému uživateli a přitom můžou pomoci? Nic víc za tím nehledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodulo Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 ake su potom dalsie nejake ficury ktore idu aktivovat nakodenim pomocou DIAG? znamy mi tvrdil, ze na jeho Opel Astra mu takto softverovo zapli aj palubny pocitac, no to sa mi nejak nezda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 (editace) No jo, ale není zde nebezpečí, že po nehodě nepůjdou dveře zvenčí odemknout? Editováno: 10. Březen 2012, autor: kols Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 (editace) Když vystřelí airbagy, nebo pásy, tak se odemknou,neboj ... Editováno: 10. Březen 2012, autor: Vítězslav Rauch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodulo Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 tak brouzdal som trochu po internete a nie je to az taka blbost ako som si myslel, palubny PC v napr. Opel Astra H aktivovat ide aj pomocou diagnostiky, tiez som nasiel, ze v Golfoch IV ide aktivovat aspon dojazd ( zobrazuje ho v km ). Jedna sa o to, ze dostanem novu sluzobnu fabku, no bez palubneho PC, preto sa pytam tunajsich machrov - ide nejak aktivovat zobrazovanie dojazdu v km pripadne aspon zobrazovanie priemernej spotreby? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 musíš mít budíky s palubním pc.. jinak neaktivuješ nic ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodulo Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 budiky mam taketo resp. budem mat a urcite palubny pocitac nemam kedze tam nemam ani packu na ovladanie palubneho PC, skoda myslel som, ze aspon nejakou cestou aktivujem aspon ten dojazd pripadne priemernu spotrebu, to mi bude velmi chybat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 To jsou zvláštní budíky, takový jsem ještě na fabii neviděl. Jinak aktivaci funkcí jsi zřejmě myslel toto viď? http://www.google.cz...7bN-W6Q&cad=rja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Ahoj. Jsem tu nováčkem a když nebudu počítat Škodu 125 kterou jsem vlastnil hodně dávno /pár 10-tek let / tak je to moje první novější auto. Koupil jsem Fabii1 1,2 / 47KW po čelním nárazu a dal jí dohromady - vzhledově jak netknutá. Začal jsem jí "šlechtit" a jelikož je tam el. klapka vzduchu a deska 6Q0 ....... namontoval jsem i ORIGINÁL ŠKODA tempomat i s origo kabelem / zapojeno přesně podle popisu / a chtěl aktivovat přez VAG vložením nového loginu 11463 - opět dodržen přesný postup . Před tím jsem podle doporučení smazal všechny zapsané chybové kódy. Pravdou je že jsem to dělal v garáží a se zapnutým zapalováním - bez nastartovaného motoru . Každopádně auto jsem poté už nenastartoval. Benzín tam jde , všechno se chová tak jak normálně ale natočit nejde . Napadlo mne zda není zadán kód se kterým to fachat nebude a chtěl jsem zadat původní login - horší ale je že ho nemohu nikde dohledat. A teď babo raď a nebo ještě líp někdo kdo to má zmáknuté. Poradí někdo co a jak ????? Docela mne to tlačí jelikož auto každej den potřebuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 To jsou zvláštní budíky, takový jsem ještě na fabii neviděl. Jinak aktivaci funkcí jsi zřejmě myslel toto viď? http://www.google.cz...7bN-W6Q&cad=rja Ten odkaz co mu dáváš je nesmysl Ten platí pro FAbii 1 ,ale budíky co má dodulo jsou z Fabie II Pokud tamnení palubní PC tak nic z těch věcí co píše dodulo tam nedá Jedině jiné budíky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Ahoj. Jsem tu nováčkem a když nebudu počítat Škodu 125 kterou jsem vlastnil hodně dávno /pár 10-tek let / tak je to moje první novější auto. Koupil jsem Fabii1 1,2 / 47KW po čelním nárazu a dal jí dohromady - vzhledově jak netknutá. Začal jsem jí "šlechtit" a jelikož je tam el. klapka vzduchu a deska 6Q0 ....... namontoval jsem i ORIGINÁL ŠKODA tempomat i s origo kabelem / zapojeno přesně podle popisu / a chtěl aktivovat přez VAG vložením nového loginu 11463 - opět dodržen přesný postup . Před tím jsem podle doporučení smazal všechny zapsané chybové kódy. Pravdou je že jsem to dělal v garáží a se zapnutým zapalováním - bez nastartovaného motoru . Každopádně auto jsem poté už nenastartoval. Benzín tam jde , všechno se chová tak jak normálně ale natočit nejde . Napadlo mne zda není zadán kód se kterým to fachat nebude a chtěl jsem zadat původní login - horší ale je že ho nemohu nikde dohledat. A teď babo raď a nebo ještě líp někdo kdo to má zmáknuté. Poradí někdo co a jak ????? Docela mne to tlačí jelikož auto každej den potřebuju. Něco máš špatně jsou dvě možné zapojení tempomatu a to konkretně bílého kablíku do dělicí stěny a to do r. 2005 a po. Když pohledáš tady na foru tak myslím , že některé ř.j. motoru 1,2/47kW nepodporují tempomat ,ale u některých funguje. login pro tempomat máš dobře. Motor nemusí být nastartovaný Co myslíš původním, loginem Nepleteš si to sPINem? Teń má vliv na Immobilizer Tobě ale snad klíč na přístrojovce nebliká ne? Login pro deaktivaci tempomatu je 16167. VAG ti nepíše žádnou závadu? Projdi potom měřené hodnoty podle dílenské příručky Specielně bych se zaměřil na snímač otáček. Tady máš odkaz na tema tempomat v Fab 1 Je tam asi 28 stránek Myslím, že tam najdeš odpověď. Tak študuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Dík moc . Odpoledne to prubnu ale jsem tak trosku pesimista . Klíček na přístrojovce zhasne bez problémů a všechno se zdá OK . Koukal jsem i na čidlo na vačkovce ale nic / žádné poškození / Možná že se zeptám blbě ale zeptám se - je tam i čidlo / snímač pol. / na klikovce jako u jinejch aut ? Tempomat jsem zapojil jak podle návodu pro instalaci přiloženého k tempomatu tak podle návodu i s obrázkama na fóru Škoda . Oba popisují shodnou montáž - připojení. Je možné že to ve finále nemá s tou dodatečnou montáží spojitost ale stalo se to po .... tak to beru jako 50 na 50 . Doufám že to bude jen nějaká prkotina - ale přijít na to .S tíl LOGINEM . Když jsem zadával pro aktivaci nový " LOGIN " tak tam přece musel bejt před aktivací jinej LOGIN - nebo ne ???? Nejsem autoelektrikář tak se rači zeptám . Zatím dík moc a když někoho ještě něco napadne tak to písněte - PROSÍM !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Tak sláva . Dneska jsem se konečně dostal pod auto a vyndal jsem čidlo . Nijak poškozené se na první pohled nezdálo ale když jsem očistil plošku na konci čidla tak jsem zjistil že tam je malá dirka / opravdu drobná / která tam asi nemá co dělat . Každopádně jsem čidlo ofouknul vzduchem a očistil benzinem a hurá - po namontování motor naběhnul a i po opětovném vypnutí a nastartování je všechno OK . Jen ještě dotaz - má tam bejt dirka a nebo ne ? Vypadá to že je vypálená ale.... Ještě jednou poděkování pro : PEPA 007 za dobrou radu !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodulo Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 este taky maly detail, aktivaciou tychto "skrytych" funkcii stracam zaruku alebo nie? Resp. viem, ze niektore servisy pri pouziadani tieto funkcie aktivuju...tak by ma zaujimalo ako je to s tou zarukou, vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.