Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim všechny.

Vim, že je zde hodně témat ohledně 1.8T s tím problémem, že auto cuká, nemá tah a podobně. Bohužel mám podobný problém.

Už to řeším asi 3 měsíce s tím, že jsem vyměnil svíčky, cívky, zkontroloval jsem podtlakové hadice ( jednu jsem vyměnil ), je tam nová váha vzduchu, čistil jsem škrtící klapku a sání.

Problém začal tím, že odešel originál Blow Off, tak jsem ho nahradil BOV-SSQV ( je kupován v HPP), od té doby to začalo. Občas to v tahu škubalo, nedržely volnoběžný otáčky, vždycky po vymazání chyby se po 100km z ničeho ztratí výkon.

Než jsem vyměnil váhu vzduchu, tak to psalo hlášku: řada válců 1, adaptase směsi ( multiplikativní ) systém příliž chudý (Chyba číslo 17536). Po výměně to píše řada válců 1, adaptace směsi ( aditivní ) systém příliž chudý (Chyba číslo 17544).

Takže mě napadají už jenom lambdy a nebo palivové čerpadlo. Dělal jsem i zkoušku turbodmychadla, ale to tlačí jako za mlada :)

Zkoušel jsem i při běžícím motoru stříkat odmaštovač na podtlaky, ale na nic jsem nepřišel.

Děkuju všem za rady a informace.

V podstatě sis odpověděl sám :) . Vypadá to na některou z lambda sond, nebo to čerpadlo. Zkus mezi palivovou lištu a přívod paliva do ní připojit budík tlaku. Při otočení klíčem v zapalování by ti to mělo hodit tlak 2,5b a při nastartování tuším 3,5b. Pokud to bude míň, tak je to špatně. Co se týče těch lambd. Zkusil bych je postupně odpojovat od konektorů. Teoreticky pokud je lambda špatná a odpojíš ji, problém by měl přestat. Sice to bude hlásit další chyby a žrát benzín jak tank, ale mohlo by se to tak dát ověřit. V praxi to ale ověřené nemám, možná to nepude a někdo to snad upřesní. ;)

V podstatě sis odpověděl sám :) . Vypadá to na některou z lambda sond, nebo to čerpadlo. Zkus mezi palivovou lištu a přívod paliva do ní připojit budík tlaku. Při otočení klíčem v zapalování by ti to mělo hodit tlak 2,5b a při nastartování tuším 3,5b. Pokud to bude míň, tak je to špatně. Co se týče těch lambd. Zkusil bych je postupně odpojovat od konektorů. Teoreticky pokud je lambda špatná a odpojíš ji, problém by měl přestat. Sice to bude hlásit další chyby a žrát benzín jak tank, ale mohlo by se to tak dát ověřit. V praxi to ale ověřené nemám, možná to nepude a někdo to snad upřesní. ;)

  • Autor

Díky, zejtra to hned zkusim.

Ještě mě napadá ten neorigo Blow. Přece jenom ten starej originál vrací ten "nepotřebnej tlak natlačenej turbodmychadlem" zpátky do sání za váhu a tenhle to upouští do atmosféry, tak jestli z toho neni zmatená jednotka a nehodí to kvůli tomu do nouzáku. :feve:

já bych to viděl na ten BOV, přesně jak říkáš když to máš tak že to fouká ven, ona ŘJ stím vduchem počíta co ti vyfoukne bov ven, zkus někde si pujčit origoš bov a uvidíš,

nemyslim, si ze je to tim ventilem - ventil vypousti vzduch ven, ackoliv si RJ mysli, ze je v sani, takze umerne vzduchu nadavkuje benzin, ale tobe to pise, ze je smes chuda

kdyz tam chybi vzduch tak je smes bohata

zkontrolovat cerpadlo a vstrikovaci konzoly muzes nasledovne (takhle jsem to delal ja, ale ne na octavce, urcite bude spousta lepsich reseni)

- odpojil jsem od konzole hadice, do privodni jsem fouknul vzduch z kompresoru, na manometru se ukaze hodnota, pri ktere otevira regulator tlaku

- jeho regulace sla ovladat pusou (podtlak)

- pak jsem pripojil palivovou pumpu a kontroloval, jestli se ve zpatecce vraci benzin z konzole (v mem pripade nevracel, cerpadlo malo tlacilo)

Ja mam ten isty problem a pisal som aj o tom tu. A vyzera to na palivove čerpadlo skus to pozriet. Už sa pokusim aj ja to pozriet, ale vymenil som tie veci čo ty zajiček -vaha vzduchu,sviečky,filtre,cievky, hadice som kontroloval. Diagnostika neukazala nič. A stale nič , no vyzera to tak že ma s tym každy nejaky problem ohladom toho že to nema spravny ťah:(

Tohle mi přijde neuvěřitelný. Mě taky začaly pdodbné problémy (cukání, volnoběh) až výměnou starého dílu (celé zapalování) za nový. Jak je možné na autě něco zmrvit tím, že se vymění starý díl za nový?

  • Autor

Dneska tam budu dávat novej originální BoV a uvidíme. Když to bude pořád to samý, tak jdu po tom palivu no.

Mě se stalo, že když jse vyměnil cívky, tak to nešlo načíst a ani to neškrtlo :D tak jsem měl celkem bobky. Ale nakonec to bylo jen prasklou pojistkou. :)

Nejhorší je, že chce člověk udělat jednu věc a musí kvůli tomu udělat 3 další :feve:

Pánové já taky škubu...je ale zajímavý že najednou z ničeho nic tolik lidí co s tim má problém.Asi mámě auta pěkný mr..y lol

Mě začalo škubat po výměně turba.Myslel jsem že to bylo tim turbem tak jsem ho dal na reklamaci,bohužel to frajírci nestihli v čas poslat zpět tak mi museli dát nové a ono to furt škube.Asi to vážně bude něco s palivovou soustavou.V pondělí jdu do servisu tak dám pak vědět jak jsem dopadl. :palec2:

  • Autor

Abych řekl pravdu, tak já už neškubu. Škubal jsem jen se starou váhou, která tam byla ještě originál se 180 000 km, tak jsem usoudil, že to má za sebou.

Zlobily mě studený starty, běželo to jako pumpa na sr.čky a škubalo to v tahu a navíc to nedrželo volnoběh. Pořídil jsem origo a tyhle problémy přestaly.

Jelikož dělám na místě. kde mam nejlepší přistup k originálním dílům za pěkný peníz, tak tam dávám jen origo. :)

Takže ty už máš vyřešeno "opraveno" ?? Děláš mi radost chlapče :) alespoň vim že ten problém má řešení :palec2:

Aj ja tam mam novu vahu vzduchu a nič stale. Už asi 3 mesiace, len ty si pisal ze maš original. A predtym čo si mal tu staru vahu tak na tej ti to robilo ?

  • Autor

Stará tam byla originální a s tou to zlobilo. Zkus třeba váhu odpojit a jezdit bez ní, sice ti bude svítit kontrolka ESP, ale mělo by to jet normalně.

Pozn. moderátora:

ESP? Předpokládám, že EPC.

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!

ESP, nebo ASR. Kvuli odpojené váze nelze regulovat prokluz.

  • Autor

Tak a je to.

Nechci to zakřiknout, ale myslím si, že mám po problémech :) vyměnil jsem ten Blow off ventil za originál a auto je bez závad. Navíc mi příjde, že s tím origo BoV to jede líp. Takže v blízké budoucnosti půjdu s Octou na chip na 142kW a 300Nm :p

Takže abych Vám nějak pomohl, tak znova napíšu moje problémy a jak jsem je vyřešil.

Jednoho dne jsem se rozhodl, že pojedu Chipnout slípku, cestou tam jsem zaregistroval, že auto skoro vůbec nejede, auto nemělo tah. Naměřili mi na brzdě nějakých 88kW a 150Nm :D tím začalo hledání problému. Nejdřív jsem zkontroloval všechny ventili, jestli fungují a spínají jak mají, kontroloval jsem podtlaky ( a našel jednu hadici, která nejspíše profukovala) pak jsem našel hlavní problém. Odešel mi originální Blow Off Ventil (číslo ventilu 06A145710N). Řekl jsem si, že když už ho budu měnit, tak tam dám ten otevřenej. Pořídil jsem od HPP ten HKS Style za 3000,- a tím ty hlavní problémy začaly. Auto tak po 150km padalo do nouzáku, navíc začalo v tahu škubat, při studenym startu nedržel volnoběh a motor běžel tak na 3 válce. Jako první jsem vyměnil podtlakovou hadici a problém zůstal. Dělal jsem i test plnícího tlaku turbodmychadla. Poté přišli na řadu svíčky a cívky. Problém stále přetrvával. Usoudil jsem, že by mohla být v kaši váha. Když jsem vyměnil váhu, tak studený starty byly bez problému, v tahu nebylo žádny škubání, držel volnoběh. Ale problém s tím, že Octavka padala do nouzáku byl pořád. Řešil jsem to snad 3 měsíce. Minulý týden jsem vyměnil ten HKS Style BoV za origo a teď už jsem najel kolem 260 km a nic. :palec2:

Tak doufám, že jsem problém vyřešil.

Všem ostatním co mají problém ohledně ztráty výkonu u 1.8T přeju hodně štěstí při hledání závady. :)

  • 1 rok později...

zdravim vsechny,

mě moje eresko taky škube, táhne normálně, ale při sundaní nohy z plynu at uz prudce nebo lehce, auto proste skubne, občas se objevi nejaky skubnuti v tahu, ale to skubani pri ubrani plynu je absolutne pravdidelne, prosim o nejakou radu,,, predem diky :)

Projdi si ten hadinec vpředu před a vedle motoru.

Obvykle najdeš hadičku odvětrání víka ventilů prasklou napříč a hadičku odvětrání karteru prasklou podél.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.