Terrorristik Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 (editace) Zdravím vás ! Předem se omlouvám pokud jsem svojí nepozorností přehledl,že by tu něco podobného bylo. Problém je asi takový jedu si to 110km/h zařazená pětka 3000otáček chci zrychlit plyn až na podlaze a otáčky nic jako bych tam měl omezovač na 110km Auto je po výměně Katu , kdy došel o trošku jinej díl ,já měl původně 1kat a 1lambdu a došel 2x kat. a 2lambdy. Problém jsem vyřešil zaslepením druhé lambdy za katem. Měnil se i paliv.filtr s regulátorem tlaku. Na palubce nesvítí žádnej error ani vag nic nehlásí,škrtící klapka vyčištěna spolu s paliv. filtrem.Palivo beru jen u Shell a svíčky jsou měněné před 4tís. km. Prosím moc o radu Netuším čím by to mohlo být ? Editováno: 25. Září 2011, autor: Terrorristik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Startování studeného/teplého motoru bez problémů? Žádné škubání, ostatní rychlosti - akcelerace bez problémů v celém rozsahu otáček? Motor běží na 4 válce? Kompresní tlaky víš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 žeby zhrnutý koberec pod plynovým pedálom ber to s rezervou,to ma napadlo hneď po prečítaní..osobne som sa s takým problémom stretol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Jsem na tom stejně, ale jen když auto není pořádně zahřátý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terrorristik Vloženo 26. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2011 (editace) Startování studeného/teplého motoru bez problémů? Žádné škubání, ostatní rychlosti - akcelerace bez problémů v celém rozsahu otáček? Motor běží na 4 válce? Kompresní tlaky víš? Starty jako by se tomu jednou za čas nechtělo startovat(jako by se to dusilo)cca 1 z 10startů,ale vždycky to chytne na poprvé. Škubání bylo při zaření z 1 na 2jku při rozjezdu,ale od té doby co jsme prostříkl škrtící klapku sadou na čištění tak to ustalo. Nejsem uplnej mechanik,ale motor na 4válce určo běží..to by bylo jiný rodeo kdyby ne Kompresní tlaky bohužel nevím :/ Vrtá mi hlavou ,že už jsem právě před tím tejden pozoroval při 4ce cca taky někde kolem 3500otáček jako by se otáčkoměr zasekl,a po čase se zase pohnul ,ale nevěnoval jsem tomu až takovou pozornost. Jezdím 90% cest město, takže nemám moc možnost to roztahovat, možná už tenhle problém mám kdo ví jak dlouho ,ale právě o víkendu jsem jel dálku, nechtěl jsem blokovat provoz a ejhle ono to netáhne. Nemám páru čím to :/ :/ Editováno: 26. Září 2011, autor: Terrorristik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Jak jsi menil ten katalizator, tak v jakem stavu mas stredak a zadni tlumic vyfuku? Ptam se proto,protoze znamemu prestavalo apsolutne tahnout auto, pres vsemozne vymeny kde ceho se to nepodarilo odstranit. Po par mesicich se mu jeho "sikovnosti" podarilo na chate prorazit vyfuk, nejak s tim opatrne dojel pak domu a kdyz ho vymenil tak auto pak z niceho nic zacalo jet jako za mlada Byl to proste nejaky levny smejd made in Pol*nd ktery se proste nejak ucpaval, az se zacalo dusit auto. Proto bych vyzkousel poradne auto protahnout. Rozjed 2rychlost do 5tis ot,min pak 3rychlost to same a pokracovat pokud to pujde. Jestli to auto nebude mit snahu ani na tu 2, ci 3rychlost jit nejak rozume do otacek, tak by to mohl delat vyfuk a nebo pak ty dalsi veci co radili ostatni. Musis to proste vzit postupne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 To je rozumný nápad. Zejména když se na výfuku něco měnilo. Já bych změřil korektně kompresní tlaky - teplý motor, vyndat všechny svíčky a s plným plynem, tj. otevřenou škrtící klapkou, změřit jednotlivé válce. Pokud budeš na 8 barech tlaků, motor mít výkon opravdu nemůže, pokud aspoň přes 12 barů s rozdíly mezi válci něco jako +- 1 bar, lze konstatovat, že mechanický stav motoru je dobrý a že je to záležitost příslušenství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.