Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nevite o novem turbu za rozumny penize (nove)?

nerieš už popredu niečo,o čom nie si 100% presvedčený...treba si to nechať pozrieť a až potom zháňať ND

To BoBo: ložisko to asi nebude, tomu by nepředcházela ztráta výkonu.

To Libero: promiň že se ptám, ale rád bych to věděl co nejdříve a možná se s tím někdo setkal.

To by ses divil co to vydává za zvuky a jak to špatně táhne. Kdyby začalo piskat turbo, tak to bude hodně kouřit.

Moc to nekouřilo, teda neviděl jsem to jelikož bylo dost mokro. Ale olej nemizel a ujel jsem 100km. Spíš mi jde o to co dělá olej u sání, viz. foto?

post-67513-0-78595500-1327311296_thumb.j

Upraveno od Koty

TO Koty:

vôbec sa nemusíš omlúvať,veď o tom je fórum,že sa tu pýtame...dúfam,že sa ti tu niekto ozve čo mal podobný problém a ty to v poho doriešiš ;)

No moc těchto motoru nenajdeš, co tam ten olej nemají. Pak bych to typnul na ovladání turba.Ale ten olej tam bych moc neřešil. Spětne vedení vyfukových plynu, spolu s odvětráním bloku, vždycky nějaký ten olej nasbirají.

Upraveno od VAG BoBo

V to já taky doufám, v sobotu mě stála oprava cca. 16000.- a v neděli mi klekne turbo (asi). To bych se z toho posr..!

Mrkni na hadičky, spětného vedení vyfukových plynu, jestli nějaka nepraskla nebo nespadla. A chce to napichnout na diagnostiku.

Upraveno od VAG BoBo

Už jsem to postavil k známému do servisu Škoda aby mi to okouknul a zjistil co je za problém, opravu budu řešit poté.

Tak už vím co se v motoru stalo. Dnes mi to známý rozdělal a je jasno. Vrtulka na turbu se roztříštila o stěnu, malé kousky se dostaly až k intercooleru, auto mělo málo vzduchu a proto chcíplo. Takže mě čeká nové turbo + cooler. Vím že se to tady hodně psalo, na co si dát pozor? Samozřejmě vyčistit trubky, vyměnit turbo, cooler a olej, to je vše?

Tak si měl bohužel pro tebe pravdu.

Díky. Pánové máte nápad jakým způsobem vyčistit všechny trubky? Turbo a IC mám již objednaný, olej taky udělám i když jsem ho dělal v sobotu a co ještě?

Jaj špatný...kolik si měl najeto na to turbo?

150 500km, stav odpovídá i stavu auta + VAG ukázal něco okolo 160 000km.

Mělo to nějaké projevy předtím? Docela drsný, takhle z ničeho nic...

Lehounce to pískalo ale fakt nic drsnýho, staral jsem se o něj (pravidelně olej, dochlazování) a stejně mi to je k ho*nu. Teď jen přežít složitý odtah z Prahy do Jižních Čech a v pátek vyměnit. Chlapi jak nejdál jste táhly auto na tyči?

Na tyči je to v pohodě.....

Na laně bych se bál......

Ale tahal jsem těch 480 km, Tatrou 815 MANa TGA 440 tu německou sračku.

My to potáhneme 200km v tomto počasí asi nic moc, bojím se že budu bez posilovače brzd i řízení. Zítra Vám sem dám fotky starého turba.

Posilovač a brzdy v klidu na tyči, ale ta zima v autě a ty zamrzávající okna. Hlavně plnou nádobku dobré nemrznoucí směsi, nezapomeň že když není v autě teplo, tak na oknech zamrzne i nekvalitní nemrznoucí směs, nevím jak je u vás, ale tady bylo cely den pod nulou. A taky nabitá baterka, přece jen musíš svítit a používat stěrače.

Upraveno od VAG BoBo

Zrovna v téhle zimě bych si snad raději sehnal vozík...mně stačilo, když jsem kdysi táhnul škodu favorit asi 50 km v zimě...to byl děs

Ahoj všem, tak už zase jezdím. Sice to stálo hodně peněz a nervů ale snad bude už klid. Tažení na tyči nebyla vůbec sranda, bylo -12°C a já musel mít otevřené okno aby se mi nemlžilo. V půlce cesty se mi totálně vybila baterie, takže nářez. Posilovač brzd nefungoval ale to nebyl takový problém, brzdil mě kamarád, který mě táhnul (Peugeot) - díky Kadly. Ale problém bylo servo, začátkem cesty OK ale jak byla zima (asi) tak olej začal tuhnou a řízení taky. Ale zvládli jsme to. Asi bych neměl zmiňovat, že jsme jeli až do Jihlavy po dálnici ale říci to musím.

Ve 2:00 ráno jsme přijely a hned od rána jsme začli makat, tedy spíše můj kamarád (já vařil kafe a čaj). Vše jsem vyndali, vyčistili a dali zpět. Obrázek turba dávám do přílohy (dostalo pěknou ránu). Zázračný EGR ventil pěkně zasírá všechno co může, takže jsem čistil a čistil. Vše je zpět (nové turbo Garrett + nový intercooler) a auto jede úplně krásně.

Shrnutí? Minulou sobotu jsem udělal novou spojku + dvouhmotu (+ nějaké ptákoviny kolem), teď v pátek jsem udělal turbo - sice jsem se do toho vysypal ale to auto se úplně změnilo, je tiché, jede jako prase a méně žere.

Kdokoliv máte dotazy, ptejte se. Rád Vám pomohu.

Poslední fotka je foto mých věrných techniků/opravářů - díky hoši.

post-67513-0-13411200-1327918030_thumb.j

post-67513-0-26691600-1327918046_thumb.j

post-67513-0-49885100-1327918094_thumb.j

post-67513-0-70967900-1327918105_thumb.j

Upraveno od Koty

tak nech si len pekne povrkáva :kol-135::kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.