Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nevite o novem turbu za rozumny penize (nove)?

nerieš už popredu niečo,o čom nie si 100% presvedčený...treba si to nechať pozrieť a až potom zháňať ND

To BoBo: ložisko to asi nebude, tomu by nepředcházela ztráta výkonu.

To Libero: promiň že se ptám, ale rád bych to věděl co nejdříve a možná se s tím někdo setkal.

To by ses divil co to vydává za zvuky a jak to špatně táhne. Kdyby začalo piskat turbo, tak to bude hodně kouřit.

Moc to nekouřilo, teda neviděl jsem to jelikož bylo dost mokro. Ale olej nemizel a ujel jsem 100km. Spíš mi jde o to co dělá olej u sání, viz. foto?

post-67513-0-78595500-1327311296_thumb.j

Upraveno od Koty

TO Koty:

vôbec sa nemusíš omlúvať,veď o tom je fórum,že sa tu pýtame...dúfam,že sa ti tu niekto ozve čo mal podobný problém a ty to v poho doriešiš ;)

No moc těchto motoru nenajdeš, co tam ten olej nemají. Pak bych to typnul na ovladání turba.Ale ten olej tam bych moc neřešil. Spětne vedení vyfukových plynu, spolu s odvětráním bloku, vždycky nějaký ten olej nasbirají.

Upraveno od VAG BoBo

V to já taky doufám, v sobotu mě stála oprava cca. 16000.- a v neděli mi klekne turbo (asi). To bych se z toho posr..!

Mrkni na hadičky, spětného vedení vyfukových plynu, jestli nějaka nepraskla nebo nespadla. A chce to napichnout na diagnostiku.

Upraveno od VAG BoBo

Už jsem to postavil k známému do servisu Škoda aby mi to okouknul a zjistil co je za problém, opravu budu řešit poté.

Tak už vím co se v motoru stalo. Dnes mi to známý rozdělal a je jasno. Vrtulka na turbu se roztříštila o stěnu, malé kousky se dostaly až k intercooleru, auto mělo málo vzduchu a proto chcíplo. Takže mě čeká nové turbo + cooler. Vím že se to tady hodně psalo, na co si dát pozor? Samozřejmě vyčistit trubky, vyměnit turbo, cooler a olej, to je vše?

Tak si měl bohužel pro tebe pravdu.

Díky. Pánové máte nápad jakým způsobem vyčistit všechny trubky? Turbo a IC mám již objednaný, olej taky udělám i když jsem ho dělal v sobotu a co ještě?

Jaj špatný...kolik si měl najeto na to turbo?

150 500km, stav odpovídá i stavu auta + VAG ukázal něco okolo 160 000km.

Mělo to nějaké projevy předtím? Docela drsný, takhle z ničeho nic...

Lehounce to pískalo ale fakt nic drsnýho, staral jsem se o něj (pravidelně olej, dochlazování) a stejně mi to je k ho*nu. Teď jen přežít složitý odtah z Prahy do Jižních Čech a v pátek vyměnit. Chlapi jak nejdál jste táhly auto na tyči?

Na tyči je to v pohodě.....

Na laně bych se bál......

Ale tahal jsem těch 480 km, Tatrou 815 MANa TGA 440 tu německou sračku.

My to potáhneme 200km v tomto počasí asi nic moc, bojím se že budu bez posilovače brzd i řízení. Zítra Vám sem dám fotky starého turba.

Posilovač a brzdy v klidu na tyči, ale ta zima v autě a ty zamrzávající okna. Hlavně plnou nádobku dobré nemrznoucí směsi, nezapomeň že když není v autě teplo, tak na oknech zamrzne i nekvalitní nemrznoucí směs, nevím jak je u vás, ale tady bylo cely den pod nulou. A taky nabitá baterka, přece jen musíš svítit a používat stěrače.

Upraveno od VAG BoBo

Zrovna v téhle zimě bych si snad raději sehnal vozík...mně stačilo, když jsem kdysi táhnul škodu favorit asi 50 km v zimě...to byl děs

Ahoj všem, tak už zase jezdím. Sice to stálo hodně peněz a nervů ale snad bude už klid. Tažení na tyči nebyla vůbec sranda, bylo -12°C a já musel mít otevřené okno aby se mi nemlžilo. V půlce cesty se mi totálně vybila baterie, takže nářez. Posilovač brzd nefungoval ale to nebyl takový problém, brzdil mě kamarád, který mě táhnul (Peugeot) - díky Kadly. Ale problém bylo servo, začátkem cesty OK ale jak byla zima (asi) tak olej začal tuhnou a řízení taky. Ale zvládli jsme to. Asi bych neměl zmiňovat, že jsme jeli až do Jihlavy po dálnici ale říci to musím.

Ve 2:00 ráno jsme přijely a hned od rána jsme začli makat, tedy spíše můj kamarád (já vařil kafe a čaj). Vše jsem vyndali, vyčistili a dali zpět. Obrázek turba dávám do přílohy (dostalo pěknou ránu). Zázračný EGR ventil pěkně zasírá všechno co může, takže jsem čistil a čistil. Vše je zpět (nové turbo Garrett + nový intercooler) a auto jede úplně krásně.

Shrnutí? Minulou sobotu jsem udělal novou spojku + dvouhmotu (+ nějaké ptákoviny kolem), teď v pátek jsem udělal turbo - sice jsem se do toho vysypal ale to auto se úplně změnilo, je tiché, jede jako prase a méně žere.

Kdokoliv máte dotazy, ptejte se. Rád Vám pomohu.

Poslední fotka je foto mých věrných techniků/opravářů - díky hoši.

post-67513-0-13411200-1327918030_thumb.j

post-67513-0-26691600-1327918046_thumb.j

post-67513-0-49885100-1327918094_thumb.j

post-67513-0-70967900-1327918105_thumb.j

Upraveno od Koty

tak nech si len pekne povrkáva :kol-135::kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.