Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak opět ten stejný problém, který se tu řešil už několikrát.

Auto táhne až nějak od 2500 otáček a to ještě blbě. Na šestku ve 2000 otáčkách auto nezrychluje skoro vůbec.

Po 100 000 km mi občas auto padalo do nouzáku a zdálo se mi, že to nějak nejede. Ve 117 000 km jsem vyměnil turbo a začalo šlapat všechno v pohodě. Mezi tím mi odešel jeden vstřik, opravilo se to a jezdilo to dál, ale chvíli po té mi to spadlo zase do nouzáku (124 000 km) a od té doby to zase netáhlo. Vyměnili mi podtlákový ventil = nic, zkontrolovali veškeré hadice, trubice, vyměnili nějaké trubičky = nic, pak vyměnili váhu vzduchu = nic, dnes mi vyměnili podruhé turbo = nic.

Absolutně tomu nerozumím, nevím co dalšího se by se tam dalo ještě vyměnit.

Napadá vás někoho něco?

Díky za případné rady/tipy. Tento problém se tu vyskytuje často, většinou to vyřeší výměna některého ze zmiňovaných dílů. U mně bohužel nepomohlo nic.

EDIT:

jeste bych asi doplnil, ze po tom, co mi vymenili poprve turbo, tak po nejakych tech 7000 km mi odesel vstrik a opravovali mi to v jinem servisu...cca 150 km po vymene vstriku, mi auto padlo do nouzaku a od te doby prestalo tahnout a nasledne se provedly vsechny vymeny, co jsem zminoval..

Update, tak mám auto doma. Vstřiky vyčištěné, nový palivový filtr, protože byl plný oleje, nějak se mi tam dostával do nafty olej, tak aspoň, že se to udělalo.

Každopádně auto se chová pořád stejně. Zkontroloval mi všechno kolem turba, váhy atd. Potvrdil mi, že je to nové. Jediné, co by prý mohl ještě zkusit, je vyměnit elektromagnetický ventil, ale říkal, že to by byla haluz.

Spíš vidí problém ve filtru pevných částic. Na diagnostice mu to hlásilo diferenční tlak 0 a teplota před a za DPF byla stejná, což je prý špatně. No ale měnit DPF to je zase pěkná darda.... A hlavně kdo říká, že je to na 100% tím.

Upraveno od prettorian
Edituj příspěvky!!

  • 2 měsíce později...

me to treba delal filtr pevnych castic , ze byl zkratka zasranej a nesli pres to splodiny , a pokud ho mas zasranej myslim ze asi ze 30 % tak to porad dela regeneraci , takze sem ho nechal vypnout vykuchat a od ty doby mam klid

Nehlásí se tam chyba rozdílového tlaku čidla DPF?

  • 2 týdny později...

Zajeď za někým kdo ti to "zdiagnostikuje", zkuste tlak před a za DPF, zkuste regeneraci... a taky bych pořešil ten olej v naftě.... jen tak se tam nedostal, i když při dnešní kvalitě paliv.

  • 4 týdny později...

Jednou mi to taky nechtelo jet, Maxidot hlasil chybu motoru. Auto chvili jelo, chvili ne. Riskl jsem to a jel dal. Nakonec to byl "čidlo vyfukovych plynu" nebo jak se tomu rika. Od te doby nic, teda jen 3x vstriky....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.