Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no keď je chybný termostat, tak zasvieti kontrolka elektroniky motora... ale ak máš podozrenie že niečo neštimuje, tak hoď auto na počítač a hneď budeš vedieť čo je vo veci...

Vloženo (editace)

lou0ness: pokud je špatnej, tak určitě pomůže výměna. za jak dlouho (km) se ti ohřeje v tomto počasí auto na pr. teplotu?

jeď kousek a pak sáhni na horní hadici k chladiči. pokud bude teplá, bude to chtít termostat. ještě můžeš zkusit sáhnout na spodní, jestli i ta bude teplá/vlažná, tak to máš potvrzené.

jinak termostat není zas až tak drahý (do 300kč origo), aby se to nedalo vyměnit preventivně.

Louki1: na základě čeho by se ta kontrolka rozsvítila a jaká chyba by se zapsala do paměti?

Editováno: , autor: boobika
Vloženo (editace)

Je znamo ze TDi se zahrejou az pri jizde, neboli kdyz jsou v zatezi.

Napis po kolika km mas auto uplne zahrate ?

Pokud to bude delsi doba zahrivani, tak zkontrolovat predehrev vody. Mel by byt nekde kousek od termostatu a jsou to defakto 3 zhavici svicky nasroubovane v profilu kterym proudi voda a ktere ohrivaji vodu, ktera je hnana do topeni. Takze auto po nastartovani zacne rychleji topit a tim padem se i rychleji celkove ohreje ;)

Editováno: , autor: Grym
Vloženo

no keď je chybný termostat, tak zasvieti kontrolka elektroniky motora... ale ak máš podozrenie že niečo neštimuje, tak hoď auto na počítač a hneď budeš vedieť čo je vo veci...

:palec2::help::kuk:

To si kde pocul taku sprostost :):)

Vloženo

ještě dodám, že fabia nemá ohřev vody pomocí žhavičů, místo toho má elektrickou vložku v topení, takže voda se ohřívá pomaleji, zvlášť když pro max. topení elektrikou musí být ovladač na max. teplo.

Vloženo

chvilku to vzdy trva nez se mi zahreje a nezahreje se na devadesat stupnu,ale kolisa kolem 75. kdyz necham pak v klidu stat auto na volnobeh nebo je venku teplo,tak se zahreje teprve na devadesat a pri jizde teplota opet spadne

Vloženo (editace)

ve skutečnosti se tento motor při normální jízdě na 90 ani neohřeje. budík navíc ukazuje jen to, co mu řj nakecá, takže 90st. ukazuje tuším cca od 80 do 100st. skutečné teploty vody.

vyměň termostat. hlavně ne žádnou čínu a podobné kuriozity za 50kč.

Editováno: , autor: boobika
Vloženo

já mám taky jeden problém ... s tvým neustálým citováním předchozího příspěvku ... takže odpovídej za pomocí zeleného tlačítka dole "přidat odpověď", nebo už to bude za varování

  • o 4 roky později...
Vloženo

Mně se Fabia 1,9 TDI 74kW zahřeje při teplotách okolo 25 stupňů po ujetí zhruba 8-10 km. Je to v pořádku? Také mi kolísá ručička teploměru, během provozu auta kolísá zhruba o 1 mm na obě strany od středové čárky stupnice. Je to kolísání normální nebo ta ručička musí po celou dobu provozu držet na středové čárce? Tady na fóru jsem četl, že tyto motory se při normální jízdě na 90 stupňů nezahřejí. Proč? Děkuji za radu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...