Publikováno Říjen 8, 201113 r ahoj, neví někdo jaký sou rozdíly v těhle dvou motorech? základ mi přijde stejnej... díky
Říjen 8, 201113 r Autor to sem si tak nějak myslel, takže teoreticky, když vyměnim vstřky, turbo a řídící jednotku, tak bych mohl mít 96kW
Říjen 8, 201113 r rozdílů je víc. jak už bylo psáno vstřiky a turbo, dále jiná klika, ojnice (myslím že i písty), větší olejový chladič, setrvák se spojkou, ic, sání i trubky. taky je potřeba si uvědomit, že rs má i jiné brzdy apod. není to jen o výkonech. Upraveno Říjen 8, 201113 r od boobika
Říjen 8, 201113 r Koukám, že to je podobný jako přechod z MPI 44kw na MPI 50kw, jen je to na trošku jiné úrovni Upraveno Říjen 8, 201113 r od Jehla23
Říjen 8, 201113 r 96kw je lepsi motor na upravy. ale aj zo 74kw sa da vytrieskat dost koni. zalezi na aky vykon chces ist.
Říjen 9, 201113 r jak napsal boobika, i vnitřnosti 96 ASZ BLS jsou jiné jinak potencionál špatný není, na 96kw bohatě stačí chip + dobré je udělat lamelky do pravého podběhu pro odvětrávání horkého vzduchu od IC jinak na cca 165-170PS nutno FMIC + turbo (Garett 1749VA na rezervu VB), na větší koně toho pak už je více (vstřiky AL z 96kw...přeobložení lamely spojky, sání z ASZ, C-čidlo atd)
Říjen 9, 201113 r Autor no přemejšlel sem tak o 110kW cca, do teď sem měl O1 RS, tak mi tedko ten výkon chybí
Říjen 9, 201113 r Autor rozdílů je víc. jak už bylo psáno vstřiky a turbo, dále jiná klika, ojnice (myslím že i písty), větší olejový chladič, setrvák se spojkou, ic, sání i trubky. taky je potřeba si uvědomit, že rs má i jiné brzdy apod. není to jen o výkonech. dík to sem chtěl vědět. samozřejmě brzdy sou v plánu z O1 RS, ty brzdily solidně
Říjen 9, 201113 r Autor ještě se zeptam, půjdou věci z 96 naskládat do bloku 74? moh tam dát celej motor, ale chci to kuli legálnosti
Říjen 9, 201113 r na co by si to robil. ked mas dobre turbo, dobre reguluje,dobre vstreky tak tych cca 105-110kw by si spravil len chipom.
Říjen 9, 201113 r 110kW jen softíkem bude na sériové ATD už moc. hlavně turbo, ic ale je pravda, že nemá smysl přeskládávat celý motor, když stačí přehodit turbo, ic apod. a dá to taky hodně. a nebo to chce prodat a peníze jinak vložené do překopávky přihodit na rs. tam to pak jde jen softem někde kolem 115kW/370Nm.
Říjen 9, 201113 r Autor to je pravda, ale já mám kombi a kufr potřebuju, jinak bych to neřešil a koupil RS
Říjen 9, 201113 r njn, tak potom jedině softík a jsi někde na 100kW/310Nm za dobrou cenu. koukni třeba na dp nebo tdifun. dál bych nešel bez větších brzd apod. už tohle je dost na 256 kotouče.
Říjen 9, 201113 r osobně jsem to řešil stejně, chtěl jsem kombíka a tak jsem si ho poladil.....brzdy, podvozek je kombinace Fabia RS + Ibiza Cupra...a už s chipem to bylo jiný auto každopádně pokud už ted víš, že budeš chtít jít ke 200 + PS, vyplatí se auto prodat, obětovat kufr a jít do ASZ BLT (96kw fabia rs, ibiza sport, FR) nebo ještě líp BPX (118kw ibiza cupra) kde nemusíš nic bastlit a máš to v originálu....ale bez kufru ale myslím že když si necháš udělat chip, tak se 140-155 PS a spotřebou 4.5-6.5/100 budeš mocspokojenej
Říjen 10, 201113 r Autor chci jít někam ke 150ps víc ne, O1 RS z toho stejně neudělam jen to lehce poladit samozřejmě i s kombinací brzd a podvozku
Listopad 13, 201113 r Walda RS tak ako Kibi napisal par drobnosti das do motora a si tam kde RS len .... treba do toho vrazit no ... ale tak ruku na srdce skoda ze sa nedavaly 96 KW aj do combi... Teraz by o plno ludom vyriesilo dilemu kupily by si combik v 96 kw a dali chip a raz dva by maly v combiku 160-170 HP...
Listopad 20, 201113 r Autor jojo dělat 96kW combi by bylo super, ale hold si to musíme udělat sami no
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.