Přejít na obsah

jak zapojit druhou mlhovku


doktor.j

Doporučené příspěvky

Neumím si představit, proč by měla být větší šance, že do mě někdo narazí zezadu, když tam budu mít mlhovky dvě. To, že tam budu mít jednu znamená pro řidiče za mnou co? Že si bude dávat větší pozor. Proboha, vždyť jsou to jen silnější žárovky do mlhy. Když tam budu mít dvě, tak ten řidič za mnou nebude za mlhy třeba držet dostatečnou vzdálenost? Nebo mě v tý mlze hůř uvidí? No, tak to tedy nechápu myšlenkové pochydy některých z vás, co to tady píší :doh:doh:doh

Jako logické je to, že když mi prdne jedna žárovka, mám druhou na druhé straně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Octavka: OK, díky, ale stejně v tom nevidím logiku. Když mi budou svítit mlhovky na přívěsu, který zacloní při pohledu zezadu auto, tak proč na něm místo jedné svítí dvě?

Logika je v tom, že vypínač, které vypíná mlhovky je v zásuvce. Protože musí přerušit přívod k oběma lampám (kvůli starým autům, kde byly obě). To tažné se zapojuje mezi konektor a světlo na obou stranách => vznikne nový spoj, který pokud není přívěs zapojí obě mlhovky a pokud je přívěs obě vypne. Snad jsem to dobře vysvětlil bez obrázku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ladas: No vždyť to tak říkám! Zapojením konektoru přívěsu by se (logicky) měly odpojit mlhovky na autě.

Jinak, já je taky nepoužil ani nepamatuju. Myslím, že důležitější jsou přední, aby auto bylo dřív vidět protijedoucím (rychlosti se sčítají), u zadních se rychlosti obou aut odčítají, takže je víc času na brždění. Toť moje logika.

P.S. Střílel bych po těch, co jezdí s mlhovkama když mlha není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vám budu trochu oponovat.Mám Kokinu 12.2002 vývoz do Německa s označením STYLE a měl jsem na pravé straně jak díru pro žárovku,tak žárovku atd.Pouze stačilo přitáhnout kablík a strčit ho do volného místa ve svorkovnici,a vše fachá.Jak je vidět tak dělali různé stupně "výbav" a nedobav.Co kus to origo. B)

Jsem na tom naprosto stejně!! A chystám se tu druhou právě taky zapojit. Chci jen natáhnout drát do svorkovnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo - už to u nás taky začalo - skoro jako na blatech ! Druhou mlhovku jsem rozsvítil na Octavii, Thalii a teď na Passatu. Přeci jen jistota je jistota. A jeden nikdy neví jestli v tý mlze za tebou jede nějaký Kamikadze-hovado :-) Tak ať to pořádně svítí a používat opravdu jen když je mlha!

Editováno: , autor: pasat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neumím si představit, proč by měla být větší šance, že do mě někdo narazí zezadu, když tam budu mít mlhovky dvě. To, že tam budu mít jednu znamená pro řidiče za mnou co? Že si bude dávat větší pozor. Proboha, vždyť jsou to jen silnější žárovky do mlhy. Když tam budu mít dvě, tak ten řidič za mnou nebude za mlhy třeba držet dostatečnou vzdálenost? Nebo mě v tý mlze hůř uvidí? No, tak to tedy nechápu myšlenkové pochydy některých z vás, co to tady píší :doh:doh:doh

Jako logické je to, že když mi prdne jedna žárovka, mám druhou na druhé straně.

Dneska jsem po tom taky začal pátrat, proč jedna, nebo 2 zadní mlhovky. Ale vůbec nechápu argumenty, že se můžou dvě mlhovky plést s brzdovkama!!! Co je na tom nebezpečnýho??? Pokud rozsvítím dvě zadní mlhovky a někdo si je splete s brzdovkama, tak tak nanejvýš zbytečně přibrzdí, protože si bude myslet, že já taky brzdím, ne? A stane se něco? Těžko! To by se mohlo argumentovat taky na to, proč mít 2 brzdový světla, když se můžou plést s obrysovýma! Takže doporučuju zapojit jen jednu brzdovku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
najedu ročně cca 40 tis.km a ani nevím kdy naposled jsem zapl mlhovku (asi na STK) tak nechápu o co tu GO ?

Souhlas, měl jsem Ambiente 03 s mlhovkama vpředu i vzadu, teď mám čerstvě Tour bez mlhovek vpředu a netrápí mi to, protože jestli jsem je za ty tři roky použil dvakrát? A stejně když je mlha pořádná, tak mi příjdou málo platný.

A k těm zadním, trochu jste mě zaskočili - skoro bych za to byl dal krk, že na tý Ambiente mi svítily obě! Teď na Tour jen jedna a vím, že mě to zarazilo. Tak nevím, jestli jsem se toho u tý předchozí pořádně celou dobu nevšiml? :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k těm zadním, trochu jste mě zaskočili - skoro bych za to byl dal krk, že na tý Ambiente mi svítily obě! Teď na Tour jen jedna a vím, že mě to zarazilo. Tak nevím, jestli jsem se toho u tý předchozí pořádně celou dobu nevšiml? :huh:

Všiml, měnilo se to docela nedávno, tuším 04 nebo 05, u MR 03 ještě svítily obě... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo - to jsem dělal. Stačí pájkou vyříznout otvor pro žárovku do světla a pak už jenom žárovku namontovat a už svítíš. Vše jsem měl zapojeno z výroby (r.v.2002).

Taky si myslím, že v mlze jsou lepší 2 než 1 !!!

Ahoj

Hoši dneska jsem se na to schválně byl podívat a vypadá to, že vlevo svícení do mlhy obstarává tatáž žárovka jako pro obrysový - díval jsem se pod tapecírunk a při zasunutým spínači svítila normálně a po vytážení pro mlhovky šajnila mnohem víc. Takže jedna a tatáž žárovka, je to možný? A vpravo v konektoru skutečně o jeden (šedomodrý myslím) drát míň. Takže by měl stačit drát, žárovka už tam vlastně tedy je i vpravo (jestli neumí jenom obrysový). Mám OI baujár 06, MR07

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mno ja treba zadnima mlhovkama semtam bliknu na auto, ktere nesviti potkavackama. Uspesnost, ze to dotycnemu ridici dojde je tak 10%....

Nicmene 2 mlhovky chci, hodi se nejen do mlhy. 40w navic pri couvani za tmy se hodi, byt jsou cervene.

Me bohuzel ceka tahani dratu:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi, budete se na mě dívat asi jako na cvoka, ale nekecám, mám OI bez tažnýho rv. 98 předfacelift, krátká verze LX, koupeno nové v ČR, jsem druhej majitel, mám jí po našich v pravym světle mám objímku, žárovku a kabel, kterej vede k levému světlu a tam je ukončenej ve svazku?!?! Jo a jak jsem ještě koukal, tak je odcvaklej od originálního konektoru u L světla a 100% je to z fabriky! :feve:

Koukám, co kus, to originál

Tak co se mi povedlo zjistit, tak mám vedení z LX, který bylo určený do vozů na vývoz, to vysvětluje i to, že mám konektor na osvětlení schránky spolujezdce a Air bag spolujezdce. Je to tím, že verze LX se na vývoz dělali bohatší než pro náš trh.

Prostě když sesazovali tu mojí, tak čapli tohle vedení, páč jinak je to auto pro ČR.

Jinak mlhovku jsem si už připojil a svítí

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Koupil jsem Octavii 1.8T a svítila mi jen levá zadní mlhovka.Nejdříve jsem myslel,že je špatná žárovka,nebo pojistka,ale vše bylo OK.Po delším bádání jsem zjistil,že do pravého svěla není přivedený drát na žárovku.V dokumentaci pravá mlhovka není taky zapojená.Když jsem měl Octavii 1.6 tak mi svítily obě dvě zadní mlhovky.Problém jsem vyřešil přidáním nového vodiče,vše je zase OK.Komu také svítí jen jedna zadní mlhovka,nebo jsem byl jediný??? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...