Publikováno Říjen 27, 201113 r Hilfe o radu. Mám motor 2,8 a po nastartování, když je motor studenej, tak se ozývá více z levé strany takovej mírnej rachot jako kdyby nějaké ložisko bylo kapůt. Zkoušel jsem mechanickej tryk, přiložil kovovou tyč k alternátoru a zdá se mi, že ten rachot je z něj. No mechanik mi říkal, že se to ozývá někde z motoru. Přitom rozvody jsou nový, napínací kladka řemene taky nová. Jak se to zahřeje, tak je po rachotu. Když jsem se ptal mechoše, když mi měnil napínací kladku, zda zkusil sundat řemen a protočit motor bez řemene kvůli altíku, tak mi řek, že jo. Ale.... věř mu. Tak jsem z toho magor. Dík za rady.
Říjen 30, 201113 r Autor Pánové, nemáte někdo zkušenost s demontáží alternátoru u motoru 2,8? Jenom, když jsem to viděl zespodu, tak mě omýval smrtelnej pot!!!!
Říjen 31, 201113 r Autor Tak chlapi, kdyby chtěl někdo demontovat altík na 2,8, tak doporučuji nechat to servisu. je to hrůza!!!
Listopad 1, 201113 r tam je skoro všechno hrůza.... a to si představ, že do tohotu motoru ještě montujeme plynové zařízení, reduktor, kabeláže.....a to jsou ještě tací, co tam mají daného bufíka, to je pak nářez....ale jde to...
Listopad 1, 201113 r Autor Takže alternátor po opravě a rachotí to stále. Tak asi poslední možnost napánací kladka rozvodů. I nová kladka se může podělat. Tak uvidím, nechám to projevit.
Listopad 10, 201113 r Autor No jo, tlumič je rovněž nový, napíník sice ne, ale rachotí to jen, když je to studený. Jak se to zahřeje, tak je klid.
Listopad 17, 201113 r Autor Tak rachocení vyřešeno s definitivní platností. Nakonec to dělal rotor alternátoru. Ten mi naštěstí vyměnili zadarmo, tedy nepočítali práci, protože ten altík opravovali před týdnem. Ale nemůžu si pomoct, v té dnešní době je kvalita mechaniků nějaká divná. Tři mechoši mi řekli, že ten rachot je asi od kladky na rozvodech a když jsem se všech ptal, zda sundali drážkový řemen a zkusili motor bez něj, tak všichni říkali, že jo. Tak jsem ho nakonec shodil sám (cca 15 min. práce) a motor nerachotil. Takže moje diagnoza, že to je altík, byla správná. Fakt, co si člověk neudělá sám, tak nemá záruku. Každej by akorát sbalil prachy a pryč. Nejhorší je, že i kámoš mechanik Tě odrbe!!!!
Listopad 17, 201113 r ... Nejhorší je, že i kámoš mechanik Tě odrbe!!!! Naprosto s tebou souhlasím, je to bohužel smutná realita. Taky si radši vše udělám sám, vezmu dovolenou v praci a zalezu pod auto. Pak u toho sice nadávam ale nakonec jsem rád.
Červen 30, 201312 r Zdravím vas zda se mi ze mi superb zmenil zvuk motoru pri neutralu a pridavani plynu nic ale jak mile je motor v zaberu staci na D a drzet brzdu tak ma takovej jakoby uprdenej zvuk zajimame zda je to normalni nebo tam muze bejt neco spatne? Motor ma najeto 189tisic kilometru a je to 2.8 V6 dekuji za rady a popripade jestli to nekomu dela taky.?? diky moc predem.
Červen 30, 201312 r Uprděnej zvuk.. To není zrovna nejlepší prezentace závady... O rozvodech tu najdeš 6 půlek (=3 prdele) vláken. Nevím na co se ptáš, ale jestli na montáž, tak sesochat nárazník a chladičovku a jsi u nich...
Červenec 1, 201312 r U rozvodu me zajma jestli tam je retez nebo remen bohuzel u motoru 2.8 jsem o rozvodech nic nenasel... A jak casta je jejich vymena..
Červenec 1, 201312 r Myslim, že je tam klasika řemen a výměna bude stejná, jako u ostatních supů, kolem 120 tis. km, jestli si ho kupoval od někoho neznámýho, tak by to měla bejt první věc co bych měnil i s olejem samozřejmně, jistota je jistota
Červenec 1, 201312 r Jé to je prdel !!! Tvrdochu, to si děláš srandu, že nevíš, co tam máš za rozvody. Hlavně že to máš načipovaný Tak snad když jsi kupoval auto, ptal ses zajisté kupujícího, kdy je dělal ne? Je tam samo řemen a pokud nevíš, kdy byl měněn, tak se o to rychle začni zajímat. Kór když máš čip Nebo potkanej véčkovej šestivál je lepší zahodit do kontejneru, než ho spravovat
Červenec 1, 201312 r Jinak řetězy mají třeba Audiny v třílitru. Jednu máme ve firmě, je to nářez svezení a rozvody na milion kilometrů...
Červenec 1, 201312 r nakup komplet rozvodu u seba tlumic vibr 1280 kladky ina 1350 remen rozvodu dayco 525 upinaci kladka ina 478 pumpa graf 883 remen dayco a tlumic vibvraci ina na alternator 995+285 vypocitej si to a vyjde ti cena mozna se cena pohla smerem nahoru nebo dolu je to cca rok a pul zpet, ale vic nez sto ci dveste korun to nebude
Červenec 5, 201312 r KDyz jsem to kupoval tak jsem se ptal 2 mechaniku a dokonce i ze skodovky a bylo mi receno ze tam mam retez ze to nemusim resit dokonce se divali nejak do PC tak jsem zil v domeni ze to nemusim resit. Noo hold bych to mel opravdu udelat to zase bude penez.. Dekuji mockrat.
Červenec 5, 201312 r ja som daval Conti, ten je myslim aj prvovyroba..dayco je taka znacka onicom, resp. su aj lepsie alternativy
Červenec 7, 201312 r To by mě zajímalo v jakém servisu a jaký jelito Ti řeklo, že je tam řetěz A když si otevřeš motor, tak snad vidíš zadeklovaný rozvody...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.