hrobar Vloženo 28. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2011 (editace) Omlouvam se ze zakladam znovu opakovane tema,ale nikde jsem se nedocetl pricinu te moji zavady.Pri volnobehu,kdyz otocim volantem,tak pozhasnou svetla,rozsviti se kontrolky ASR,ABS a takovy ten vykricnik.Trikrat to zapipa a nic.Vsechno funguje jak ma,zadna provozni zmena.Toto se opakuje i nekolikrat za jizdu.Docela otravny,ale opravdu zadna zmena,vse funguje normalne.Vsem moc dekuji za odpovedi.To pipani a ty kontrolky se rozsviti i za jizdy pri jizde se zarazenou rychlosti. Editováno: 29. Duben 2014, autor: Pawouk Upraven název vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 29. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2011 velký pokles napětí. začni tím, že změříš kolik auto dobíjí při zapnutých světlech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2011 Odstraníš to jednoduše tím, že nebudeš na volnoběh otáčet volantem - než se někdo podívá na to dobíjení. Jinak to může klidně být i starou a mizernou baterkou, protože aby spotřebu serva pokryl alternátor při volnoběhu, musel by to být alternátor z lokomotivy - servo bere klidně 60-80A a altík v autě na volnoběh rozhodně nedává svůj "štítkový" proud - ten je udán jako maximální. Na volnoběh je schopný dodat tak 10-15A max. Nechej zkontrolovat nabíjení počínaje napnutím "klíňáku" a schopností regulátoru udržet nastavené napětí, sám si můžeš s vercajkem v ruce projít všecky šroubové svorky od altíku k baterce včetně baterkových svorek jak na kladném pólu, tak po kostře, nezapomenout na kontrolu kontaktů na pojistkách nahoře na baterce - tam je i hlavní pojistka k servu, všecko odmontuj, očisti až na kov, mázni vazelínou a zase utáhni - můžeš poměnit podložky, pokud jsou staré vymačkané, dej tam nové vějířovky nebo pérovky. Pokud to po vyčištění kontaktů už nebude vyhazovat chybu, na žádné další seřizování už nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Tak já mám podobnou závadu a nemůžu přijít na příčinu.... Po nastartování auto nedobíjí a jede jen z baterky a jako se dusí... Začne dobíjet až při zvýšení otáček nad 2000 ot./min. Začal jsem výměnou baterky, už nebyla nic moc.... Myslel jsem na regulátor napětí na alternátoru. Měl jsem možnost koupě zánovního altíku, tak jsem ho raději vyměnil celý, ale závada přetrvává a i tento novější dává téměř stejné hodnoty. Je přeci divné, že by byly načnuté oba regulátory stejně?? Jen přidám, že se jedná o altík Valeo. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Už mi došly nápady, vítám jakékoliv rady.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 (editace) Skoro na 100% regulátor. Vyměň ho, uvidíš co to udělá. Určitě je minimálně špatnej přívod 12V od spínačky do regulátoru - tomu napovídá i to, že se altík nenabudí hned, ale musí se roztočit nad jistý otáčky, aby sám svým remanentním magnetismem dodal dost proudu pro funkci regulátoru. Editováno: 29. Duben 2014, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Vyměnil jsem celý alternátor i s regulátorem a pořád stejné. Hmm, to bude pěkná pakárna hledat ten kterej konkrétní kabel....ale díky za tip ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 A ked daš zapalovanie svieti kontrolka baterie? Lebo u 47KW to zvykne robiť kabelaž nie samotny alternator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Myslíš, když nastartuju? Nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Nie. Pre štartom ked len daš zapalovanie . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 No nesvítí.... Co to znamená? Ale než jsem vyměnil baterku, tak 100% svítila ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 To je super že ti nesvieti tak asi mame zavadu lebo to by malo svietit tak ako spominaš že pred vym. baterky ti svietilo. Maž zručnosť sam si to opraviť alebo to bereš niekomu do opravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 No budu se snažit sám, když mi poradíš, kde je zakopanej pes? Předpokládám, že to bude někde v kabeláži do regulátoru alternátoru, vedou tam tuším dva dráty.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Daj dole spodny plastovy kryt motora a pod štarterom je jeden plech ako držiak konektorov tam su zasunute tri konektory. jeden je sonda pred kat. druhy sonda za kat a treti je DF alternator. Konektor je len tak zasunuty do toho plechu. Vyber rozpoj buť budu oxidovane kontakty alebo uklepane kabliky do toho konektora. často len bužirka drži a draty su uhnite treba tie dratiky popoťavoť a najlepsie je ten konektor vyradiť. Ked to urobiš mala by sa okntrolka baterie rosvietiť ked daš zapalovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 OK, mrknu na to asi až o víkendu. Každopádně moc děkuju za rady ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 ok potom napiš či sa ti to podarilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Tak, tak kontrolka musí při zapnutým klíčku svítit!!! To je základ! "Hledej šmudlo" bude to ten modrej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 (editace) Tak natažen nový kablík a snad to funguje! Ještě jednou díky všem za rady ! Editováno: 3. Květen 2014, autor: MiraXP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.