Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Omlouvam se ze zakladam znovu opakovane tema,ale nikde jsem se nedocetl pricinu te moji zavady.Pri volnobehu,kdyz otocim volantem,tak pozhasnou svetla,rozsviti se kontrolky ASR,ABS a takovy ten vykricnik.Trikrat to zapipa a nic.Vsechno funguje jak ma,zadna provozni zmena.Toto se opakuje i nekolikrat za jizdu.Docela otravny,ale opravdu zadna zmena,vse funguje normalne.Vsem moc dekuji za odpovedi.


To pipani a ty kontrolky se rozsviti i za jizdy pri jizde se zarazenou rychlosti.

Upraveno od Pawouk
Upraven název vlákna.

velký pokles napětí. začni tím, že změříš kolik auto dobíjí při zapnutých světlech.

Odstraníš to jednoduše tím, že nebudeš na volnoběh otáčet volantem - než se někdo podívá na to dobíjení. Jinak to může klidně být i starou a mizernou baterkou, protože aby spotřebu serva pokryl alternátor při volnoběhu, musel by to být alternátor z lokomotivy - servo bere klidně 60-80A a altík v autě na volnoběh rozhodně nedává svůj "štítkový" proud - ten je udán jako maximální. Na volnoběh je schopný dodat tak 10-15A max. Nechej zkontrolovat nabíjení počínaje napnutím "klíňáku" a schopností regulátoru udržet nastavené napětí, sám si můžeš s vercajkem v ruce projít všecky šroubové svorky od altíku k baterce včetně baterkových svorek jak na kladném pólu, tak po kostře, nezapomenout na kontrolu kontaktů na pojistkách nahoře na baterce - tam je i hlavní pojistka k servu, všecko odmontuj, očisti až na kov, mázni vazelínou a zase utáhni - můžeš poměnit podložky, pokud jsou staré vymačkané, dej tam nové vějířovky nebo pérovky. Pokud to po vyčištění kontaktů už nebude vyhazovat chybu, na žádné další seřizování už nemusíš.

  • 2 roky později...

Tak já mám podobnou závadu a nemůžu přijít na příčinu....

Po nastartování auto nedobíjí a jede jen z baterky a jako se dusí... Začne dobíjet až při zvýšení otáček nad 2000 ot./min. Začal jsem výměnou baterky, už nebyla nic moc....

Myslel jsem na regulátor napětí na alternátoru. Měl jsem možnost koupě zánovního altíku, tak jsem ho raději vyměnil celý, ale závada přetrvává a i tento novější dává téměř stejné hodnoty. Je přeci divné, že by byly načnuté oba regulátory stejně?? Jen přidám, že se jedná o altík Valeo.

Nemáte někdo podobnou zkušenost? Už mi došly nápady, vítám jakékoliv rady....

Skoro na 100% regulátor. Vyměň ho, uvidíš co to udělá.

 

Určitě je minimálně špatnej přívod 12V od spínačky do regulátoru - tomu napovídá i to, že se altík nenabudí hned, ale musí se roztočit nad jistý otáčky, aby sám svým remanentním magnetismem dodal dost proudu pro funkci regulátoru.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Vyměnil jsem celý alternátor i s regulátorem a pořád stejné.

 

Hmm, to bude pěkná pakárna hledat ten kterej konkrétní kabel....ale díky za tip !

A ked daš zapalovanie svieti kontrolka baterie? Lebo u 47KW to zvykne robiť kabelaž nie samotny alternator.

Myslíš, když nastartuju? Nesvítí.

Nie. Pre štartom ked len daš zapalovanie .

No nesvítí.... Co to znamená? Ale než jsem vyměnil baterku, tak 100% svítila ! 

To je super že ti nesvieti tak asi mame zavadu lebo to by malo svietit tak ako spominaš že pred vym. baterky ti svietilo.  Maž zručnosť sam si to opraviť alebo to bereš niekomu do opravy?

No budu se snažit sám, když mi poradíš, kde je zakopanej pes? 

Předpokládám, že to bude někde v kabeláži do regulátoru alternátoru, vedou tam tuším dva dráty....

Daj dole spodny plastovy kryt motora a pod štarterom je jeden plech ako držiak konektorov tam su zasunute tri konektory. jeden je sonda pred kat. druhy sonda za kat a treti je DF alternator. Konektor je len tak zasunuty do toho plechu. Vyber rozpoj buť budu oxidovane kontakty alebo uklepane kabliky do toho konektora. často len bužirka drži a draty su uhnite treba tie dratiky popoťavoť a najlepsie je ten konektor vyradiť. Ked to urobiš mala by sa okntrolka baterie rosvietiť ked daš zapalovanie. 

OK, mrknu na to asi až o víkendu. Každopádně moc děkuju za rady ! 

ok potom napiš či sa ti to podarilo.

Tak, tak kontrolka musí  při zapnutým klíčku svítit!!! To je základ! "Hledej šmudlo" bude to ten modrej!

Tak natažen nový kablík a snad to funguje! Ještě jednou díky všem za rady ! :kol-47:

Upraveno od MiraXP

  • 11 let později...

Dobrý den mám podobný problém u fabie 1 1.2 HTP 40kw awy baterií dobiju nabíječku dám do auta dám první polohu baterka svítí nastartuju baterie zhasne nechám auto běžet pak vyjedu jedu cca 3km zastavím skopce a auto cotva nastartuje můžete mi prosím poradit a omlouvám se že jsem dávám něco co už se třeba řešilo předem děkuji za odpověď 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.