Přejít na obsah

Spadlý spojkový pedál


bomi

Doporučené příspěvky

To je prekérní situace, co? Když to budeš dávat do servisu, tak si materiál zajistí sami. Našima diagnozama bych je nezatěžoval, popsat jim situaci a zbytek nechat na nich. Když se závada neodstraní (bude se opakovat), tak reklamovat. Ale předem se zeptat v několika servisech, co navrhnou za opravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Ďakujem.Opísal som situáciu v troch servisoch,každý radí niečo iné.Ale autorizák mi dovolí priniesť diel ktorý si sám kúpim.Oni mi to namontujú.Zohnal som od dílera autosúčiastok spojkový set LuK  zo zotrvačníkom za 332 €. Cena práce je cca 250-280€.Tak dúfam že diagnóza je určená správne ,a problém sa vyrieši.Inak čo hovoríš na tú cenu za prácu,je to v norme alebo je to vysoká cena?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenu nevím, auto si opravuju sám. Nevím jestli se servis donesením tvých náhradních dílů nezbavuje odpovědnosti za opravu. Budou ručit za odstranění závady, tj nevracející se pedál spojky?

 

Nevím jak diskuze se servisem probíhala, ale něco v duchu:

Ty: Mně se nevrací spojkový pedál,

Servis: To by mohlo být xy, chcete to vyměnit?

Ty: Ano

 

Je špatně.

 

Postupoval bych nějak takto, mně se nevrací pedál, dělejte si s tím co chcete, já chci, aby se vracel tak jak má. Ale ono se to tady kecá. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud neubývá a nikde neteče brzdová kapalina,tak bude určitě v háji hlavní spojkový válec, nové okroužky mu nepomožů když bude vnitřek vydřený a když je celý válec z plastu.Vyměň hlavní spojkový válec a hotovo.Častá závada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chápu že tady je řeč o tdi, tudíž dvojhmota atd., nicméně něco podobné nás letos potkalo na roomovi (HTP), manželce se propadl pedál a nešlo zařadit. Vrátil jsem ho nohou zpět a vše OK (na nějaký čas), postupem času se to stávalo častěji až to vyvrcholilo tím, že startovala v garáži se sešláplou spojkou nicméně zařazenou jedničkou a pedál musel být opět propadený, tudíž přes startér to udělalo hop hop a byl otisk na kapotě od šroubu malého svěráku co mám na přidělaný na ponku. Takže šlo auto ihned k autolékaři, ten okamžitě pravil buď hlavní nebo pomocný spojkový válec. Když to rozdělá mění většinou oba, protože zákon schválnosti funguje. Takže jsem je koupil oba na škodadílech a nechal je vyměnit. Spojka má 230t km ovšem chodila bez problémů, takže tu jsem nedělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím to jistě, ale když jsem si dal na skodadilech OII, tak mi to našlo hlavní spojkový válec a válec spojky vypínací ... nicméně pokud chceš mít jistotu, jde si tam zadat do virtuální garáže VIN kód a pak ti to zobrazí díly pouze kompatibilní s tvým vozem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže podle mého názoru je jediná možnost, že píst ve válci u pedálu netlačí kapalinu do pracovního spojkového válce, ale netěsným zpětným ventilem, ve válci u pedálu, se kapalina "tlačí" zpět do nádržky s brzdovou kapalinou. Na hladině v nádržce by to mohlo být vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Hlavní spojkový válec je ten u pedálu. Sekundární spojkový válec má třeba jedničková oktávka a je na spojkové skříni. Teď už se to takhle nedělá a hydraulika ovládání ložiska je součástí ložiska, tak jak je tady výše zobrazeno - centrální vypínací ložisko (vypadá to jako dědova fajfka). Nechal jsem před několika měsíci vyměnit hlavní spojkový válec, ale zase mi pedál zabírá centimetr nad podlahou a mrtvý krok tvoří čtvrtinu chodu. Dnes jsem dal auto do servisu a budeme řešit právě to centrální vypínací ložisko a když už to bude vše venku, tak i spojka. Tak dám pak vědět, jak jsem dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som chodil do servisu ako na klavír....Nakoniec vymenili centrálne vypínanie ložisko plus komplet spojku,a zatiaľ je to v poriadku.Akurát pri štarte niečo zahrkoce,keď som sa na to pýtal čo je to za divný zvuk,vraj nič nepočujú.Že je to v poriadku,no mne sa to nezdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mohu potvrdit. hrkání při startování měl i kolega na Golfu Variant z roku 2014 který kupoval jako nové auto a když se na to v servisu ptal, říkali že to je normální, což mu i demonstrovali na zcela nových autech, které tam měli skladem, takže tohle se vážně nemusí řešit.  Dělá to jen za studena a i při sešlápnutí pedálu. Dělá to axiální ložisko dvouhmotého setrvačníku a jak píše Sixta "nejedná se o závadu a v žádném případě nedojde k poškození dvouhmotového setrvačníku". Ano, je to takové nezvyklé, ale s vědomím toho se s tím dá celkem žít :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...