Publikováno Listopad 15, 201113 r Zdar borci, mám fabii kombi, 1.4 16V 55kW, r.v. 11/2005, 203.000 km. Teď při těch ranních mrazech (pouze když mrzne) se mi po nastartování rozsvítí kontrolka teploty motoru a pípne (červená vlevo nahoře). Po čase mi zhasne, nebo když vypnu motor a znova nastartuju, tak už se nerožne. Nemrznoucí směs tam mám, rozvody jsou měněné před 5.000 km. Co je špatně? Jak to můžu opravit? Díky za radu.
Listopad 15, 201113 r Zdar borci, mám fabii kombi, 1.4 16V 55kW, r.v. 11/2005, 203.000 km. Teď při těch ranních mrazech (pouze když mrzne) se mi po nastartování rozsvítí kontrolka teploty motoru a pípne (červená vlevo nahoře). Po čase mi zhasne, nebo když vypnu motor a znova nastartuju, tak už se nerožne. Nemrznoucí směs tam mám, rozvody jsou měněné před 5.000 km. Co je špatně? Jak to můžu opravit? Díky za radu. Mě to dělala nadobka na nemrznoucí směs, nemáš tam malo vody?
Listopad 15, 201113 r Mrkni jestli ti při tom pipnutí nespadne ručička palivoměru a na venkovním teploměru se neoběví čárky, misto hodnoty, to je pak něco jiného.
Listopad 15, 201113 r řešilo se to tu milionkrát ... je zanešené čidlo v nádobce a vykazuje při nízkých teplotách jiný odpor a ŘJ to vyhodnotí jako nízkou hladinu. Buď proveď výplach nádobky, ať už něčím proti vodnímu kameni (ocet, kyselina citronová), nebo nějakým ředidlem (kvůli mastnému povrchu), nebo koupit new nádobku, nestojí majlant. mimochodem, jestli tě to potěší, dělá mi to také, ale nechce se mi to teď v těch zimách řešit
Listopad 16, 201113 r jojo kup novou nádobku,já ji kupoval včera a stála 330Kč a je klid.Ono to čištění není sranda.
Listopad 17, 201113 r vycistit sa to ani neda,je to debilne navrhnuta nadobka z cias golfa II,zlata felicia,to bola obycajna bandaska....hento ma dvojity obal a to cidlo je pekne skovane...jedine to fakt vyplachovat donekonecna...a zanesena je preto,lebo tam mas mastny sajrajt,co znamena vymenu tesnenia pod hlavou:-) bezny problem 1.4ek...otec si kupil nadobku za 500 slovenskych a za mesic to mal take iste....tesnenie pod hlavou prepusta bohuzial olej....aj ked sa mu od vymeny do vymeny nestrati,staci necele pol deci alebo len par kvapiek a mas z tej nadobky hnoj... ked nesces menit tesnenie,jednoducho ignoruj,ako kazdu poruchu na skodovke,je to nezmysel,pokial sa nejedna o chod auta....nastartuj,ked svieti vypni, nastartuj znova a uz ti svietit nebude...takto na tom jazdi uz niekolko rokov a vobec ho to netankuje a motor ide ako hodinky...sice je to 1.4Mpi,ale princip je ten isty...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.