Přejít na obsah

1.4 16V 55 kW, kontrolka teploty motoru


*saimon*

Doporučené příspěvky

Zdar borci,

mám fabii kombi, 1.4 16V 55kW, r.v. 11/2005, 203.000 km.

Teď při těch ranních mrazech (pouze když mrzne) se mi po nastartování rozsvítí kontrolka teploty motoru a pípne (červená vlevo nahoře). Po čase mi zhasne, nebo když vypnu motor a znova nastartuju, tak už se nerožne. Nemrznoucí směs tam mám, rozvody jsou měněné před 5.000 km.

Co je špatně? Jak to můžu opravit?

Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar borci,

mám fabii kombi, 1.4 16V 55kW, r.v. 11/2005, 203.000 km.

Teď při těch ranních mrazech (pouze když mrzne) se mi po nastartování rozsvítí kontrolka teploty motoru a pípne (červená vlevo nahoře). Po čase mi zhasne, nebo když vypnu motor a znova nastartuju, tak už se nerožne. Nemrznoucí směs tam mám, rozvody jsou měněné před 5.000 km.

Co je špatně? Jak to můžu opravit?

Díky za radu.

Mě to dělala nadobka na nemrznoucí směs, nemáš tam malo vody?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řešilo se to tu milionkrát ... je zanešené čidlo v nádobce a vykazuje při nízkých teplotách jiný odpor a ŘJ to vyhodnotí jako nízkou hladinu. Buď proveď výplach nádobky, ať už něčím proti vodnímu kameni (ocet, kyselina citronová), nebo nějakým ředidlem (kvůli mastnému povrchu), nebo koupit new nádobku, nestojí majlant.

mimochodem, jestli tě to potěší, dělá mi to také, ale nechce se mi to teď v těch zimách řešit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vycistit sa to ani neda,je to debilne navrhnuta nadobka z cias golfa II,zlata felicia,to bola obycajna bandaska....hento ma dvojity obal a to cidlo je pekne skovane...jedine to fakt vyplachovat donekonecna...a zanesena je preto,lebo tam mas mastny sajrajt,co znamena vymenu tesnenia pod hlavou:-) bezny problem 1.4ek...otec si kupil nadobku za 500 slovenskych a za mesic to mal take iste....tesnenie pod hlavou prepusta bohuzial olej....aj ked sa mu od vymeny do vymeny nestrati,staci necele pol deci alebo len par kvapiek a mas z tej nadobky hnoj...:D ked nesces menit tesnenie,jednoducho ignoruj,ako kazdu poruchu na skodovke,je to nezmysel,pokial sa nejedna o chod auta....nastartuj,ked svieti vypni, nastartuj znova a uz ti svietit nebude...takto na tom jazdi uz niekolko rokov a vobec ho to netankuje a motor ide ako hodinky...sice je to 1.4Mpi,ale princip je ten isty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...