Přejít na obsah

Octavie II 1.8 TSI MR08 - vadná vodní pumpa - výměna


Migen

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

Zakládám tohle nové téma, aby byl zachován nějaký přehled. V jednom tematu řeším výměnu chladiče (zjistil sem, že mi nepatrně teče). Bohužel při kontrole uniku chladící kapaliny jsem přišel ještě na další netěstnost a to větší. Mám přesně uprostřed před olejovou vanou pokapaný spodní kryt motoru. Díval sem se všude, a jediné možné místo, odkud voda kape je z vodní pumpy. Bohužel nevím, jak na výměnu - co vše se musí demontovat pro dobrý přístup. Taky by mě zajímalo, jestli už tuto závadu někdo řešil, nebo jsem sám. Auto mám rok a půl, a jsem velice spokojen, žádné závady krom drobností, ale tohle už je docelá vážny, na to že má auto 4 roky. V případě, že bych dal auto do servisu, prosím doporučte nějaký dobrý v Brně, nebo okolí. Nemusí být atuorizovaný - jen aby měli zksušenosti s motorem 1.8 tsi. diky za jakékoli rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych jel jedině do AZ - servisu na Kulkově v Brně... pokud chceš servis v Brně (jezdím už jen tam, po několika nepříjemných situacích).

Zkusil bych to tam....... Zatím naprosto vše vyřídili a 100% opravili, aniž by vyměnili 1/2 auta. Což jinde zkoušeli.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, a hlavně je to jeden ze tří největších servisů v Brně. Takže tam těch zkušeností mají hodně a tekoucí pumpa je zcela zjevná závada......

To není jako když hučí zadní diferák a haldex a pak se zjistí že je prasklej držák převodovky v předu u motoru..... to byl fakt kunšt dle mého názoru.........(Navíc ten držák není vidět a trhlina byla fakt mikro........)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, tak ja som túto výmenu na A4, 2008 TFSi absolvoval min. týždeň, zistil som úbytok kvapaliny a bolo zatečené okolo vodného čerpadla. Náhrada sa nerobí, čerpadlo stálo 206,- EUR, 2x tesnenie, 2x šroby, výmena podľa elsy je 2,9 NH. Audi má uloženie motora pozdĺžne, a mechanik vravel že dosť blbo sa to menilo. Neviem o zvolávačke na toto u AUDI, tak som to platil ja a je dosť smutné že takáto vec vydrží 91T km a nie viacej. :wallbash: Kvalita je v h...u. Po výmene čerpadla a pretlakovaní zatiaľ klid a sucho. Ja na tej mojej herce vychytávam všetky muchy. Veľa zdaru. A inak nejaké iné problémy si s tým nemal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahok, dik za přízpěvek. Zajívamé, máme uplně stejně najeto, a odešla vodní pumpa :) Tak to mají snad načasované aby to vydrželo takto málo :( Jinak já výměnu ještě neřešil, zatím zvažuji variantu, jestli to dat do autorizovaného servisu, nebo někam jinam. Jinak ani mě to moc netrapi, jednou za 14 dni tam doplním chladící kapalinu a je, myslím že když to teče, tak pokud nebude větší ubytek, by to nemělo nic udělat a klidně můžu jezdit. Jinak na opravu se určitě chystám, ale možná až po vánocích. Jiné problémy s motorem jsem neměl - ještě mi teda teče trošku vodní chladič, ale tam je ten ubytek tak malý, že se nedá říct že teče - jen rosí. Ty jsi měl auto v autorizovaném servise? Protože cena 206 euro je docela dobrá. Co mám informace, tak někoho stálo to čerpadlo cca 8000kč origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, do autorizáku nuž nechodím, lebo na audi je cena práce 60,-€/NH čo by pri výmene podľa elsy bolo 3,5 h aj s diagnostikou. Mne to tiež nejak moc netieklo ale mám rád keď je to bez závad) Neviem aký prístup a koľko práce bude na OII lebo tam je motor priečne uložený. Chodím do servisu, ktorý má certifikát aj komplet diagnostiku na koncern a cena práce na A4 je 28,-€/NH a diely berie tak isto ako autorizák origo. Servis vlastní chlapík čo robil v autorizáku cca 12R a robil VW a AUDi. No ja som menil už aj vetrák kúrenia lebo raz šiel raz nie. Inak auto som kupoval jazdené malo cca 70T mám ho 11M a najazdil som zatial 21T. Menil som na záruku ĽP kĺb+ hučalo zadné P ložisko, to som platil ja( ide len komplet s nábojom cca 210,-€ :wallbash: ), zvolávačka na stavač vačky, mech zamykania nádrže. Inak motor ide super, olej som dolial za 16 t asi 0,5l a teraz od poslednej výmeny nájazd 5T a zatiaľ je plná ryska, tak neviem či preliali pri výmene? Spotrebu mám podľa PP 8,0-8,1 jazdím do práce tak 2km a potom mesto. Inak Chorvátsko cca 2000km, 3os, batožina, klíma, 90% dialnice 130-140 6,9 podľa PP podľa tankovania 7,1. Inak neviem ako je to u OII s pal filtrom, lebo chcel som dať vymeniť pri poslednej výmene. a údajne sa to nemení(ked nie sú problémy) , lebo musí dole celá nádrž aj s čerpadlom, ani v manuáli som to nenašiel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já kupoval auto také ježděne, cca 72 tisíc. Nebyl sem na svolavačce napínáku rozvodového řetězu, nevím jestli na můj motor byla, ale když to přeskočí, tak je to v prde....li:( Já již 2x měnil olej, vždy když ho vyměním, tak cca 10 000 km se hladina oleje nemění, ale pak začne trošku oleje žrát, takže po 17 000 co jsem měnil olej, jsem dolil asi 0.4 litru. Ted po mé druhé výměně oleje sleduji to stejné - již mám najeto cca 5000 a oleje pořád stejně. Asi to je tím, že po ujetí více kilometrů olej ztrácí svoje vlastnosti a viskozitu, a motor začne trošku žrát. Celkovou spotřebu mám kolem 7.2 - jezdím napohodu a občas motor protánu (40 okresky + 40 dalnice + 20 město . Jinak do chorvatska a zpět plně naložený auto (5 lidí + plnej kufr jídla :)) a zpět místo jídla zase kamení :) podle pp 6.8L/100km. Palivovej filtr sem taky neměnil, jen se chystám na vzduchovej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, tak tam bola tiež zvolávačka, ale nie na napinák reťaze ale na stavač vačkového hriadeľa, tak isto aj u Audi.Tu je o tom téma tak prečítaj http://forum.skodaho.../page__st__2175. Ja som sa mechanika a aj v autorizáku pýtal či nemám predbežne vymeniť ten napinák reťaze, ale že nie, že u audi to neskáče tak jazdím. Tu je aj príloha o tej výmene čo som si požičal z témy zvolávačky, tak sa na to v servise opýtaj. Inak ten vzduchový filter si vymeň, lebo AUDI má predpis pri tomto motore 90T :_icon_smich2: , ja som to vymenil pri 74T a bol zasraný, jako ďas, chudák turbo. Bývalý majitel to nemenil lebo pri bezplatnom servise by si ho musel zaplatiť tak to nechal tak. Teraz to budem meniť pravidelne po 40T.

15d7.jpg

Editováno: , autor: vw-futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem auto koupil, tak jsem vše prohlídl a na 99% byl novej vzduchovej filtr - nebyl vubec špinavej, takže na vyměnu zase tolik nespěchám. Taky by mě zajimalo, jak zjistím, že byla na moje auto nějaká svolávací akce? Nestačilo by zavolat přímo do škodovky, říct jim třeba VIN code a oni by mohli snad říct, jestli svolávací akce byla nebo ne. V případě, že svolávací akce byla, jsou veškeré práce spojené s touto akcí zdarma, nebo se plně / částečně hradí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, tak servisná akcia ak bola robená tak bude zapísaná v ser, knihe, a v Audi mi ešte nalepili štítok s kódom zvolávačky do kufra ku rezerve. Ak toto nemáš tak zavolaj do AS a podľa VIN to zistia. A všetko čo sa robí na zvolávačke, materiál, práca platí servis, u Audi to stálo myslím cca 300,-€ dali mi len FA ale neplatíš nič. A daj si to skontrolovať lebo mne to vysvetlil že môže prísť k poruche mazania. Ja som bol na dezinfekciu klímy, vyhodilo mu to zvolávačku a že auto tu musí ostať kým neprídu dily(cca3dni to tam bolo), ak by som auto nenechal a niečo by sa stalo tak mi povedal že za to neručí :huh:Zvedni fón a volaj. Čavendel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...