Publikováno Listopad 23, 201113 r Zena ma problem vzdy rano teraz ako sa ochladilo rano nastartuje chvilu to ide dobre a par sekund padnu otacky nizsie a auto ide ako keby na dva valce auto poskakuje ako blazen a za 15 sec vsetko ok a auto drzi otacky ako urezane potom ..Vycistil som klapku urobil zakladne nastavenie vybral sviecky vycistil ich vsetky boli pekne vypalene a maju 10 000km a robi to stale..Napadlo ma aj teplotne cidlo koli syticu ale to rano ukazovalo teplotu vody OK.Tak ja neviem a na Vagu som mal chybu odvtedy tam neni ziadny chyba..Moze byt vadna cievka na sviecke 3 valca?Ozaj a ked uz je otom debat treti valec je ktory ked cumim na motor na pravo pri baterke alebo uplne na lavo kde je expanzka na vodu do chladiaceho systemu?Skusim este vymenit cievku mam dve nahradne .Nemali ste nikto takyto problem..Viem ze tieto motory mavaju problem s pridretymi ventilmi ale ako vravim robi to iba za studena nie za zohriateho motora!! chyba VAG: Sunday,20,November,2011,09:09:56:26365 VCDS Version: Release 805.0 Data version: 20080730 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 03E 906 033 A Component and/or Version: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329 Software Coding: 00031 Work Shop Code: WSC 13765 1 Fault Found: 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Upraveno Listopad 23, 201113 r od FABIA420HB
Listopad 23, 201113 r Co to máš za Vag? Proč není česky? 16687: válec 3 zjištěno vynecháváni zážehu Doporučený postup: Kontrola kompresního tlaku, kont. plnění válce, kont. vstřikovacích ventilu zapalovacích svíček a kabelu. Bych to hodil přes měřené hodnoty a z kouknul to v dílenské příručce. Pokud nemáš dílenskou příručku, tak napiš a já ti ji na haťu paťu pošlu. Upraveno Listopad 23, 201113 r od VAG BoBo
Listopad 23, 201113 r Ozaj a ked uz je otom debat treti valec je ktory ked cumim na motor na pravo pri baterke alebo uplne na lavo kde je expanzka na vodu do chladiaceho systemu? U štvorválcov sa 1-válec počíta od rozvodov.ˇMalo by to platiť i u 3-válca.
Listopad 23, 201113 r Autor A vo VIS som si to pozeral aj ja..Len ci nahodou niekto nema skusenost aby so nemusel tapat co to je ale asi najskor vymenim cievku na 3 valci a uvidim.A mozes mi poslat dielensku prirucku niekde ju mam ale neviem kde kua
Listopad 24, 201113 r Aj mne začalo robiť také niečo ako písal FABIA420HP.Presne popíšem situáciu.Štartujem,teplota vonku okolo nuly,motor bezproblémovo naskočí,otáčky niečo cez 1000ot/min no odrazu začalo autom triasť,fakt ako keby šiel iba na dva válce,no otáčky boli stále rovnaké neklesli,toto trvalo cca 5s,potom zase normál.Po dlhšej dobe sa mi začal rozsvecovať Check,no to je spôsobené LPG.Pozrel som to či nemám náhodou chybu ako mal FBIA420HP,no iba klasika: 1 Nalezeny chyby 16555=rada1:system odmerovany paliva System priliš chudy P0171-35-10- --Sporadicky nič iné.Chybu som zmazal.Nerobí to pravidelne pri studenom motore,zatiaľ mi to urobilo druhý krát a nie po sebe.1.2,47kW r.v.3/2004 134 800km,sviečky brisk 20300km,cievky,čidlo teploty asi pôvodné(pri kúpe auta 106000km a tieto veci som nemenil). VAG BoBo,môžeš aj mne poslať dielenskú príručku,ďík.
Listopad 24, 201113 r Tady najdete vše: http://www.skodaforum.sk Download zóna Upraveno Listopad 24, 201113 r od VAG BoBo
Listopad 29, 201113 r Krimmi, měl jsem podobnej problém. Auto jsem nastartoval, kuckalo, nejelo, svítil check, přeplo se na LPG a pohoda, auto jelo v pohodě, VAG hlásil stejnou chybu (nebo pokaždý na jiným válci). Vyměnili jsme svíčky a do nádrže nalili čistič vstřiků (a ujeto v kuse asi 150km na BA). Od té doby klid. Vyzkoušej, třeba pomůže. Jestli to čte Karel.LPG, tak dodatečně díky za ochotu
Listopad 29, 201113 r Ale mne všetko funguje,ako som napísal trvalo to cca 5s a potom sa to zrovnalo samé,žiadne iné anomálie.jazda na benzín alebo plyn ok.Momentálne od posledného príspevku mi to nespravilo.
Listopad 29, 201113 r Omlouvám se, já se přehlidl - přečetl jsem příspěvek v rychlosti. Zaměnil jsem si chyby: tvé "chudé směsi" a "vynechání zážehu" (viz příspěvek od FABIA40HB). Upraveno Listopad 29, 201113 r od Rozsta
Únor 8, 201213 r Občas mi to zas spraví,ale ako som písal iba po studenom štarte,tak max do 5s a potom sa to zrovná samo.Aj dnes ráno cca -11C keď som šiel z roboty,hneď som doma napichol VAg a nič žiadny zápis iba klasických 16555,nič iné.V podstate neviem ani zistiť ktorý valec štrajkuje,keď nič nepíše. 1) 16555 rada 1: systém odměřování paliva Systém příliš chudý P0171-35-00- - Sporadická alebo znamená rada 1.prvý valec?
Únor 10, 201213 r nie, rada1 je tam napisana vzdy. moze to byt hociktory valec, pretoze lambda je v spolocnom vyfukovom potrubi. bohatost zmesi sa nemeria pre kazdy valec zvlast. mne to pride ako kaby ti strajkoval vstrekovac. podla DP sa da odmerat davkovanie vstrekovacov. blbe na tom ale je, ze to robi len studeny, cim sa moze skreslit vysledok merania.
Únor 10, 201213 r "slant" a nevieš ako to odmerať,na VAgu,no najhoršie natom je že to nerobí pravidelne,od môjho posledného článku to neurobilo,je to sporadické.
Únor 10, 201213 r na VAG, to veru neviem. dost pochybujem ci sa to vobec da, to by musela mat riadiaca jednotka spatnu vazbu-info o tom, kolko benzinu vstrekovac skutocne vstrekne. mozno sa da vycitat na niektorom kanali info o milisekundach( ale to neviem, az tak moc sa s tym VAGom nekamaratim), ale to momentalne asi ani nepotrebujes, tebe by skor malo ist o realnu davku benzinu. chce to trochu zaimprovizovat a najst vhodnu nadobku. v kazdom pripade nie je od veci zmerat odpor vstrekovaca, podla inej stranky v DP ma byt 12 az 17 ohmov. Upraveno Únor 10, 201213 r od slant
Červenec 21, 201312 r Neviete náhodou, aký by mal byť odpor vstrekovačov pri Fabii II 51kW? Nameral som na každom 129Ω, ale keď tu hore uvádzate, že pre 47kW motor je to ani nie 20Ω, tak som trošku v pomykove, či ich mám dať čistiť, alebo rovno vymeniť. Alebo mi neviete poradiť, kde by som zohnal DP od motora BZG? Hľadám všade, ale akosi neúspešný Ďakujem Upraveno Červenec 21, 201312 r od miggy
Prosinec 3, 201410 r Mam rovnaky problem ako zakladatel tohto prispevku, napise mi niekto ako to vlastne dopadlo...kde bol problem? Dakujem.
Leden 18, 201510 r Já mám taky 1,2 12V a dělalo mi to taky..studený start, auto skákalo,kuckalo a ustálilo se snad za 20vteřin..vyřešilo to nové teplotní čidlo a přestalo to.
Leden 24, 201510 r Mě to hazelo prvni poruchu vyfukovych plynu, pak to zas hazelo chybu na 1valci, pak to oreskocilo na 3valec,tak jsme furt menili civky a pak jsme zkusili teplotni cidlo a je klid. Tento problem jsme opravovali asi pul roku, protoze raz to delalo,raz ne a pokazde jsme museli cekat vic jak den aby auto bylo chvili nepojizdne aby jsme to testovali plne za studena. A to me kolega ve skodovce jeste strasil,ze mozna novou ridici jednotku za 20litru a to bych asi nedal..nastesti prkotina za 600kc
Leden 24, 201510 r Raz jsem jel,vyskocila porucha vyfukovych plynu auto zaskakalo a nechtelo jet. Pridal jsem na plny plyn a auto jelo tak 20km/h a skakalo a pak uplne exlo a neslo nastartovat uz vubec. Zavolal jsem o vikendu z daleka drahou odtahovku at mi to hodi do skodovky. Nalozeni a odtah 2500kc a v pondeli prisel rano technik,vklidu si nastartoval a auto jezdilo v pohode,bez nejakeho zasahu. To auto me tak pul roku stvalo s timhle a bylo v tom blbe čidlo :-D
Říjen 14, 20195 r V 23. 11. 2011 na 13:57, VAG BoBo napsal: Zdravim potrebujem dílenskou příručku, tak napiš a já ti ji na haťu paťu pošlu .poprosil by som ak sa dá Fabia 1.2 12V 47kw 2003
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.