Shorty182 Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Nazdar mam problem ktery jsem nevyresil uz asi pul roku. Pri brzdeni ve velky rychlosti 120km/h se rozklepe cely auto vibruje to do pedalu a do volantu a vzdy to zvlni kotouce tak uz 2x menil desky a kotouce ferodo a zadni bubny a pakny taky a furt stejny jinak predni naprava po GO cepy rejdovy kulovy silentbloky v ramenou jine tehlice(u starych byl vyrezli kuzel na kulovy cep) poloosy. A fakt nevim kde je problem auto ma najeto 340tis 97r.v. Fakt prosim o radu protoze je to dost nepohodlne a hlavne brzdny ucinek se zhorsuje.diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 už ti ostávajú vymeniť len náboje kolies aj s ložiskami.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty182 Vloženo 7. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Ty jsou taky jiny ty jsem menil s tehlicema..a furt je to stejny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Co používáš za kotouče? Ty činské sračky to dělaji věechny. Jinak u nových kotouču bych uvažoval o tomhle. http://www.cryo-centrum.cz/auto-moto.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty182 Vloženo 7. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Ferodo premium a desky taky..myslel jsem ze by to mohl treba delat zatezak na zadni nabrave ale cetl jsem ze auto s ABS ho nema..tak potom me napadlo ze by to mohl delat hlavni brzdovy valec ze by treba nejak divne propoustel anebo neco se trmenem ale to jen hadam a prijde mi to jako blbost takze fakt nevim a dela to jen kdyz lehce brzdim kdyz na to slapnu vic tak se to trochu uklidni.. Takze asi nekde nejaka vule ale nevim kde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Tak teď jsi mně vystrašil....mně taky brzdy strašně kopou do pedálu a do volantu když zabrzdím, je to fakt hnus. Přední brzdy jsem vyměnil, protože byly kotouče zvlněné a za měsíc budu měnit i zadní brzdy a těšil jsem se na to, jak se mi pak bude krásně brzdit. A to mám v úmyslu koupit zimmermany ( feroda jsou myslím lepší ), takže to chci vidět co se teda stane ... Čepy řízení nemám vyměněné a kost stabilizátoru taky ne, to budu měnit za měsíc. Takže pokud to nebude OK, budu rád když se tady dozvím, jak to opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty182 Vloženo 7. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Vypada to na stejny problem a davat novy kotouce Ti asi vubec nepomuze nebo me to pomohlo asi na 300km a pak to zaclo delat znova.. uz jsem tak zoufalej ze jsem chtel menit obe napravy ale jeste bych to chtel vyresit nejak rozumejc.. Kdyby nekdo mel podobny problem a vi jak ho vyresit popripade uz ho vyresil a pomohlo by to i me tak bych mu snad dal i financni odmenu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Musíš změřit indikátorem nejdřív házivost nábojů a pak postupovat dál.Samozřejmě musí být v pořádku ložiska.Ale to neznamená že když něco vyměním že to je v pořádku.Musí se měřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 ZBYTOCNA+DUPLICITNA TEMA!!! Treba spravit komplet G.O. prednej napravy!!!! PAR TEM TU UZ JE !!!! HLEDEJ!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty182 Vloženo 7. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Kdyby jsi dobre cetl tak G.O. Predni napravy jsem delal takze to neni zbytecny tema.. Kdyz takhle vsechny uzemknete tak se nikdo nic nedi..:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) Nábojky křivé bývají volné a pak to odnesou kotouče. Ferodo nic moc, se hodně pokazili, možná raději Zimerman. Editováno: 22. Březen 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) Kdyby jsi dobre cetl tak G.O. Predni napravy jsem delal takze to neni zbytecny tema.. Kdyz takhle vsechny uzemknete tak se nikdo nic nedi..:/ LINK: http://forum.skodaho...tion=boardrules Citaj pravidla fora!!! Tem o VIBROVANI A HADZANI KOTUCOV NA PREDNEJ NAPRAVE JE TU PLNO!!! Co vsetko treba vymenit na prednej naprave mas v pdfku. Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 zdravim koupil sem ferodo kotouce ,a nove desky ,po ujeti max1000km to hazelo presne jak pisete ,nechal sem je srovnat ,a po 14dnech to same ,predni naprava je po go cela ,tak sem koupil brembo kotouce a je po problemech ,vse v poradku ,je to divne myslelsel ze ferodo je v poho ,ale asi neni je pravda ze staly jen 1000 obe ,ale fungl nove zabalene ,zkus dat jinou znacku ,treba to bude v poradku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
batezip Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 Měl jsem stejný problém. Dával jsem nové kotouče, desky, čepy, gumová lůžka, apod. Měřil jsem i házivost nábojů, která byla ve spodní polovině maximální povolené házivosti, takže taky ok. Všechny díly origo škoda. Problém jsem nakonec vyřešil kompletní výměnou brzd za větší 288mm a zadek jsem dal místo bubnů také kotouče. Od výměny mám najeto už 40tis km a naprosto bezproblémů. Navíc to brdzí o dost lépe než předtím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 zdravim koupil sem ferodo kotouce ,a nove desky ,po ujeti max1000km to hazelo presne jak pisete ,nechal sem je srovnat ,a po 14dnech to same ,predni naprava je po go cela ,tak sem koupil brembo kotouce a je po problemech ,vse v poradku ,je to divne myslelsel ze ferodo je v poho ,ale asi neni je pravda ze staly jen 1000 obe ,ale fungl nove zabalene ,zkus dat jinou znacku ,treba to bude v poradku no mám stejnou zkušenost 2 x jsem nechal kotouče stáhnout poprve asi po 12tis , a po druhé asi 3 tis a třáslo to při brdění jak ratlík . Mám najeto celkově 270tis . Dal jsem Brembo max + desky Textar mám sice najeto necelé 4tis . je to v klidu a brzdí to velmi dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Mal som ten istý problém, riešil som to výmenou kotúčov (2x), stočenie u majstra nástrojára, nepomohlo. Výmena ložiska náboja - nepomohlo. Až raz som objavil v jednom novo otvorenom servise niečo ako sústruh, ktorý bol pripojený na náboji kolesa. A čuduj sa svete. Automatika hneď vyhodnotila kde a čo treba "orezať". Stroj sa spustil a hneď bolo vidieť ako náboj hádže. trvalo to cca 1 hod. pre obidve kolesá, očistenie-namazanie a zloženie = 50€. A potom sa to stalo. Kľud, žiadne trasenie a pulzovanie pedála. V podstate ak si dáme stočiť z kotúča ešte stále nemáhe vyhrané. Tu sa naozaj potvrdilo, že problém robil náboj. Ale kde budeme mať istotu, že nový náboj alebo nalisované ložisko bude OK. Takto "strojček" zarovnal kotúče podľa hádzavosti náboja a jedinú vec čo treba urobiť do budúcnosti je aby sme si označili "jamkárom" vzájomnú polohu kotúča a náboja. Ale ozaj, teraz mám kľud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magic480 Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 (editace) Koupil jsem octavii r.v.1997 a s tím,že při brždění vibrují brzdy (dost). Chystal jsem se na výměnu kotoučů a mezi tím mě začalo hučet ložisko v př.kole,tak jsem ho vyměnil a za 3 tis.km druhé.Dal jsem tam SKF ložiska.To bylo v listopadu a brzdy se mě nechtěli dělat venku,tak jsem si řekl,že to nechám na jaro. Po 7 tis.km po výměně ložisek byli vibrace poloviční (snesitelné). Teď nám 12 tis. na ložiskách a vibrace takřka žádné a kotouče jsem nijak nerovnal. ZÁZRAK ?, nebo problém byl v náboji,ložisku ??? To je jen moje zkušenost. Editováno: 10. Březen 2012, autor: magic480 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Tak všechno je možný...Buď rád,že se ti to opravilo samo To se někdy stává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Nazdar mam problem ktery jsem nevyresil uz asi pul roku. Pri brzdeni ve velky rychlosti 120km/h se rozklepe cely auto vibruje to do pedalu a do volantu a vzdy to zvlni kotouce tak uz 2x menil desky a kotouce ferodo a zadni bubny a pakny taky a furt stejny jinak predni naprava po GO cepy rejdovy kulovy silentbloky v ramenou jine tehlice(u starych byl vyrezli kuzel na kulovy cep) poloosy. A fakt nevim kde je problem auto ma najeto 340tis 97r.v. Fakt prosim o radu protoze je to dost nepohodlne a hlavne brzdny ucinek se zhorsuje.diky čus,vyměň eště náboje,ložiska a kotouče s deskama,pak máš klid,ty náboje jsou vyhřátý,už jsem takhle pár koncernů vyléčil.... a mam o tom i psaní EDIT: a jestli jsi ty náboje vyměnil za starý tak nemam slov tyhle auta na to trpěly skoro všechny Editováno: 24. Březen 2014, autor: Wojnar EDITuj příspvěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.