Přejít na obsah

batezip

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení batezip

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Měl jsem stejný problém. Dával jsem nové kotouče, desky, čepy, gumová lůžka, apod. Měřil jsem i házivost nábojů, která byla ve spodní polovině maximální povolené házivosti, takže taky ok. Všechny díly origo škoda. Problém jsem nakonec vyřešil kompletní výměnou brzd za větší 288mm a zadek jsem dal místo bubnů také kotouče. Od výměny mám najeto už 40tis km a naprosto bezproblémů. Navíc to brdzí o dost lépe než předtím.
  2. V popisku imobilizéru pro I generaci je na rakso.cz, že je jen pro felicie. Navíc je podle fotky nějakej koskatej. Já měl origo v kličku skleněný váleček. I když jsem hledal software na zjištění pinu imobilizéru a narazil jsem na soft, který umí jen I generaci, tak ve vypsaných vozech vůbec octavia nebyla. Dá se nějak zjistit generace imobilizérzu třeba podle čísla budíků? Tady je výpis z vagu: Číslo dílu řídícího modulu: 1U1 919 033 G Komponent a/nebo - verze: A+-KOMBIINSTR. VDO V19 Kódodvání softwaru: 02140 Kód opravny: WSC 31480 Dodatečná informace: IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0W0138016
  3. Zdravím. Mám problém s imobilizérem. Zakoupil jsem u rakso.cz tyto vystřelovací klíče a protože mám pouze jeden originální klíč, tak jsem na rakso.cz přikoupil i immo čip II generace. Jedná se o Octavii r.v. 99, starý model, komplet před faceliftem. Bohužel, při vyndavání originálního čipu immo se mi ho podařilo rozlomit. Takže jsem chtěl přizpůsobit ten nový immo čip. Zjistil jsem si pin immobilizéru a když se pomocí vagu snažím nový immobilizér přizpůsobit, rychle se rozbliká ikonka imobilizéru na budíkách a auto nejde nastartovat. Po novém zadání pinu, lze auto nouzově nastartovat. V paměti závad je: "01179 - Programovani klicku chybne" a někdy i "Slabý signál klíčku nebo imobilizéru nebo tak nějak." Posupuji podle VISu: jako login zadám pin imobilizéru, pak přizpůsobení, kanál 21 a hodnotu změním na počet klíčů, které chci přizpůsobit tzn 1. Když dám uložit, tak se tam hned místo 1 objeví 0. Neví někdo prosím kde mi mohl být problém? Co dělám nebo co je špatně? Předem díky
  4. Zdravím... Na O1 MR01 rok 2000 mám dva originální dvoutlačítkové dálkové ovladače. Když jsem loni na jaře auto koupil, tak jedna dálka fungovala tak na 1 pokus z dvaceti a druhá dálka fungovala dobře, jen občas nešla, přestala i blikat dioda. Poslední dobou začal dost blbnout i dobrý druhý dálkáč. Postupně jsem musel běhat kolem auta a několikrát mačkat ovladač, než jsem vůbec zamknul auto. Zkoušel jsem i nové bateky. Vždy se to trošku zlepšilo, ale pořád to nebylo ono. Až včera dálkáč vypověděl službu úplně. Jen občas bliknul, ale auto nereagovalo vůbec. Už jsem byl skoro rozhodnutej, že si koupím neorigo dálku s vystřelováky a nainstaluju si to do auta. Ale ještě mě napadlo dálkáče rozebrat a zkusit propájet součástky na plošném spoji ukrytém v ovladači. A hle světe div se, oba ovladače teď fungují naprosto spolehlivě na 100%. Součástky jsem proletovával postupně od největších a nejsnadnějších a postupně jsem zkoušel funkci ovladače. Nakonec jsem proletoval i ty dva integráče a až pak začali ovladače fungovat. Vypadá to, že mačkáním tlačítek se uvnitř klíče prohýbá plošný spoj a časem popraskaj spoje mezi součástkami (hlavně integráči) a deskou a vznikají tak studené spoje. Na pájení jsem použil klasickou mikropájku. Pistolovou bych to nezkoušel . Doufám, že moje zkušenost někomu pomůže.
×
×
  • Vytvořit nový...