Přejít na obsah

Prasklá hlava 2,0 103 kW 16 V


Rychlej Pepa

Doporučené příspěvky

Slyšel jsem, že tento motor, nebo spíš hlava motoru má nějakou konstrukční vadu, která se projevuje prasknutím hlavy po najetí zhruba 150 tis. km.

Mám najeto 180 tis., auto jsem koupil ve 160 tis. km

Poslední dobou se mi začala ztrácet voda a 2x se mi stalo, že než otevře termostat, tak motor bíle kouří jako když spaluje jen vodu. Po otevření termostatu do velkého obvodu, kouř ustane. Domnívám se, že když je termostat zavřený a motor jde na malý okruh, je tam trošku větší tlak a prasklina hlavy se projeví. Nijak to "nehoníme", ani jsem to nepřehřál, tak spíš vyčkávám co bude. Prý se jedná o prasklinu mezi 3-4 válcem.

Řešil to někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj já jsem řešil stejný problém octavia 2.0tdi 103kw rok výroby 2005 ztrácela se mi voda cca 0,3dcl za 1000 km nikde ani kapka dělal jsem i komplet rozvody s vodní pumpou. Když jsem jel po dálnici nad 3tisice otáčky mi vyplo turbo tak jsem dojel po nouzovém režimu domu a po rozebrani turba, ktere bylo zanešené od vody se zjistilo že je praskla hlava pres dva válce, takže voda unikala pres turbo do výfuku, Nechal jsem ji svarit nahradní dily jsme dali nove ale po roce stejny problem tak jsem koupil novou hlavu komplet a zatim klid. Je to na palici držím palce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...