Publikováno Prosinec 27, 201113 r Slyšel jsem, že tento motor, nebo spíš hlava motoru má nějakou konstrukční vadu, která se projevuje prasknutím hlavy po najetí zhruba 150 tis. km. Mám najeto 180 tis., auto jsem koupil ve 160 tis. km Poslední dobou se mi začala ztrácet voda a 2x se mi stalo, že než otevře termostat, tak motor bíle kouří jako když spaluje jen vodu. Po otevření termostatu do velkého obvodu, kouř ustane. Domnívám se, že když je termostat zavřený a motor jde na malý okruh, je tam trošku větší tlak a prasklina hlavy se projeví. Nijak to "nehoníme", ani jsem to nepřehřál, tak spíš vyčkávám co bude. Prý se jedná o prasklinu mezi 3-4 válcem. Řešil to někdo?
Prosinec 30, 201113 r Slyšel, dělaly to hlavně motory do roku 2006.Sundat hlavu, podívat se na těsnění, rovinost hlavy, atd...případně tlakovku.
Prosinec 31, 201113 r pokud je to mala dira, da se to zavarit... ja to resil vymenou hlavy.. od te doby (2roky zpet) jsem nedolival chladici kapalinu ani jednou...
Leden 3, 201213 r Ahoj já jsem řešil stejný problém octavia 2.0tdi 103kw rok výroby 2005 ztrácela se mi voda cca 0,3dcl za 1000 km nikde ani kapka dělal jsem i komplet rozvody s vodní pumpou. Když jsem jel po dálnici nad 3tisice otáčky mi vyplo turbo tak jsem dojel po nouzovém režimu domu a po rozebrani turba, ktere bylo zanešené od vody se zjistilo že je praskla hlava pres dva válce, takže voda unikala pres turbo do výfuku, Nechal jsem ji svarit nahradní dily jsme dali nove ale po roce stejny problem tak jsem koupil novou hlavu komplet a zatim klid. Je to na palici držím palce
Listopad 6, 201311 r udravim prosim vas jaka je sance ze bude rupla hlava kdyz rocnik je 11 2006 ma najeto skoro 190tis a zatim nic ,moc dekuji je mozne ze uz je hlava z cislem C
Listopad 6, 201311 r prosím ťa len nič zatiaľ nerieš a jazdi...žiadnu pravdepodobnosť nezháňaj....ak sa to náhodou ,tak to budeš riešiť až potom
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.