kozelpecan Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Mám Fabii 1.4 MPi Comfort r.v. 2001 najeto 180 000 km. Poslední dobou se mě při přidání plynu auto zahlcuje a vůbec netáhne (ztráta výkonu ).Při jízdě do kopce je cítit zrychlení a zase zpomalení.Jsou už hotové rozvody , výměna filtrů a svíček . A v poslední řadě došlo i na výfuk ( komplet ) . Ale žádné velké zlepšení nepřišlo.A na VAGU to samozřejmě nepíše žádnou chybu. Muže někdo poradit co to může způsobovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Proc zakladas nove tema, kdyz tohle tady je uz hodnekrat resene. Staci hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Někdy se to nedá najít, je toho tolik že hledáním strávíš půl dne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozelpecan Vloženo 30. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Tak jsem asi nenašel to co jsem hledal . Problém jsem začal hledat i v ostatních tematech , ale nic jsem nenašel a když ano tak to nepomohlo. Ten to problém začal ještě před děláním rozvodů a stále pokračuje a to i po různých výměnách filtrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Ok, pises po ruznych vymenach filtru. Ale nepises konkretne ktere, jestli jsi menil treba vzduchovy, nebo kabinovy, olejovy, palivovy...Rozumis, tady to z tebe nikdo dolovat nechce a nebude. Dulezite je i to, jakou znacku jsi pouzil, to same plati i pro ty tvoje svicky ? Musis tady napsat konkretne co jsi vymenil, a jakou znacku ci typ te soucastky jsi pouzil!!!??? Pak se treba dobereme k tomu, ze mas spatny typ svicek, nebo palivoveho filtru pokud jsi ho menil. Muzes mit odejite palivove cerpadlo, musel bys to nechat premerit kolik tlaci. Pak popripade promerit valce, jake maji tlaky. Zkontrolovat kabely ke svickam atp. Vycistit skrtici klapku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 Jen detail ,výměna zapalovacích kabelů u 1,4 MPI má stejný efekt jako seřízení ventilů u wartburga.....zbytek souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzíček Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Měl jsem podobný problém. auto občas ztrácelo výkon, jako kdyby jelo na tři válce. vag hlásil chybu zapalování na 1. válci. tak jsem změřil nejprve tlaky motoru, vše ok. došlo na výměnu vstřiku na 1.válci, nepomohlo. nové svíčky(měli dost nalítáno), taky nepomohlo. před tím jsem měnil všechny filtry a taky nic. nakonec jsem sehnal jinou zapalovací lištu a auto jede jako nový. konečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro11 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Ahojte. Ja mám podobný problém. Zdá sa mi, akoby auto zlenivelo, alebo stratilo výkon. Keď viac pridám plyn pri nižších otáčkach (do 2500) tak motor jemne trhá, akoby sa chcel pridusiť a celkovo slabo ťahá. Pri vyšších otáčkach (nad 3000) auto ťahá bez problému. Ako som spozoroval tento pokles výkonu, tak odvtedy mi aj klesla spotreba. Pôvodne som mal spotrebu 7 l/100 km, teraz mi klesla na cca 6,5 l/100 km. Vzduchový filter som menil pred dvomi rokmi a tento rok na jar som ho kontroloval, bol ešte čistý, len som ho trochu povysával. Olej sa chystám meniť asi za týždeň, po roku s najazdenými cca 12000 km. Mením vždy samozrejme aj olejový filter (teraz je tam CHAMPION a chystám sa vymeniť za MANN). Sviečky som menil pred dvomi rokmi, dal som tam CHAMPION a teraz majú najazdené cca 25000 km. Bol som aj na emisnej kontrole a všetko v úplnom poriadku. Vedel by niekto poradiť, čím by to mohlo byť? Na VAG som to ešte nedával. Ide o motor 1,4 MPI 44 kW, r.v. 2001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.