filipo83 Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 (editace) ahojky řešim napinaci kladku klinoveho řemene je cela v hajzličku netušíte nahodou co je za šroub co drží tu kladku určitě to bude nějaky imbus ale jaky dekuju je to jakoby z druhe strany takovej peknej tunel a tam kouka hlavička myslel jsem že je v čoudu jen volnobežka ale je i kladečka bohužel nejen ložisko ale cely napinak co nadelam Editováno: 31. leden 2009, autor: filipo83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipo83 Vloženo 3. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Tak kladku napinaci remene mam novou celou i z napinakem vymenil jsem i volnobezku na alternatoru a motor je jak tichoslapek ale vyndat altik u sdi docela porod a pak jeste dostat zpatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerpof Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 Nechci hned zakládat nové téma, tak to nejdřív zkusím do tohohle. Předevčírem se u manželky Fábie SDI rozsvítila baterka. Zjistil jsem že byl shozený drážkový řemen, (ten byl navíc podélně rozříznutý takže to byly v podstatě řemeny dva) a ulomená napínací kladka (na obr. č. 5). Příčinou ulomení byla zřejmě zadřená volnoběžka alternátoru. Ten chci dát komplet repasovat. Našel jsem v DP jak celý ten komplet vypadá a ještě než se do toho pustím, mám dva dotazy: 1) Lze alternátor u SDI (s klimou) vyndat ven horem bez složitého rozebírání půlky auta, nebo to jde pouze spodem? 1) Co jsem pochopil tak tu napínací kladku drží pouze jeden šroub ze zadu (na obrázku má číslo 3) - dá se celý šponovák vůbec vyndat bez demontáže celého toho držáku alternátoru/klimakompresoru/čerpadla (na obr.6)? Dá se k tom šroubu (3) vůbec nějak dostat? A když vymontuju ten ulomený, dostanu tam vůbec nový? Jaké s tím máte zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
falk Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 Tak Jdu už asi s křížkem po funuse ale snad se to bude hodit někomu jinýmu. Tento problém jsem řešil hned několikrát. Z dosud nezjištěného důvodu jsem za poslední rok a půl měnil kladku asi 8x. pořád mi praskal ten šroub. Nicméně jsem tímto získal celkem slušnou zručnost :-). Postup je následující: 1) Zaparkovat auto nad montážní jámou (jde to i u cesty ale je potřeba najít vhodný obrubník) 2) Sundat dolní kryt motoru 3) Podložit motor heverem 4) Otevřít kapotu a sundat horní kryt motoru 5) Povolit tři šrouby držící motor. 6) Spustit motor na heveru cca o 10 cm. Umožní to vytáhnout ulomenou kladku. 7) Vlezt pod auto (idealně čelem k zádi) a teleskopickým magnetem vytáhnout ulomený šroub. 8) Pokut není kladka poškozená je potřeba navrtat zalomený šroub a vytahovákem vytočit. 9) Natáhnout ne svěráku napínací kladku a zajistit ji (idealni je na to 4 inbus) 10) Namazat závit nového šroubu lepidlem a pomocí magnetu nebo lépe trubkového klíče prostrčit držákem (toto hodně trpělivosti) 11) Nasadit kladku do osazení a dotáhnout šroub. 12) Nechat dle návodu zaschnout lepidlo. 13) Nasadit řemen a pomocí očka odjistit pružinu kladky. 14) Vyheverovat motor nahoru a zajistit šrouby. 15) Nastartovat a zkontrolovat jestli je vše jak má. 16) Zakrytovat a frčíme :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Ahojte potrebujem poradit: Za posledny tyzden sa mi 2x usekol srob pocas jazdy ktory drzi napinaciu kladku.Volnobezka na alternatore je nova funguje,ziadna remenica (motor,klimakompresor) nema volu a nehadze,drazkovy remen je novy.Aj po nahodeni napinacej kladky a nastartovani napinacia kladka nema ziadne vybracie.Neviete preco teda odlamuje srob ? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Treba vymenit napinaciu kladku za novu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jamper Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Ahoj my máme stejný problém stou kladkou máme novou,ale stejně ten šroub nevydrží a už nevíme s tatkem co by tomu mohlo být prosí poradte někdo altik v pohodě klimoška též.Děkujem za informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Kladky som za rok vymenil uz dve.Ta posledna je v podstate nova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 AKU ZNACKU?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Je potřeba vyhodit ten tlumič, je tam totiž úplně k ho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Nie kazda kladka ma tlmic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 (editace) Znacka kladky je IINAA a tlmic nema. Editováno: 5. leden 2012, autor: ferip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Tak a srob dnes 3x odseknuti ((( NEVIETE PORADIT ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Tak Jdu už asi s křížkem po funuse ale snad se to bude hodit někomu jinýmu. Tento problém jsem řešil hned několikrát. Z dosud nezjištěného důvodu jsem za poslední rok a půl měnil kladku asi 8x. pořád mi praskal ten šroub. Nicméně jsem tímto získal celkem slušnou zručnost :-). Postup je následující: 1) Zaparkovat auto nad montážní jámou (jde to i u cesty ale je potřeba najít vhodný obrubník) 2) Sundat dolní kryt motoru 3) Podložit motor heverem 4) Otevřít kapotu a sundat horní kryt motoru 5) Povolit tři šrouby držící motor. 6) Spustit motor na heveru cca o 10 cm. Umožní to vytáhnout ulomenou kladku. 7) Vlezt pod auto (idealně čelem k zádi) a teleskopickým magnetem vytáhnout ulomený šroub. 8) Pokut není kladka poškozená je potřeba navrtat zalomený šroub a vytahovákem vytočit. 9) Natáhnout ne svěráku napínací kladku a zajistit ji (idealni je na to 4 inbus) 10) Namazat závit nového šroubu lepidlem a pomocí magnetu nebo lépe trubkového klíče prostrčit držákem (toto hodně trpělivosti) 11) Nasadit kladku do osazení a dotáhnout šroub. 12) Nechat dle návodu zaschnout lepidlo. 13) Nasadit řemen a pomocí očka odjistit pružinu kladky. 14) Vyheverovat motor nahoru a zajistit šrouby. 15) Nastartovat a zkontrolovat jestli je vše jak má. 16) Zakrytovat a frčíme :-) Ahoj za poslednu dobu (2 tyzdne) sa mi 3x zlomil srob ktoru drzi kladku na 1,9sdi moze byt dovod taky ze ani raz nebol srob zalepeny lepidlom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 VADNA VOLNOBEZKA ALTERNATORU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Volnobezka ma cca rok a funguje spravne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Tak mi teraz prezrad ako si ju skontroloval ze FUNGUJE SPRAVNE???? Ze sa toci to nestaci!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 po vypnuti motora sa musi alternator dotocit sam ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 ferip:takže asi takto... zhoď klin.remeň..rukou zatoč remenicu alternátora a keď ju chytíš,nesmie ti natvrdo zastaviť...musíš cítiľ akoby sa vnútri ešte dotáčala..musíš ju však roztočiť v smere hod.ručičiek.. niečo ohladom volnobežky si prečítaj aj tady: http://www.autoelektrika-praha.cz/alternatory/alternatorova-volnobezka.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 (editace) Zrejme to bolo v napinacej kladke: Puzdro v ktorom je zavit nelicovalo s kladkou ale pretrcalo von tym padom nebola kladka dobre osadena a drzala iba na tom puzdre...Na novej kladke puzdro licuje s kladkou.. Editováno: 16. leden 2012, autor: ferip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferip Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 VIete mi niekto povedat ci sa uz stretol s niecim podobnym ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
falk Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 určitě ano když ho nepodlepíš tak se ti vybracemi hned povolí a pak ho ulomíš. a když už to budeš dělat použij vysokopevnostní šroub. min 10. Já používal běžny 8.8 a ty se lámou jako mrkve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K. Vloženo 9. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2019 Ahoj, dám svůj dotaz sem. Mám přidřené ložisko na řemenici kladky. Lze po sundání řemenu demontovat samotnou řemenici, tzn. prostě vytočit ten šroub? Nechci sundavat celou kladku, jen dát řemenici s novým ložiskem. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilVol98 Vloženo 29. Listopadu Sdílet Vloženo 29. Listopadu Ahoj. Taky se mi pořád láme. Použil jsem šroub 10.9 a fackoval jsem si při odvrtávání. 😁 Zjistil někdo o opravdovou příčinu proč se to děje? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.