dandy2004 Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Ahoj, mám 1,9 TDI 66 KW. Letošní zimu mi začala špatně startovat, pokud se teplota blíží nule nebo je pod ní. Točí, ale naskočí až po delší době. Děsím se přicházejících mrazů. Co si pamatuju, tak loni a předtím žhavení svítilo cca 10s pokud byla zima a to jsem žhavil i 2x nebo 3x za sebou a pak naskočil motor krásně, teď mi zhasne vždy po cca 4s a starter točí dlouho. Jak zjistím, jestli jsou špatné svíčky anebo něco jiného? Pokud je teplo, tak start jde a pokud je motor zahřátý, tak točí taky dlouho, ale to už jsem si zvykl. To mi říkali, že to tyhle Oktávy to dělají, že padá nafta nebo co :-) Poradíte někdo, kde zjistit ty svíce ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 proměřit odpojit svíčky a přes mulťák proměřit přes baterku odběr svíček jednotlivě. Ale možná to umí ukázat diagnostika kterou nemam tak kontroluji měřákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 odpoj napajeni zhav.svicek a nejlepsi kus kablu jeden konec na + baterky a druhym tuknes na zhavic pokud zajiskri znamena ze ma odber a je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 tak brunda ma predbehol.. presne tak isto,alebo opačne..priložíš na žhavič a brnkneš na batériu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 12. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Jo supr rady chlapi, asi bych to i zvládl, ale jaski nemám kde a nevím, kde ty svíce hledat Když zajedu do servisu škodovky, tak se obávám, že mi řeknou vše vyměnit, jak to oni umí. Neporadíte nějakého machra v Praze nebo okolí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 (editace) To startování za tepla není padající nafta, je tam třeba zvýšit startovací dávku. Je to na diagnostice u OI docela jednoduchá operace. Pokud s tím nic nebudeš dělat, tak časem při zahřátem motoru, prostě nenastartuješ. Nikde jsem nenašel téma, ve kterém by se řešily návody/kroky jak si pomocí jednotlivých kanálů VAGu provést jednoduché úpravy svépomocí např. prodloužení délky žhavení, zvýšení startovací dávky a podobně tak, aby to bylo po hromadě v jednom tématu. Tak snad to k něčemu bude. Takže chronicky známé zvýšení startovací dávky u TDI: 01 motor login 12233 přizpůsobení kanál 05 standardní hodnota 32768 jde zvýšit na max 33268 Prodloužení délky žhavení u TDI: 01 motor login 12233 přizpůsobení kanál 12 standardní hodnota 32768 - postupným snižováním se interval prodlužuje já jsem dal 32700 resp. 32730 a starty při teplotách 0 až +5 st.C jsou nyní v pohodě na drc, už žádný traktor Editováno: 13. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 To startování za tepla není padající nafta, je tam třeba zvýšit startovací dávku. Jak zde může pomoct zvýšení startovací dávky, když se dávka vlivem nízkých otáček při startu vůbec nekoná? Takhle, při studeném startu (a dobrém žhavení) se dávka koná, řekněme, vždy, ale při teplém si už ŘJ taky hlídá min. otáčky motoru při startování. Je to proto, že potřebuje dosáhnout určité komprese. Studený motor "utěsní" studený hustý olej, ale horší je to u teplého, kdy se vše roztáhne, olej je řídky, komprese se sníži, proto motor potřebuje mít "švih" aby bylo dosaženo patřičné komprese atd. Když je poslabší baterka nebo startér odchází do kytek, tak už netočí motorem tak jak by měl a někdy stačí jen 1 ot/min pod rozhodovací hranicí a nám se zdá, že točí furt "dost". Více o tom třeba tady: http://forum.skodaho...ost__p__1547345 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 (editace) Mám tady OI, nový startér, nová baterka, žhavení v pořádku, dobíjení taky. Za studena natočí okamžitě, když je teplota nad osmdesát, tak točí 8 sekund, tak co mám dále vyměnit? Podotýkám že startér není po repasí, ale je nový, měněný včera. Než to měnit znova, to radši odrbnu tepelné čidlo relátkem. Editováno: 13. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 13. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2012 No jo, tipů a rad je dost, ale žádná nabídka nějakého rozumného servisu. Nevím jestli se to tady může, ale nemáte někdo tip na nějakého toho maníka, co by se na to podíval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.