rctypek Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Dobrý den mám problem, při zařazení či přidaní plynu, někdy něco v přední časti klepne. Nová spojka,dělalo to i při staré. Nové silentbloky, čepy a výfuk. Vi někdo co by to mohlo byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Milion a jedna možná příčina - nemusí to být silentbloky na motoru (a převodovce), můžou to dělat silentbloky na přední nápravě, uložení tlumičů, uložení ramen, může to dělat nějaký díl, který je na motoru a v momentě prudšího najetí motoru do záběru o něco klepne. Nebo obráceně ten díl je na stěně motorovýho prostoru a klepne o něj motor. Ten se totiž při prudkých změnách záběru vychyluje v uložení o dost velký kus - měřeno na horním krytu, jsou to centimetry. Chtělo by to mít možnost postavit auťák na válce, "rozjet ho" na nich a podívat se pod otevřenou kapotu co kde má šanci narážet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 17. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2012 NO silentbloky a čepy jsou vyměněné,uložení tlumiču vyměněné loni, jedine co jsem nevyměnil je ten podelny silentblok od převodovky. Mohlo by to být tím? ja si osobně myslím že by to mohlo byt. Ale koukal jsem se oco by mohlo něco klepta a žadna možnost tam není.... teda aspon jsem nic nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. leden 2012 Sdílet Vloženo 17. leden 2012 Klepe i stabilizátor přední nápravy - kolega z páce s tím bojuje co má fábuli koupenou = cca 4 roky... (koupil sedana 1,4MPi). U jedničkové fábule to byla a je velká bolest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 18. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2012 Stabik a oco tam může klepat? a jak na to přišel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 18. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2012 Nevite opravdu nikdo aspon trochu co by to mohlo byt znova jsem se na všechno koukal a nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 18. leden 2012 Sdílet Vloženo 18. leden 2012 Uplne jsem necetl jak se projevuje tve klepani, ale me poklepaval pri pridani plynu nacaty homokinetak. Ovsem behem par desitek km se rozletel uplne. Je mozne, ze ho mas jen lehce nacaty a trochu poklepava, skus se rozjet kdyz mas vytocene kola zda lupani bude jasnejsi. Nejdriv na levo pak na pravo a uvidis kdyz pridas plyn jestli se to zacne vic ozivat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rctypek Vloženo 19. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2012 no ono se to neozyva v době jízdy pouze když když přeřazuji, či uplně pustím a pak přidam plyn tak v tom klepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 (editace) Tak toto mám taky, spíš bych tonazval ale cvaknutím - ve stejném režimu jako popisuješ ty. řeším to, napadly mě - silentblok převodovky, poloosy, homokinetáky (ty snad ale ne, při natočení do rejdu nic). navíc co dodám je to, že to cvaknutí se projevuje jen při studenym autě, když se to zahřeje tak NIC!!! Což nechápu. další varianty - povolený vnější homokin kloub - ,atka v náboji, zatím jsem neměl možnost ničím kontrolovat - nemám klíč. pak mne napadly i čelisti brzd. K tomu cvaknutí dodám, že to cvaká i při docela malinkém přidání plnu a povolení plynového pedálu (v režimu kdy motor skočí do režimu vrždění motorem!) Tak co, někdo nějaké nápady? Editováno: 24. Únor 2012, autor: Kostia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Jediná věc která mne pak napadne je setrvák a spojka - něco kolem toho, co má být těsné/utažené je volné nebo vyžvejkané a při přechodu ze stavu, kdy motor v záběru tlačí na jednu stranu přenosových ozubů do stavu kdy motor brzdí, dojde k přesunutí na druhou stranu vůle. Drážkovaná objímka spojkové lamely nebo samotná "mrkev" - případně něco kolem toho... Ale ber to vysloveně jako svědectví křišťálový koule = s rezervou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Jediná věc která mne pak napadne je setrvák a spojka - něco kolem toho, co má být těsné/utažené je volné nebo vyžvejkané a při přechodu ze stavu, kdy motor v záběru tlačí na jednu stranu přenosových ozubů do stavu kdy motor brzdí, dojde k přesunutí na druhou stranu vůle. Drážkovaná objímka spojkové lamely nebo samotná "mrkev" - případně něco kolem toho... Ale ber to vysloveně jako svědectví křišťálový koule = s rezervou. Při zahřátí by to nedělalo? mě není jasná ta vazba na teplotu - studený to dělá, teplý ne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Síce sa tu bavíte o Fábií ale tiež som onoho času riešil také klepnutie/cvaknutie pri preradovaní, púšťaní alebo pridávaní plynu na svojej Felde a nakoniec, po dvoch mesiacoch bádania, to bol povolený šrób, ktorý ide skrz silentblok na prevodovke. Stačilo ho dotiahnuť minimálne, tj cca o 1,5 otáčky, čize tam nebolo badať temer žiadnu vôlu a problém bol hneď odstránený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 To je zajímavý nápad s tím šroubem - příští týden na to koukne mechanik - navrhnu mu to. Jinak mám najeto jen 76tisíc tak se zuby nehty bráním myšlence že by to bylo ve spojce či převodovce no:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conducteir1 Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Řešim teď uplně stejnej problém. Odešel mi homokineťák. Ten jsme vyměnily a začlo tohle lupání. Někdy je to slyšet, a někdy ne. Nevím jestli v závislosti na teplotě. Ten šroub co zajišťuje poloosu by asi daval smysl. Pokud to nebude on tak si myslim že to bude buď silentblok v uložení ramene, čep nebo stabilizační tyky.....jinak už fakt nevim.-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 tak toto řeším už 1/2 roku a nikdo si neví rady nakonec jsem sehnal obě poloosy z málo jeté fábie zítra mi dojdou tak uvidíme... mě to dělá spíš za tepla a dle servisu je to spojkou.. hodně to dělá při brždění motorem takové chroupání cvakání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.