Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

se asi snažíme marně. dálková světla jsou určená jen jako dálková.jakákoliv úprava je nehomologovaná a tudíš máme smůlu... a jakékoliv jiné mechanické úpravy jsou pro světlomety dost drastické,to spíš už nějaké pěkné přídavné světla.

Vloženo
se asi snažíme marně. dálková světla jsou určená jen jako dálková.jakákoliv úprava je nehomologovaná a tudíš máme smůlu... a jakékoliv jiné mechanické úpravy jsou pro světlomety dost drastické,to spíš už nějaké pěkné přídavné světla.

Nene...Fuj, pridavne svetlomety! Je to to samy jako ma Audi...(ty starsi, nemyslim LED)

Vloženo

jj,přídavný nejsou žádná krása,ale jsou alespoň homologovaný.Výhoda u O I byly integrované mlhovky v světlometech.tam se to nechalo zapojit a docela se s tím dalo i jezdit,tady jsou mlhovky bohužel zvlášť,takže se to nedá :( a i ty přídavný světla není kam umístit,aniž by to hyzdilo auto...

Vloženo

Vpodstatě ani návod v podobě bixenonů není, neb v nabídce tato světla pro OII ještě nejsou. Takže kaaaaaaaaaaaaaaachna, jen stále nechápu toho, kdo toto téma založil a neníschopen se k našemu snažení a dotazům postavit čelem. To mě hlava fakt nebere.

Vloženo

no nechcem byť pesimista ale veď kuknite ako je ta banka H1 malá a kde tam chcete dve vlákna? a celá konštrukcia tej žiarovky je na jedno vlákno.

ako je to sa tymi hmlovkami?

Vloženo
no nechcem byť pesimista ale veď kuknite ako je ta banka H1 malá a kde tam chcete dve vlákna? a celá konštrukcia tej žiarovky je na jedno vlákno.

ako je to sa tymi hmlovkami?

Fakt nevim jak se tam vejde druhy vlakno, treba je to opravdu vymysl!! :feve:

Co myslis s mlhovkama?

Vloženo

že či sú vo výbave so xenonami aj hmlovky dole.

Pretože ak by neboli, dalo by sa to nakablovať tak že by sa pripojilo vedenie hmloviek na vedenie dialkových, prikódovali by sa hmlovky, nastavila by sa zámena denných svetiel na hmlovky a na ne by sa nastavil dimming na cca 50percent. ešte by sa mohlo nastaviť vypnutie hmloviek pri zapnutých dialkach.

Vloženo

quote name='tomasch' date='21.11.2007, 21:27 ' post='601790']

Náhodou jsem narazil na světla denního svídení, ale homologaci jsem nenašel, jako má Hella.

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/sve...2c4071042662c5d

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/sve...06ceee6312343e6

lol no to jsou moc pěkný světla na toho Žigula. Tam stačí provrtat brutálně nárazník a už jsou tam. Ale na OII to snad paní J.Čermáková nemyslí vážně.

Vloženo
že či sú vo výbave so xenonami aj hmlovky dole.

Pretože ak by neboli, dalo by sa to nakablovať tak že by sa pripojilo vedenie hmloviek na vedenie dialkových, prikódovali by sa hmlovky, nastavila by sa zámena denných svetiel na hmlovky a na ne by sa nastavil dimming na cca 50percent. ešte by sa mohlo nastaviť vypnutie hmloviek pri zapnutých dialkach.

No to víš že xenony mají mlhovku dole . Pokud by je měli ve světlech jako má Sup nebo Octa 1 , tak bych to určitě neřešil.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
si si isty že za tou šošovkou neni halogen????

touaregy maju tiež vo svetlach 2krat šošovku a su to aj bixenony a ako funguju?

svetelna hukačka - odklopi sa clonka, normalne dialkače svietia halogeny cez šošovku, prínos?

a k tym audinam..určite su to dialkače? videl som totiž v takej parabole ako dialkove 5W žiarovky a dialkače su riešene bixenonami.

touareg ma napriklad v novych svetlach len bixenony a by ste sa divili ako reaguje da vybojka ked len blikaš...hold technika ide kupredu -_-

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, jen doplním k těm výpočtům spotřeby a pod, že Škodovka používá v režimu denního svícení dimming, kde se dá SW nastavit intenzita svícení v denním režimu klidně jen 70%. Já to zkoušel v noci proti bílý stěně a je opravdu trochu rozdíl, když přepnu mezi O. a I.

Já proto přídavný denní světla neřeším. Nemám ale xenony, tam to chápu.

O tom dimingu se tu už taky někde psalo.

Jameson

Vloženo
Profor - tie extra svetlá u Audi sú určené ako na svetelnú húkačku, tak aj na denné svietenie so zníženou intenzitou. Takže sú to diaľkáče len v istom zmysle.

No presne na to narážam, že Light asistent mi je úplne nanič. Parkujem totiž v osvetlenej garáži, tak mi to Comming/Leaving home nanič, preto som to odprogramoval. Auto v tej garáži stále svietilo, cez deň či v noci. A keďže mám xenóny, tak ten asistent vlastne nerobí úplne nič. Ale pritom by kľudne mohol, že by prepínal bežné a denné osvetlenie vozidla.

Kľudne by za tou šošovkou mohol byť u Phaetonu aj halogén. Aj pre OII sa vyrábajú svetlá, kde sú šošovky a je to halogén. Kolegovi to dali po oprave predku po nehode. Viď obrázok.

OII s halogénom má to zníženie intenzitiy tlmených svetiel už z fabriky, štandardne je to pri dennom svetle nastavené na 70%. Ale dá sa to meniť VAGom. Rovnako by to malo ísť meniť aj u zadných svetiel. Ale ak by šlo znižovať intenzitu xenónov, tak by to asi urobili aj u xenónov. Ale zrejme je na to nejaký dôvod, prečo to tak nespravili.

Ja som este nevidel Octaviu so sosovkou a halogenmi? Kde sa daju zohnat, svietia lepsie ako tie normalne halogeny???

Vloženo
Výbojky sa musia asi 100 hod. na začiatku zahorieť a až potom dosahujú plný svetelný výkon. S pribúdajúcim vekom sa farba svetla mierne mení. Ale nemalo by to byť nič tragické.

Tých 20% som si tipol. Keď sa stanovuje životnosť, určite sa nenechá výbojka svietiť v kuse. Tipujem, že sa nechá zapáliť aspoň 4x za simulovaný deň.

Čo sa ceny týka, tak za takúto cenu mi ich ponúkol kamoš zo servisu, originál výbojky. Asi si rovno dve kúpim a už ma nebude vúbec tankovať, koľko vydržia.

A ešte tak teoretizujem a rozmýšľam. Prečo by mal výbojke tak veľmi vadiť studený štart? U bežnej žiarovky je to jasné, lebo pri zapálení je vlákno studené a má iný odpor, teda je náchylnejšie na poškodenie. U neónovej trubice je zase štart zlý, lebo na vznik výboja je potrebné zionizovanie plynu, čo sa u klasických žiariviek s tlmivkou realizuje za pomoci žeraviacich vlákien na koncoch. Ak vlákna prehoria, tak trubica je KO. Lenže u Xenónovej výbojky dôjde k zionizovaniu plynu tým, že sa plyn doslova prerazí vysokým napätím (rovnako fungujú aj žiarivky s elektronickým predradníkom). A tým VN výbojom sa predsa nič nežhaví, nehreje. Prečo by teda výbojke mal štart tak veľmi vadiť?

Materiál pro vytvoření výboje (elektrody) jsou z kovu, jak je známo, každý VN výboj má vlivl na povrch toho materiálu, molekulárně... stejně jako když například často, strkáš vidlici do zásuvky, zjistíž že má zčernalé konce... a to je jedná jen o pár voltíků... je jasné, že materiál ve výbojkách je na to dimenzován, ale rozhodně mu to nepřispívá, často rozsvěcovaný xenon bude mít kratší životnost... kolik to ale bud eve výsledku, to si netroufám odhadnout...

Vloženo
To je zaujímavé. Z toho by ale vyplývalo, že tej výbojke ani to štartovanie až tak nevadí, problémom nasadenia aj v diaľkových svetlách je teda len dvojnásobná cena takých reflektorov. Alebo žeby to diaľkové svetlo svietilo súčastne s tlmenými svetlami? A že by sa len preplo na diaľkové?

Co vím, tak výbojka se nastartuje při nastartování motoru a zamotné "spuštění" světla zařizuje elektronicky ovládané stínítko... :/

Vloženo (editace)

Jako denní světla by se mi líbily diody, jako jsou na některých dražších modelech Audi (např. Q7). Viděl jsem to totiž už i na nějakým Passatu.

Editováno: , autor: jirkaK

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...