HTP 12V Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Ahoj, dneska mě postihla neobvyklá závada. Auto nemá výkon, jakoby netlačilo turbo a navíc nefunguje posilovač brzd, pedál brzdy úplně tvrdý a musím vší silou na něj šlapat, aby to alespoň trochu brzdilo. Na brzdové kotouče jsem šahal, jestli třeba náhodou jedno kolo stále nebrzdí, ale i po pěti kilometrech jsou studené. Nesetkali jste se s tím někdo? Je to 1,9TDI, auto jezdí denně a i ve větších mrazech vše fungovalo v pořádku, až dneska tahle závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 5. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Tak po pročítání moudrých knih to tipuju na problém podtlaku od tandemového čerpadla, na podltlaku je závislý posilovač brzd a skrz ventilový blok i regulace turba, EGR ventil. Proto to asi nebrzdí a motor nemá výkon. Zítra mrknu na hadice, jestli nejsou někde děravé vypadlé, zkusím zaškrtit hadičku od tandemového čerpadla do ventilového bloku, když by byl problém ve ventilovém bloku a dál a někde to přisávalo, tak by to mělo začít alespoň brzdit a jestli na nic nepřijdu, tak to dám do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Když už jsem tu založil tohle téma, tak alespoň napíšu, jak to dopadlo :-) Bylo prasklé plastové kolínko hned u vývodu tandemového čerpadla, hadice dál vede k posilovači brzd a má uprostřed odbočku, z níž vede hadička k ventilovému bloku. Moje úvaha tedy byla správná. Náhradní díl je celá podtlaková hadice včetně kolínka, stojí kolem 600kč na netu, ale já přes prasklé kolínko natáhnul větší gumovou hadici a dal přes to sponky. Hadice se podtlakem nijak nedeformuje, vypadá to, že to bude držet Kolínko prasklo pravděpodobně, když jsem se chtěl rozjet, ale jak byl motor studený a já dal málo plynu, tak mi to chcíplo, motor sebou hodil a bylo vymalováno. Snad to někomu někdy pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pricha Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Ahoj...děkuji za užitěčnou radu,měl jsem stejnou závadu a díky tvému příspěvku jsem měl vše jednoduché,akorát jsem to řešil novým dílem...jsou to přece jen brzdy a mám dvě malé děti...ale nic proti tvé variantě...Ale ani ve škodovce díl neměli,tak ho museli objednávat,takže auto stálo 3 dny..ale už je vše ok.. Na novém díle je to kolínko už parádně vyztužené takovým žebírkem...asi s tím mělo víc lidí problém...takže ještě jednou dík za radu.. :kol-47: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MISANEK58 Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 Zdravím stejný problem jak tady uvádite,prasklé kolinko u vývodu tamd.čerpad.,,opraveno" brzdy zase fungují ale pro změnu si autičko na mně nachystalo další problém...EMISE DO DÍLNY!! jdu hledat po foru co mně zase čeká.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 doporučuji to koupit nové cena do 400,- originál škoda, já to taky kupoval, už to pžedemnou někdo lepil,a za ty prachy mě to nestojí aby se mě to někde vysralo a já nezabrzdil. Koupil jsem vyměnil jsem a hurá vše hned OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MISANEK58 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Po opravení zlommeneho kolinka u tandemove čerpadla,prozměnu skočilo emise do dílny!!tak znova řikam si otevřu kapotu možná něco najdu a ejhle rozpojena (Hadice vedeni vzduchu k turbodmychadlu dole u chladiče) ale to by mně tak neštvalo spojit hračka ale co ten OLEJ?????olej by tam nemněl byt ne??nebo ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 záleží kolik máš nalítáno turbo propuští Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Tak ta hadička odešla minulý týden i mně. Když jsem volal do servisu, tak mi řekl, že to na 100% bude ta hadička, že u nafťáků to praská často. Cena včetně práce 800,- Ten olej v chladiči je známka netěsnosti ložiska u turba. Řešil bych to docela rychle, protože jak se olej dostane do prostoru motoru, tak to teprve uvidíš to tóčo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MISANEK58 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 záleží kolik máš nalítáno turbo propuští 125000km Zdravím stejný problem jak tady uvádite,prasklé kolinko u vývodu tamd.čerpad.,,opraveno" brzdy zase fungují ale pro změnu si autičko na mně nachystalo další problém...EMISE DO DÍLNY!! jdu hledat po foru co mně zase čeká.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BaťoG Vloženo 29. Duben 2019 Sdílet Vloženo 29. Duben 2019 Ahoj, mám VW Golf 5 2.0 TDI PD 103 kW a ten samý problém. Auto má tvrdý brzdový pedál a jede bez turba. Po prohlídce motorové části jsem zjistil, že je to prasklou hadičkou od Tandemového čerpadla. Ani jsem tomu nechtěl věřit, ale po výměně hadičky vše zase OK. Přiložím foto té neplechy. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.