HonzikP Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 No jo, to je sice od nej pekny, ze pracuje se vzduchem, ale kdyz zamrzne uplne, ze nebrzdi, tak uz to asi nebude upnle v poradku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuzik Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Brzdit budeš, ale větši silou na pedal jakoby tam nebyl ten posilovač toho sis nevšiml žejo. Proto si každy mysli, že to nebrzdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 V sobotu bylo -13 a nešel mi stlačit brzdový pedál. Pak trošku povolil ale nevracely se brzdy. Rozdělal jsem přední levý třmen, protože se kotouč hrozně hřál. promazal jsem pístek a v pondělí šup do práce. Při zpáteční cestě se problém opakoval a zase jsem rozděla přední třmen. Pak jsem hledal na tomto fóru a našel problém zamrzajícího posilovače. Polil jsem ho vařící vodou a pedál změkl na původní stav. Posraný mráz. jak se ale voda dostala k membráně mi je záhada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 tak brzdová kapalina váže vodu a čím je starší tím je horší takže pokud nebyla měněna může být toto příčina,která se ti bude opakovat.Okamžitě ji vyměň,s tím se necypuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 1) Brzdová kapalina to zcela jistě nedělá! 2) I z výše proběhlé diskuze je nanejvýš pravděpodobné, že uvnitř zkondenzovala voda. S tím asi nepůjde nic udělat, při brzdění se na druhou (nepodtlakovou) stranu membrány přivádí vzduch z vnitřku auta, který je vlhký. Při odbrždění se dostává na podtlakovou stranu membrány a tam z něj kondenzuje vlhkost. Nevím jak moc je to hloupý nápad, ale pokud by to šlo, co dovnitř, podtlakovou hadicí nalít trochu Fridexu? Gumové membráně by to ublížit nemělo (v chlazení jsou taky gumové hadice). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 (editace) 1) Brzdová kapalina to zcela jistě nedělá! 2) I z výše proběhlé diskuze je nanejvýš pravděpodobné, že uvnitř zkondenzovala voda. S tím asi nepůjde nic udělat, při brzdění se na druhou (nepodtlakovou) stranu membrány přivádí vzduch z vnitřku auta, který je vlhký. Při odbrždění se dostává na podtlakovou stranu membrány a tam z něj kondenzuje vlhkost. Nevím jak moc je to hloupý nápad, ale pokud by to šlo, co dovnitř, podtlakovou hadicí nalít trochu Fridexu? Gumové membráně by to ublížit nemělo (v chlazení jsou taky gumové hadice). Dnes jsem s potížemi odpojil přívod podtlaku, pořádně nahřál posilovač a dovnitř posilovače stříkl velkou stříkačku lihu. Nic se nezlepšilo. Na straně pdtlaku to není. Nechal jsem odpojený přívod podtlaku a je po dobu mrazů klid. Sice musím pořádně šlápnout na pedál ale ty nervy se zablokovaným autem to odstraní. Ještě může drhnout pedál. Editováno: 3. Únor 2014, autor: Petr.gr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 (editace) Možná mě napadla blbost, ale podívej se, kde je odtokový kanálek viz foto (je do něj píchnutý šroubovák.... Nemohla by tam být souvislost s bordelem (listí, led apod) a vlhkostí pod tím posilovačem? Editováno: 28. leden 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Tak to asi nemohla. Je konstrukčně blbě vyřešeno, že ovládání posilovače pedálem je příliš vsazeno do prostoru řidiče a tak se vtahuje vlhký vzduch do prostoru před membránou. Posilovač v mrazu, teplo zevnitř.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Tak pokud není námraza uvnitř, na podtlakové straně membrány, kterou mělo odstranit nalití nemrznoucí směsi (teď nevím, jestli to nebyla představa moc najivní - aby to mělo vliv na funkci, tak by tam zkondenzované vody musely být tak 2 dl), tak druhá možnost (další pohyblivé místo) je pod prachovkou uvnitř auta u brzdového pedálu. V posilovači je plastový píst, který na straně k brzdovému pedálu těsněný guferem. Celé je to schované pod gumovou prachovkou. Tak zkusit nějak vyčistit, namazat toto místo. Třeba WD40, ten je na všechno a odpuzuje vodu. posilovač.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Tak pozor. Dnes konzultováno s origomechanikem. Začít výměnou brzdové kapaliny. Jak víme, brzdovka na sebe váže vodu. Prý vcelku častý problém, prostě stará brzdovka. Druhá možnost je ten posilovač Tak to ten origomechanik je asi začátečník. Vůbec to nemá nic společného s brzdovkou. Dělá to posilovač a kondenzát vody na straně od kabiny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 (editace) Tak pokud není námraza uvnitř, na podtlakové straně membrány, kterou mělo odstranit nalití nemrznoucí směsi (teď nevím, jestli to nebyla představa moc najivní - aby to mělo vliv na funkci, tak by tam zkondenzované vody musely být tak 2 dl), tak druhá možnost (další pohyblivé místo) je pod prachovkou uvnitř auta u brzdového pedálu. V posilovači je plastový píst, který na straně k brzdovému pedálu těsněný guferem. Celé je to schované pod gumovou prachovkou. Tak zkusit nějak vyčistit, namazat toto místo. Třeba WD40, ten je na všechno a odpuzuje vodu. Je to jen na podtlakové straně, jinde to být nemůže. Problém bývá v netěsnosti "O" kroužku na brzdovém válci, který je zasunut v posilovači. Editováno: 11. Únor 2015, autor: Petr.gr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 To je pravda, to mě vůbec nenapadlo. I tomu nejlépe odpovídá to, že nepomohlo vystříkání lihem na podtlakové straně straně a že se nevracel pedál, protože na atmosferické straně byla ledová tříšť a píst neměl kam se vrátit. Blbý je, že tento prostor je bez demontáže takřka nepřístupný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 (editace) Vymontoval jsem posilovač a byl zalitý vodou. Uvnitř vše zkorodované a to mi způsobovalo, že mi pořád lehce přibržďovaly brzdy. Brzdil už a menším odporem, takže asi někde koroze šla pod membránu a tím to hůř i brzdilo. Musel jsem potáhnout nohou pedál směrem k sobě a uvolnilo se to. Namontoval jsem posilovač z A6, má jen jinou tlačící tyčku do brzdového válce. Naštěstí delší, která má na špičce kuličku. Ta se dá vytáhnou tahem spolu s otočením a ten zbytek tyčky se zkrátí na soustruhu spolu s provrtáním hlubšího otvoru pr. 3mm tak, aby od hrany posilovače po kuličku bylo 60 mm. Vše jsem namontoval odvzdušnil a jel to projet. Po pár km mi najednou předtím normální pedál začal klást odpor a auto začalo brzdit víc a víc. Na ABS jsem povolili matici trubky klíčem 11mm pro zadní okruh a brzdy povolily. Znovu jsem odvzdušňoval PZ kolo a to šlo docela blbě. Pak se vytlačily bubliny. Všechnu třmeny jsou vyčištěné, jdou lehce rukou při montáži ( při otočení těsnící gumičky pístu se jinak píst špatně vrací !! ) Někde se psalo, že se musí ABS odvzdušnit přes VAG. Když bez motoru odvzdušním brzdy, až nejdou bubliny, auto brzdí dobře. Pak se ale zase objeví to tlakování. Závěr: posilovač a A6 má na zadní straně vystupující dva válečky, které zapadají do opěrné desky. Výška těchto válečků se musí odzkoušet zkompletováním celku posilovač+opěrná deska prostřednictvím dluhých imbusů a matek s podložkami. Jakmile se vše stáhne, musí těsnit opěrná deska na posilovači, nesmí být volná a zároveň musí odpovídat hloubka vnitřní tyčky, která tlačí na brzdový válec. Dodatečně jsem toto udělal a ty zadní válečky byly méně vysunuté než na posilovači originál ze Superbu a to asi o 2mm. To stačilo na to, že po stažení byla tyčka 62mm a neustále to brzdilo. Docela prkotina ale v servisu nad tím bádali a už chtěli dát nový posilovač ! Editováno: 7. Září 2014, autor: Petr.gr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 To je pravda, to mě vůbec nenapadlo. I tomu nejlépe odpovídá to, že nepomohlo vystříkání lihem na podtlakové straně straně a že se nevracel pedál, protože na atmosferické straně byla ledová tříšť a píst neměl kam se vrátit. Blbý je, že tento prostor je bez demontáže takřka nepřístupný. Možná jsem přišel na přítomnost vody v posilovači. Měnil jsem celý posilovač a po nějaké době se začalo ozývat téměř neslyšitelné pískání z prostoru kolem posilovače brzd. Zkusil jsem slabý proud vody z hadice a při polévání zadní strany posilovače, tam kde se opírá o stěnu motorového prostoru to lehce zabublalo. Osušil jsem tento prostor tlakem vzduchu a postříkal voskem na dutiny ve spreji. Přestalo to. Jak se zdá, vznikne na této straně po čase netěsnost a přes gufero to přisává vzduch. Zřejmě při mytí Wapkou za chodu motoru se tam nasála voda a ta pak nemá kam odejít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Co já bych dal za to, abych ho měl pořád tvrdej, ale když se člověk stará, tak si i s tou přírodou poradí! Obvoďák ti předepíše Sildenafil Mylan 50mg. Stojí asi 150 Kč a stačí jej nebrat celý ale na čtvrtky, nejvíce na půl tabletky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Hosaci ja idem,teraz na tu vymenu tej brzdovej kvapaliny viete miporadit ze kolko tak ide asi litrou kvapaliny? a ako ju vymenit? ci odkrutit vsetky odvzdusnovacie ventily nechat vypustit kvapalinu alebo ju len vysat cez nadobku a a este sa chcem spitat ci po vysati kvapaliny ci cez trubky mozem pustit s kompresoram vzduch do trubiciek aby mi to vyfukalo nejaky bordel s hadiciek a to sa pitam ci tym nieco nepokazim ked to tlakom s hadice vyfukam zatim dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Nic nevyfoukávej. Vysaj z nádobky starou brzdovku. Poté můžeš nádobku vytáhnout ven (drží jen na gumičkách na hlavním brzd.válci) a vyčistit jí - můžeš i nemusíš Poté nalij novou brzdovku a postupně vytlač starou kapalinu - ideálně do průhledné nádobky, poznáš tak, až budeš vytlačovat novou brzdovku podle barvy. Udělej to postupně po každém kole a začíná se zpravdla nejdelší cestou, tedy v pořadí: 1.PZ,2.LZ,3.PP,4.LP Starou kapalinu můžeš vytlačovat s povoleným odvzdušňovákem a jen šlapat na pedál-pomalu v klídku, jakmile se objeví nová brzdovka, utáhnout odvzdušňovák a to s pedálem v dolní poloze. Poslední 3 až 4 cykly s asistencí někoho, čili: utáhnutý odvzdušńovák, 3x šlápnout na pedál a držet, povolit odvzdušňovák, pedál sjede až dolů, utáhnout odvzdušňovák. Na pedál nehamstat rychle (jak je blbým zvykem), ale hezky v klídku pomalu, takto udlělej postupně všechna 4kola v tom pořadí, jak jsem psal a hotovo. Pokud máš normální vercajk a možnost auto zvednout, jde to i bez sundání kol. Kdybys chtěl, můžeš odvzdušnit i spojku (tam už se ale bez dvedáku pořádně nedostaneš), tam se to dělá buď odsávačkou Tu předpokládám, že nemáš, takže takto: Nevyšlapávat starou brzdovku jako u brzd, ale: povolený odvzdušňovák, šlápnout na spojku, utáhnout odvzdušňovák-nepokazit, blbě se pak spojka odvzdušňuje. Cesta ke spojkovému válečku je krátká a stačí max 5cyklů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 (editace) Ještě malá rada: před povolením odvzdušňováků je dobré (klidně i den dva dopředu) postříkat je povolovákem (třeba WD) a před samotným povolením je lehce poklepat kladívkem (opakuji lehce). Když to neuděláš, hrozí utržení. Stejně tak se neutahuje na krev, ale lehce, ten moment utažení je fakt malý. Ještě malý typ: ideálně odvzdušňováky vyměnit za nové, stojí pár korun a vyplatí se to Editováno: 18. Březen 2015, autor: SUP1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Obvoďák ti předepíše Sildenafil Mylan 50mg. Stojí asi 150 Kč a stačí jej nebrat celý ale na čtvrtky, nejvíce na půl tabletky... Vřelé díky za radu, určitě se bude hodit! Zatím "dobré", ale počítat s tím pomalu musím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Dikes supe za radu len este mi prosim porad kolko mam si kupit kapaliny aby som potom nemusel kupovat ked nahodou nebudem mat a dakde zhanat dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 V cele osustavě je 8 deci čili kup dvě půl litrovky nebo jednu litrovku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Okaaa dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghostbuster Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 kúp liter kvapaliny, a dve pollitrovky plzne a bude to na parádu sup zas raz dík za super návod, normálne sa mám do toho chuť pustiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Však nic složitého, zvládne každý, systém brzd se defakto nezměnil několik desetiletí a bývávaly časy, kdy jsme si všechno dělali doma před panelákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.