bertolini Vloženo 12. Únor 2012 Vloženo 12. Únor 2012 Zdar kolegove, obracim se na Vas s prosbou s tim, ze mi snad pomuzete diagnostikovat moznou pricinu problemu, zavady. Rano pri -17 stupnich jsem zkousel nastartovat a rozsvitila se kontrolka nizky tlak oleje, zkousel jsem to parkrat protocit, bez vysledku. Za pul hodky znovu a pak zase znovu atd. furt to same. Nakonec se mi podarilo nastartovat nekdy v 1 odpoledne kdy bylo uz kolem -10 stupnu, odhadoval bych tak celkem 20 pootoceni klicku , kdyz mi castecne na auto svitilo slunce - teplomer v aute ukazoval -7 nebo -8 ted si presne nevybavim. Resim jestli je zavada v baterce nebot ma mene jak 12V naprazdno, pri startu klesa napeti na kolem 7-8V coz mi prijde dost malo. Na druhou stranu subjektivne mam pocit ze starter toci motorem celkem bezproblemu - viz tech cca 20 pootoceni klickem, ale treba to RJ nestaci, nevim. Baterka ma necele 4 roky 44Ah, 3 valec HTP 51. Auto obcas stoji veknu, obcas v podzemnich garazich, prumerne trasy co jezdim maji cca 30km, rekneme ze jezdim obden. Alternator asi dobiji, napeti na svorkach baterky je cca 14.3V. Take me napada ze muze byt problem s olejem jako takovym (viskozita)?, udajne bych tam mel byt 5W40 Castrol, do vymeny mam tak 5000km. Anebo problem s cidlem ktere meri tlak pripadne neco jineho? Jeste podotykam ze predchozi dny, tydny jsem problem nezaznamenal a to byly horsi mrazy cca -20. Profici zkuste me nakopnout kde by mohl byt anebo nemohl byt problem z toho co pisu, ja fakt nevim. Predem dik. Radek Citovat
wifizn Vloženo 13. Únor 2012 Vloženo 13. Únor 2012 (editace) Skus dobyt baterku. Je to každopadne malo. Editováno: 13. Únor 2012, autor: Luďa Necituj předchozí příspěvky a už vůbec ne takový slohy dlouhý Citovat
Richiis Vloženo 15. Červenec 2012 Vloženo 15. Červenec 2012 Mi se to stalo jednou v +20 stupních Vypl jsem motor a po 5 minutách jsem nastartoval a od té doby nic. Kadopádně u HTP měň olej po 8 tisích km (full syntetik)+ olejový filtr. Zvýšíš životnost motoru Citovat
Malta Vloženo 16. Červenec 2012 Vloženo 16. Červenec 2012 mám F I s HTP, olej měním po 15t km, klasiku Mogul 5W40 a mám aktuálně 240t km, takže bych to s tou životností neviděl tak černě mimochodem příští úterý s ní vyrážím do Bulharska Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.