Srpen 8, 200619 r Lidi lidi, kdybyste si poridili GPS, tak nebudou muset vznikat takoveto nesmyslne topicy, pac by vsichni razem zjistili, ze jim auto na rovine jede max. opravdu tolik co pisou v technicaku plus minus 1-2km/h.
Srpen 8, 200619 r Ale ja mám dojem, že ľudia sa tu na fóre chcú aj pobaviť. Tak prečo by sa nemohlo diskutovať aj o maximálke trojvalca. Akurát aj mne príde smiešno, ak nieto tvrdí, že HTP dá 180 a išlo by v pohode aj viacej. Hlavne ak mám odmerané, že môj 2,0 MPI spravil reálnych 198 (205 tacho) a to mal na brzde nameraných 93 kW.
Srpen 8, 200619 r Takze, VRS ma BAN, Bemo ma BAN, ano ano...pisu si Ja som v tom nevinne,to ma VRS naviedol
Srpen 8, 200619 r Takze, VRS ma BAN, Bemo ma BAN, ano ano...pisu si Ja som v tom nevinne,to ma VRS naviedol nie,nie to vsetko spachal Bemo
Srpen 8, 200619 r Ja dlouho se htp rozjizdi na onu zminovanou rychlost 180 ??? a nemyslim s neprudsiho kopce v republice....
Srpen 8, 200619 r Mam TDI-PD 74kw. Na nemecke dalnici na autosalon v Lipsku kdyz jsem dohanel druhe auto co tam jelo se mnou jsem se 4 lidmi na palube jel usek asi 30km 180-210km/h dle tachometru. Mam 195/50 15", bylo sucho a maly vanek. Spotreba na pal.poc. v techto ryclostech bylo od 9-13litru.
Srpen 8, 200619 r HTP se rozjizdi na tachometrovych 180 dlouho, kdo rika ze v pohode tak keca protoze mimo dalnici se ty rychlosti dosahnout neda, na okreskach nejsou podminky jet s tim pres 160 Tot muj posledni prispevek k tomuto tematu, i kdyby to jezdilo 140 tak to je jedno protoze ted vsichni vzorne jezdime 50/90 ze
Srpen 8, 200619 r Další poznatek s 2,0. První pokus 210 tacho (193 GPS), druhý pokus bez GPS z kopce 230 tacho.
Srpen 8, 200619 r A jaky to byl pocit ve 230ti? Me se s 2.0 pri 200ce se uz to auto cele nejak klepe a vubec z toho nemam dobry pocit. )
Srpen 8, 200619 r To je zase téma..někdo se zeptá kolik to komu jede pak vznikne hádka ohledně HTP nebo ,že někdo někomu nevěří ,že mu to jede tolik a tolik a šluš
Srpen 9, 200619 r A jaky to byl pocit ve 230ti? Me se s 2.0 pri 200ce se uz to auto cele nejak klepe a vubec z toho nemam dobry pocit. ) Ani mi nepřišlo, že by se něco klepalo. Možná jsem si to ani neuvědomil, protože hladina adrenalinu byla vysoká Ono taky záleží, kde to člověk testuje. Na D1 by to mohl být snad i destruktivní pokus
Srpen 9, 200619 r Presne jak nekdo napsal jak to clovek zkousi poprve tak je adrenalin tak vysoky ze i kdyby mu zacaly dily odlitavat tak si toho ridic nevsimne .))ale jezdit tak kazdy den tak se zaposloucha clovek do kazde drobnosti a pak se boji...moje zkusenost pravidelne vice nez 200 s fabcou uz je adrenalinovy sport .)
Srpen 17, 200619 r HTP - 47kW jede 185km/h - pak už je na maximálních otáčkách motor a dál to nejde. Ta rychlost je samo podle tachometru. Pokud budu počítat, že tachometr ukazuje o 10% špatně tak vychází nějakých 165km/h a to odpovídá příručce. Jinak na tuhle rychlost se to rozjíždí docela dlouho - někde ke konci rovinky 2 km dlouhý (na začátku nějakých 100km/h). Jinak když porovnám svoje auto a tátovo (obě 1,2 - 47kW, tátovo o rok a 25000km starší) tak je cítit podstatný rozdíl v tahu motoru.
Srpen 17, 200619 r Taky se podělím o zážitky..max rychlost v autě 240 tachometrových v superbu, na motorce 265 na tacháku, docela nářez v provozu...jinak takovej bonus, na motorce mi ve 170 praskla zadní guma, to byla taky prča...
Srpen 17, 200619 r No začalo to pěkně plavat, tak jsem zastavil (naštěstí to bylo na rovince), kouknul co se stalo, sednul na nádrž a jel domu,,,ještě 100vkou..
Srpen 17, 200619 r No to musí byť pomerne pevná pneumatika, keď to tak dobre dopadlo. Keď som mal defekt na Simsone, tak sa na tom ani nedalo sedieť, len tlačiť. Inak by sa pneu zničila.
Srpen 17, 200619 r byla pevná, ona by ani na motorce, která jede přes 200 nemohla být nějaká měkká... a bylo to v roce 1997..
Srpen 17, 200619 r Taky přihodím svou troškou do mlýna... S fáboškou 1,9Tdi 185km/h před chipem,po chipu 195,ale víc ani prd-to by musel být sakra dlouhý z-kopec Mno a na mašině FZR1000exup 280km/h..(D1 Plzeň-Praha),ve dvou 250,ale boužel jsem seděl vzadu a myslel si že mi ulítne hlava... Ale tam samozřejmě nejde ani tak o rychlost,ale o ten pocit síly pod prdelí
Srpen 18, 200619 r Mno a na mašině FZR1000exup 280km/h..(D1 Plzeň-Praha),ve dvou 250,ale boužel jsem seděl vzadu a myslel si že mi ulítne hlava... Ale tam samozřejmě nejde ani tak o rychlost,ale o ten pocit síly pod prdelí To ja na FZR 600 240km/h na D1 a samozrejme ako vodic,to je teprv zazitok
Srpen 18, 200619 r Já letěl těch 265 na mojí bejvalý Kawině z Písku do ČB, ještě trochu mrholilo a byl docela provoz, nejlepší bylo, když jsem závodil ve 220 s volvem...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.