cputakt Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Zdravím,čistil jsem klapu a všiml jsem si že i když je odpojená nená zavřená úplně ale je tam lehká mezera. Pokud jsem na klapu zatlačil tak se dala zavřít bylo slyšet servomotorek který ji držel a nějaké péro ale když prst povolím klapa se vrátí zpět do pootevřené polohy. Po namontování jsem chtěl klapu seřídit podle VISu by měla být klapa po zapnutém zapalování úplně zavřená ale mi to dělá že když zapnu zapalování tak bzučí servomotorek a drží klapu zavřenou ale po 3 vteřinách motork vypne a klapa se vrátí zase do pootevřené polohy. Ve VISu je napsáno že musí být po vyčištění 0.0% ale mi ukazuje 6.3%otevřená i když je naprosto čistá pokud jsem zajel na seřízení do VAGu tak mi to okazolo že klapa je seřízená ale klapa je pořád pootevřená. Chci se zeptat má to tak být nebo je někde chyba?Můžete někdo sundat kryt motoru-airgox a podívat se jak to máte vy jestli po zapnutém zapalování máte klapu uplně zavřenou a jestli vám taky chvíli po zpnutí zaplování ta klapa bzučí? Problém je v tom že klapa je zalisovaná a na střeva se nedá dostat že bych ji upravil. Díky všem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Ahoj, mám to samé tak to bude možná dobře - klapku mám vyčištěnou komplet zda je otočený klíček ukazuje 6.3 a zda je motor zahřátý tak na volnoběh tuším 3.3 nebo tak nějak. moc tedy nechápu jak je možné dostat hodnotu 0.0 má někdo to samé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 (editace) I moje klapa ma 6,7 a je naprosto cista .. auto frcelo naprosto normalne.. ted se pridal EGR + klapka ma stale 6,7 ale nejde jiz udelat zakladni nastaveni Editováno: 15. Únor 2011, autor: lumpi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 (editace) Při pokusu o základní nastavení škrt. klapky VAG napiše chybu a je vymalováno.Ani při zapnutí zapalovaní se nehne.Klapka je fungl nová a i proměřená.Zároveň je funkčí i původní klapka o které jsem si myslel,že je už po smrti.Na svorkovnici co je zapojená do klapky je také vše ok.Zároveň jsme prozkoušeli průchodnost ze svorkovnice škrt. klapky do svorkovnice k řídící jednotce motoru, abychom vyloučili třeba přerušený kabel ve svazku,ale taky vše ok.Podotýkám,že vše bylo měřeno dle přesného postupu a schémat z dílenské příručky.Takže žádné tápání a forma pokus-omyl. Mám obavu že se rozloučila ŘJ motoru.Máte někdo nějaké nápady co ještě vyzkoušet,popřípadě někoho doporučit kdo se zaobírá opravou ŘD atd.Jsem z okr. Rychnov N/Kn Editováno: 6. Březen 2012, autor: labi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 a děláte to základní natavení správně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Ano.Jde o to ze pokud je nekde nejaky prechodovy odpor tak multimetr vzdy neco nameri.i minimalni hodnotu co je predepsana v DP.ale zarovku jen tak neprechcijes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.