Přejít na obsah

lumpi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lumpi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. lumpi

    EGR ventil

    tak dnes vyzkouseno ale bohuzel bez uspechu...naopak jeste se pridala jeste klapka ktera predtim vykazovala sice uhel 6.7 ale byla bez hlaseni chyby . takze mam 17989 ,17812 ,17847... coz je jak predpokladam provazane
  2. lumpi

    EGR ventil

    tak pokracuji ve svych tampotach s EGR protoze hlasil chybu potenciometru a nemozne zakladni nastaveni ..koupil jsem novy bohuzel zakladni nastaveni stala nejde provezt .Dle VIS ma byt seznam chyb prazdny ale chyba nastaveni nejde smazat. Auto nehlasi zadne chyby a vesele jezdi i pres to ze zakladni nastaveni neni mozne . Na akcnich clenech novy krasne ventil cvaka .. Nejake tipy na reset a nastaveni ??
  3. lumpi

    EGR ventil

    2 Malta... EGR pujde prvni ...mozne ovlivneni klapky ventilem mi nedoslo .. diky
  4. I moje klapa ma 6,7 a je naprosto cista .. auto frcelo naprosto normalne.. ted se pridal EGR + klapka ma stale 6,7 ale nejde jiz udelat zakladni nastaveni
  5. lumpi

    EGR ventil

    pridam jeden z mych trampot s EGR 1. egr uz zlobil delsi dobu ale auto necukalo tak se obcas promazl / hlasil prutok prilis velky / preventivne cistena klapka 2. pres vanoce auto 3 tydny stalo ... po resetu tyden ok dokonce ani EGR nesvitil 3. ted opet nouzovy rezim a na 3V ... po resetu na volnobeh bezi normalne .. VAG pise chybu na potenciometru EGR a na zakladni nastaveni neraguje / 074 / ..jde jeste jinak otestovat funkcnost nez objednam novy ?? + klapka je otevrena 6,7 stupne a nejde tez provest zakladni nastaveni.. Auto jezdi jezdilo na poutevrenou klapku cca tyden naprosto normalne.. pote nastal bod 3. ps .ventil a klapku jsem mel venku vse vycisteno / kabely+ svicky BOSH cca 15t / diky za jakekoliv postrehy
  6. napadlo me to .. procetl jsem už vlakno o svazku na tehle fabce je uz rozpletene ale to nevylučuje to že koroze už propukla... nejsem tak zrucny v elektro ale zkusim jit po dratech diky moc
  7. Ahoj obracim se s prosbou fabie _1.4 74 KWpritelkyne si postavila hlavu a nejede . pročetl jsem všechny požné poruchy ale tuhle variantu jsem nenašel proto se ptam .... auto jelo a pri rychlosti cca 40 km h cuklo a zhaslo ..... vag mi ukazal nasledujici VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 BK Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV 3700 Kódodvání softwaru: 00071 Kód opravny: WSC 13765 Dodatečná informace: TMBMD46Y113241933 SKZ7Z0A0831452 5 Nalezeny chyby: 17949 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Preruseni P1541 - 35-00 - - 17646 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P1238 - 35-00 - Prosím registraci/aktivaci 17647 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P1239 - 35-00 - Prosím registraci/aktivaci 17648 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P1240 - 35-00 - Prosím registraci/aktivaci 17645 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů, P1237 - 35-00 - Prosím registraci/aktivaci usoudil jsem na zavadu v rele vymazal chyby a koupil nove rele protože tato chyba už se několikrát objevila ale auto vždy jen cuklo a jelo ... jenze ouha auto dale nestartuje pouze toči starter zkontroloval jsem rozvody podle scheMatu by mely byt ok dale jsem vymenil palivový filtr ... zkusil cerpadlo napojit na 12 v A CERPA ....PRI ZAPNUTI ZAPALOVANI SLYSIM JAK NATLACI BENZIN ... VE VSTRIKOVACI LISTE JE TLAK ... KDYZ VYNDAM A ZANDAM RELE TAK SLYSIM JAK CVAKNE .... VAG STALE PISE CHYBU 17949 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Preruseni P1541 - 35-00 - - UŽ JSEM BEZRADNY DIKY ZA ZKUSENOSTI A RADY
×
×
  • Vytvořit nový...